Přejít na obsah

omezovač rychlosti 1,9TDi 66kW2000


peetee

Doporučené příspěvky

Dobrý den, potřeboval bych radu, nechal jsem si dovézt ze španělska octavii a zjistil jsem že při 160km/hod plyn už neraaguje, takže víc už nenamačkám. Jaké typy omezovačů se do škodovek montovali? Je to v PC nebo nějáká mechanická součástka? Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, potřeboval bych radu, nechal jsem si dovézt ze španělska octavii a zjistil jsem že při 160km/hod plyn už neraaguje, takže víc už nenamačkám. Jaké typy omezovačů se do škodovek montovali? Je to v PC nebo nějáká mechanická součástka? Díky za radu

omezovač není..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic nenamackas. To su len kable,ziadna mechanika ani lanko.

Kupil si auto a nic si este nemenil? Tak zacni od vzduchu...filter. Diesel je o mnozstve vzduchu do ktoreho sa prskne nafta. Ked ti RJ nameria ze nemas potrebne mnozstvo vzduchu tak ti neda viac nafty do motora. Chapes? Takze prve,zaneseny filter. Potom uz len turbo,regulacia,hadicky,meranie ...Co ja viem? A hlavne pc a VAG.

Moja stara kara vydala 180 km/h. Teraz po chipnuti som este neskusal...Ale sak hadam do 200 by aj mohla vydusit. Co taky 81 kW majitelia? Kolko Vam vyda?

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chystám se měnit hlavně rozvody ale víc jsem měnit nechtěl. Měl bych asi že? Takže říkáš že to bude spíše chujovina co se tyče něčeho zasviněného. Omezovače nejsou montovány do těchto aut? V PC to nemůže být něják omezené. Jak jsem s tím byl na emisích tak to dávalo jenom 4750otaček a týpek říkal že potřebuje 4900. Z toho jsem usoudil, že tam bude asi něco přiškrcené. Ten VAG je co přesně? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VAG j eprogram na diagnostiku,nacitanie zavad,kontrolu,nastavenia.

Chip zvysi vykon,znizi spotrebu ak sa snazis dodrzat styl jazdy ako pred cipom. Ked si nadseny lepsim vykonom a zacnes to brat trochu sportovo tak nezbadas usporu paliva. Logika,ked jazdim 120 km/h a pojdem s vykonnejsim motorom,tak staci mensi plyn ako doteraz. Aj ked vykonnejsi motor ma mozno trochu viac spotrebu ale neda sa to brat geometrickym radom. To by sme mali kombajny na cestach so spotrebou 20 l .

A ktej vymene. filtre nie su az take drahe. A mas klud.

Moze byt aj v turbe chyba ze neda viac zo seba. Je tu toho dot popisane,treb aprehladat forum.

Ale hlavne to napichnut na VAG a pozriet vypis chyb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na kolik vyjde ten chiptunig? a co se da udělat z 66kW 1,9TDi?

VAG j eprogram na diagnostiku,nacitanie zavad,kontrolu,nastavenia.

Chip zvysi vykon,znizi spotrebu ak sa snazis dodrzat styl jazdy ako pred cipom. Ked si nadseny lepsim vykonom a zacnes to brat trochu sportovo tak nezbadas usporu paliva. Logika,ked jazdim 120 km/h a pojdem s vykonnejsim motorom,tak staci mensi plyn ako doteraz. Aj ked vykonnejsi motor ma mozno trochu viac spotrebu ale neda sa to brat geometrickym radom. To by sme mali kombajny na cestach so spotrebou 20 l .

A ktej vymene. filtre nie su az take drahe. A mas klud.

Moze byt aj v turbe chyba ze neda viac zo seba. Je tu toho dot popisane,treb aprehladat forum.

Ale hlavne to napichnut na VAG a pozriet vypis chyb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obycajny chip ti spravi vykon okolo 85kW... ale ty zacni vymenou tych filtrov a dalsich veci ktore je dobre vymenit aby mohlo auto jazdit tak ako ma... o chiptuningu je tu toho popisane kopec. alebo si pozri www.dieselpower.cz ci www.chipforum.cz

základ je udělat kvalitní servis typu: filtry, projet to PC, komp=let zkontrolovat od podvozku po střechu a pak teprve vymýšlet to Wočipování :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

základ je udělat kvalitní servis typu: filtry, projet to PC, komp=let zkontrolovat od podvozku po střechu a pak teprve vymýšlet to Wočipování :palec2:

Moje řeč dovezl jsem něco podobného a pak to začlo ventil n75 noví,ventil od egr noví+všechny hadičky kolem, naftové filtr+vzduch filtr výměna oleje čep řízení+ násldná geometrie noví ventilátor + 2x stahovačka + komplet zadní stěrač,čidlo teploty paliva, nové silembloky náprav předek+zadek, nové zadní bubny + alternátor a k tomu potřebuješ dobrého garážmistra....

Momentálně auto šlape jak hodinky tak si pudu příští týden pro další koníky"Chip"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem vyměnil na doporučení kámoše nějáké hadičky, ale stále nic. Je možné že by byla špatná váha vzduchu. Je tam měněná ale je neoriginální. Nebo turbo? Jak se projevuje špatné turbo. Nejvíce to jde poznat do kopce když člověk šlape. Auto by chtělo jet ale trvá mu to než nabere rychlost. Diagnostika u známého neukázala nic co by naznačovalo něčemu špatnému. Ještě se chystám vymazat ty závady v PC jestli tam nějáké budou ale pak už nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Dobrý den,

mám octavii 1,9 tdi 66 kw r.v. 2002 (později jsem zjistil že dovoz z anglie), auto mě při 180 přestane jet, prvně jsem si myslel že to prostě víc nejede, že je něco na motoru, ale později když jsem se díval na aktuální spotřebu tak při dosažení rychlosti 180 klesne spotřeba třeba na 3 litry jako když prostě uberu plyn, jakmile auto spomalí pod 180 tak se zase chytne a začne táhnout. Usuzuji že je tam teda omezovač, dá se nějak odstavit? Setkaly se s tím někdo, jsem totiž v životě neviděl že by měl někdo na octavii omezovač.

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...