Přejít na obsah

Turbo pro 1,4 MPI


Martinoslav

Doporučené příspěvky

Pozri www.motortech.sk, táto firma robila Feldu 1,3 MPi TURBO, to je skoro ten istý motor ako vo Fabii. (aj 1,6 MPi robili) Ja by som sa ale do toho nepúšťal. Čo napríklad STK? Prípadná nehoda a poisťovňa? A finančná stránka prerábky tiež... Ale zase tak veľa ich nebehá, tak do toho :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nehledě na životnost motoru, který na takový tlaky není dělaný. Viděl jsem turbo v rapidu, ve 130 atd, ale to nebyla auta na běžný ježdění. Si myslím, že zástavba 1,8T by i vyšla lépe. Není jen motor, ale hlavně podvozek a brzdy

podvozok uz je..a bubny su takisto vyhodene zozadu :)) a takisto by sa mi lubilo 1.8T len som myslel ze samotne turbo bude lacnejsie riesenie. a k tej nehode STK a podobne...hodis dekel 1.4mpi a nikto na STK alebo poistovak nebude porovnavat motor pod delkom ze ako vyzera :)

ja som mal buracku na obhliadke nepozerali ze aky mas motor..proste pozreli skody a to bolo vse :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, dostal jsem informaci, že lze osadit fábii repasnutým turbem z fiatu uno, původem z motoru 1,3 (nevím, zda 8v či 16V), snačí jiná jednotka, pak výfukový systém, závodní katalizátor, sání a filtr, snad ještě titanové písty. je to vůbec možné? nejde to na životnost motoru?

jaký je váš názor?

Turbo je typ vl4 turbo nebo vl3 turbo a je od 0,4 baru do 1,8 baru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, proč ne - pokud chceš rapidně snížit životnost motoru MPI.

Takových, co chtěli něco zaměňovat už tu bylo ;)

Opravdu??

Prý je to možné, a navíc velice vhodné vzhledem k charakteru motoru.

Ani když tam dám to turbo ihi VL3 z fiatu una 1,3??

Editováno: , autor: pmultimix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to zkus a za chvíli se pobavíme, co ti na to řekne klika, (a její pouze třínásobné uložení), písty apod.

Jako, namontovat to tam třeba i půjde, ono jde všelicos - ovšem je nutno koukat taky na životnost a auto jako celek - třeba bubnové brzdy vzadu nebudou to spravné terno! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, zrovna ta klika bude to nejslabší místo při tom. Jinak životnost bude záležet jak moc to nafoukneš a jak moc na to budeš šlapat...

Kliku bych vyhodil, dal tam pěti, titánové písty, pak sání, výfuk komplet, závodní katalyzátor, brzdy kotouče dozadu, přitvrzené tlumiče,

foukat 0,4-0,6 baru, šlapal bych na to, pokud bych předjížděl nebo se mi někdo na mě lepil ...

Akorát se bojím, jak složitě a "funkčně" se musí udělat software do řídící jednotky

Taky bych tam dal mezichladič vzduchu, chladič oleje, velké sání, lepší ventilátor dopředu před motor, pod mlhovkama ještě malé otvory na motor, aby to foukalo

A hlavně by mě zajímala ta cena

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Softvér" z tebou popisovaných úprav je to nejmenší ...

Aneb, vidím schůdnější cestu jak z 1.4 MPI udělat 1.4 TSI (akorát to nebude mít znak Škodovky, resp. nebude to Fabia) ;)

a co bys doporučoval?

uvažoval jsem o koupi motoru 1,4 tsi, ten by se mi moc líbil, no ale ... kde ho sehnat? Z nějaké totálky, bourané na zadek a motor zachovaný? Za kolik by byl??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za raketu ... a i kdybys to nádherně dobastlil, kulhal by ti jak zbytek auta, tak papíry.

