Přejít na obsah

Koroze


Jaspur

Doporučené příspěvky

koroze na fabii je a bude, mám 2002 combi a zadní dveře už se dělají pod oknem puchýřky, dřív sem někdo dával fotky pěkně chycený fábky, hlavně bude problém se zadními dveřmi, a viděl jsem jednu měla rezavý blatník dole jak bývá zástěrka u předního kola, jinak myslím že karoserie jako taková bude chráněna dobře ale zadní dveře budou hnít jak na feldě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem se bavil s mechanikem ve značkovém servise tak říkal že se ještě s žádnou chycenou nesetkali. Jo a prý ani nemá smysl se o karoserii starat, protože je prý tak odolná, že žádnou údržbu nepotřebuje. Prý ani nemá cenu třeba natírat spodek nebo stříkat dutiny, protože na spodku je tak silná a tak kvalitní vrstva ochrany, že se prý stěží dá proříznout nožem.

Tak nevím kolik na tom bude pravdy, když to říkal mechanik ze značkového servisu. Je mi jasné že to dost přehnal :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem se bavil s mechanikem ve značkovém servise tak říkal že se ještě s žádnou chycenou nesetkali. Jo a prý ani nemá smysl se o karoserii starat, protože je prý tak odolná, že žádnou údržbu nepotřebuje. Prý ani nemá cenu třeba natírat spodek nebo stříkat dutiny, protože na spodku je tak silná a tak kvalitní vrstva ochrany, že se prý stěží dá proříznout nožem.

Tak nevím kolik na tom bude pravdy, když to říkal mechanik ze značkového servisu. Je mi jasné že to dost přehnal  :D

S tím teda nesouhlasím, soused má 2001 combi firemní a dělají se mu na zadních dveřích puchýřky pod oknem taky, jinak každá karoserie potřebuje údržbu, jinak na starým foru bylo několik fotek, asi by se ten mechoš divil :smich: jinak já ty zadní dveře budu muset letos opravit, páč už ty půchýřky pod zadním oknem praskly a vytéká už z toho rez, mám bílou barvu, tak je to pěkně vidět, jde o puchýřky, a je to tak 3cm dlouhý a 6mm na výšku ,hned pod tou těsnící gumou zadního okna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky