Přejít na obsah

1.6 TDI CR (77KW)


jarda109283

Doporučené příspěvky

berou se plusové hodnoty, vypadá to že druhý vstřik má trochu víc než by měl (proto má 4 vstřik minusovou hodnotu), ale není to nic co bych řešil. u žádného víc než 1 nevidím...

Když by jsi vyměnil druhý tak by se nejspíš srovnal i 4, nicméně bych to nedělal, protože ty vstřiky jsou spolu zajeté a kalibrované, když vyměníš jen ten jeden, může se to taky rozhodit a je pak třeba dělat korekce. Je lepší jezdit dokud to nesmrdí nebo nějak nezlobí a dělat jen korekce vadného vstřiku a pak je vyměnit všechny najednou.

 

Jinak když jsem dal všechny nové vstřiky origo ve škodovce za 80 klacků tak si dva vstřiky hned od začátku přidávají 0.4...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, 15degren napsal:

berou se plusové hodnoty, vypadá to že druhý vstřik má trochu víc než by měl (proto má 4 vstřik minusovou hodnotu), ale není to nic co bych řešil. u žádného víc než 1 nevidím...

Když by jsi vyměnil druhý tak by se nejspíš srovnal i 4, nicméně bych to nedělal, protože ty vstřiky jsou spolu zajeté a kalibrované, když vyměníš jen ten jeden, může se to taky rozhodit a je pak třeba dělat korekce. Je lepší jezdit dokud to nesmrdí nebo nějak nezlobí a dělat jen korekce vadného vstřiku a pak je vyměnit všechny najednou.

 

Jinak když jsem dal všechny nové vstřiky origo ve škodovce za 80 klacků tak si dva vstřiky hned od začátku přidávají 0.4...

Takže fakt v pohodě... To jsem rád.. Teď to má najeto 131 000 km. Chystám se i na dekarbonizaci motoru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi jsou novinky, radši jezdi. Měn filtry (vzduch/palivo s každou druhou výměnou oleje) olej a olejoví filtr do 15K km a nech motor žít svým životem...

 

se zanášením motoru mají problém jen TSi motor u TDI nic takového řešit nemusíš, pokud nejezdíš kolem komína.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje auto při koupi mělo 141t km po třech rokách a zaplnení myslím cca 39g(něco přes 50%). Teď mám 196t km 68% což je cca 48g. A to jezdím 40-45% dálnice, po městě najezdím cca 20% km.

 

To že máš po 130t km jen 15% je podle mě dost málo a i trochu podezřelé. Chtělo by to jěště pár lidí s cca stejným nájezdem kolik mají oni.

Editováno: , autor: Ovce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupoval jsem ve 140tisích jako vykoupený vůz na protiúčet od prvního majitele, tzv. program škoda plus. Servis pouze škoda autorizák a tehdy jsem měl 29g. Nyní jsem po výměně EGRka, najeto mám necelých 150tisíc km bez pár desítek ale jednu nádrž jsem najel na dieselgate soft a to bylo to nejhorší co to auto zažilo/zažije. Aktuálně mám - Filtr částic: objem olejového popílku-MASS_ASH_PF 32.6473027 g, jezdím 50/50 město/dálnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

ono zbytocne to aj tak riesis...

mozes mat aj 5g zaplnenie a ten DPF to moze vzdat...

kym auto jazdi nepchat do neho nos, sam som to olutoval viac krat (chcel som vela veci dotiahnut do dokonalosti a vysledok bol, ze som platil tazke peniaze)...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...