Ten stroj by kvůli těm papírům téměř neprodejný. (Každý se chce vracet z hranic, když se zjistí jisté nesrovnalosti). Nehledě na případné plnění v případě nehody (lhostejno, zda zaviněné tebou nebo někým jiným)

Rada jak z toho je jednoduchá - prodat 1.4 MPI, přihodit pár kaček a koupit něco silnějšího.

P.S.: Co koupit to TSI už z výroby? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za raketu ... a i kdybys to nádherně dobastlil, kulhal by ti jak zbytek auta, tak papíry.

Ten stroj by kvůli těm papírům téměř neprodejný. (Každý se chce vracet z hranic, když se zjistí jisté nesrovnalosti). Nehledě na případné plnění v případě nehody (lhostejno, zda zaviněné tebou nebo někým jiným)

Rada jak z toho je jednoduchá - prodat 1.4 MPI, přihodit pár kaček a koupit něco silnějšího.

P.S.: Co koupit to TSI už z výroby? ;)

No jo,ale ta radost jak to jede,teda než z toho začnou lítat ojnice :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale na žádné 1,2TSI ani 1,4 TSI nemám, kolik stojí jakékoliv nejlevnější auto s tímto motorem?

At už je to TSI, renault TCE nebo fiat T-jet?

:_icon_smich2: na obyčejnou 1,4 tsi nemáš a kolik si myslíš že dáš do předělávky 20, 30, 50 tis??? prober se, tam to jde do statisíců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:_icon_smich2: na obyčejnou 1,4 tsi nemáš a kolik si myslíš že dáš do předělávky 20, 30, 50 tis??? prober se, tam to jde do statisíců.

No já myslel tak padesát.

Představoval jsem si:

titanové písty, nový ventilátor, nové sání, mezichladič vzduchu, oleje, kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru, vačka, řídící jednotka + software, turbo, nová ojnice, vyměněné zapalování, upravené vstřikovače, zadní kotoučové brzdy a nová spojka

Tak do 50.000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já myslel tak padesát.

Představoval jsem si:

titanové písty, nový ventilátor, nové sání, mezichladič vzduchu, oleje, kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru, vačka, řídící jednotka + software, turbo, nová ojnice, vyměněné zapalování, upravené vstřikovače, zadní kotoučové brzdy a nová spojka

Tak do 50.000,-

No nejsem žádný odborník ale dle mého názoru podle toho co si tu vypsal se do 50 000 nevejdeš ani náhodou, jenom když budeš měnit bubny za kotoučovky tak se musí měnit celá zadní náprava a když jsme jí potřebovali měnit u feldy tak nám řekli, že nová bude dražší jak to auto..tak si pro orientaci představ co dáš jenom za nápravu do fábie. Další věc, prosimtě i kdyby tě stálo to překopání 50 tisíc tak už si do auta musel vrazit při nejmenším 150 000 a to sis rovnou mohl koupit 1.9 TDi a bylo by to o ničem jiném.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já myslel tak padesát.

Představoval jsem si:

titanové písty, nový ventilátor, nové sání, mezichladič vzduchu, oleje, kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru, vačka, řídící jednotka + software, turbo, nová ojnice, vyměněné zapalování, upravené vstřikovače, zadní kotoučové brzdy a nová spojka

Tak do 50.000,-

tyyyy jo, tak to máš dobrou představu a ceně dílu :D

nic proti, ja jsem do motoru teď vrazil cca 50t a pořád je to 1.4 16V :D

Jen vačka na zakázku se pohybuje kolem 30T.

Ja ti to přepočítám.

titanové písty - 20t

nový ventilátor - 2t

nové sání - 4t

mezichladič vzduchu - 4t

oleje 1t

kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru 15t

vačka - 30t

řídící jednotka + software - 15-30t

turbo - 15t

nová ojnice - 7t

vyměněné zapalování -3t

upravené vstřikovače 10t

zadní kotoučové brzdy - 6t

nová spojka 7t

Nechce se me to počítat, ale do 50t to není a to tam nejsou ty "drobnosti" gufera, tesnění atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...