Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ještě jestli neteče vodní pumpou a stačí se vypařovat.Sundat spodní kryt motoru a podívat se jestli třeba není něco vidět na vaně motoru příp.okolo rozvodů.Takovýto únik musí být někde vidět.Nebo ten unik je do válců,jak již je psáno.

Posted
kolem rozvodů atd. jsem dneska koukal a nic jsem nenašel... přes víkend bude auto zavřené v garáži, tak uvidím, jestli pod ním něco bude...

zdar moc ti nerozumím proč řešíš tekoucí chladič :feve: když máš v nádržce takový marast,vypadá to žeti jde olej do vody a tím se ztrácí i voda,já v loni za 5000km nedolél ani kapku vody,ale stačilo to víc prohnat a voda se mě tlačila z nádobky ven,a bylo těsnění špatné ;)

Posted

no co je taky zajímavý: poprvé jsem dolil jen litr destilky, ted když jsem doléval podruhé, tak tam ta pěna ještě nebyla, ta se tam objevila ža co jsem dolil 0,5litru růžové chladící kapaliny a 0,5litru destilky. včera jsem si vzal do skleničky trochu toho co je v nádobce a byla to čistá oranžová kapalina, bez jakých koliv mastných ok atd.

Posted
no co je taky zajímavý: poprvé jsem dolil jen litr destilky, ted když jsem doléval podruhé, tak tam ta pěna ještě nebyla, ta se tam objevila ža co jsem dolil 0,5litru růžové chladící kapaliny a 0,5litru destilky. včera jsem si vzal do skleničky trochu toho co je v nádobce a byla to čistá oranžová kapalina, bez jakých koliv mastných ok atd.

tak nevím u mě nic nepěnilo jen jsem měl nádobku od černých sazí,a když sem to prohnal měl jsem z maxima vystouplou vodu až povrch až začla vytěkat ven,nevím nalej vodu po maximum a běž to potrápit někde do vysokých otáček a pak jse podívej na stav vody,jinak nevím jak ti poradit :kuk:

Posted
a když ti to takhle tlakovalo, tak jsi měl určitě i tvrdý hadice... to já nemám právě...

to nevím už,ale jak jsem psal už normálně jsem jezdil bez dolívání vody,až kámoš řešil to samé černé saze v nádobce,a jet delší dobu na vyšší výkon a voda se tlačila ven,nevím co u tebe to dělá ale pokud nikde nic neteče někam ta voda mizí.. :feve:

Posted
to nevím už,ale jak jsem psal už normálně jsem jezdil bez dolívání vody,až kámoš řešil to samé černé saze v nádobce,a jet delší dobu na vyšší výkon a voda se tlačila ven,nevím co u tebe to dělá ale pokud nikde nic neteče někam ta voda mizí.. :feve:

to je právě to, nikde nic není vidět, olej nepřibývá a ani neubývá, jen se ztrácí voda :D

Posted (edited)

Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo aj hlavu. ;) ;) Unik vody preto nikde nevidis lebo ta voda sa ti straca -odparuje v spalovacom priestore motora. Skontroluj ci nemas prasknute kurenie a vodu v interieri.

Edited by PROCHY603
Posted

přesně samé příznaky jsme měli u 1,8 20V, dobu jsme s tim nic nedělali pak jsme nechali vyměnit těsnění a byl pokoj...... ale nikde prasklý nebylo bylo jen vymačkaný

Posted

Měl jsem něco podobného,ztrácela se mi voda a nemohl jsem zjistit kde až jsem jednou sundal spodní kryt motoru a tam to bylo vidět jen mi rosil chladič v rozích dole,ale pod autem jsem nikdy žádnou vodu neviděl.Výměnu chladiče jsem si dělal sám docela v pohodě práce vše potřebné jsem našel tady na fóru

  • 3 weeks later...
Posted

Mě se taky ztrácí voda a pod autem nic nebylo tak sem auto odstavil cca na týden a pod autem byla louže. byla zrezlá taková ta železná trubka co vede z motoru v přední části (trubka chlazení). Bohužel to nebylo tím a bylo to pořád stejný. potom sem natlakoval chladící soustavu a voda mi tekla kolem tý plastový trubky co je pod ní termostat tak sem koupil novou. Bohužel to kolem tý trubky teče pořád tak na to musím znovu kouknout ale cítím že už to brzo vyřeším když už mě to stálo skoro 3000.

Posted (edited)

To je divny takovy sracky by tam nemeli byt, koukal si na olej jestli nedela bublinky ? Zkontroloval bych vedeni, mrknoul/vymenil bych na termostat, nebo dal novy tesneni vybrus hlavy a vycistil motor a dal novy olej a kapalinu..

Edited by JasteR
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Mam podobnej problem( 1,9 81kW, r.v. 2002, 247 000 km), jen si mi ta voda ztraci daleko rychlejc. Treba 1 litr na 40 km podle toho v jakym provozu. Vymenil jsem nadobu na kapalinu, vicko, do oleje to nejde, naopak taky ne. Vypadá to že to porad uniká prepadem pres ventil ve vicku(okolo vicka je to vzdy po jizde plny vody) jenze teplota nikdy nejde pres 90° tak to vypada ze to vari i kdyz to podle teplomeru nevari. Rozvody mam v zime meneny, tak nevim jestli tma nekde moh vzniknout problem, protoze vloni to bylo v pohode a problem se objevil az letos v teplejsim pocasim. Nechci zbytecne menit tesneni pod hlavou a podobne pokud by to bylo neco jinyho. Dik jestli vas neco napadne

Posted

Ahojte , ja mam taky problem :

Asi v 6.mesiaci roku 2009 som menil olej+filter a + dolieval som chladiacu kvapalinu- 1 .krat po roku , nigdy nebolo treba dolievat ani olej ani chladiacu kvapalinu a teraz od vtedy ako som menil olej tak mi zmizol olej je uplne na spodu risky a drzi sa na tej hladine uz ale mesiac , asi budem muset olej doliat na maximum a pozerat co sa bude diať ... A chladiaca kvapalina mi také unika a nevim kam , nic nemam mokre , ale musim uznat ze ale po 1000najazdenych kilometroch mi zmizne aj 0,5litra alebo i viacej , nevjem si s tym poradit...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...