Jump to content
Darpl

Chip motoru 1.9TDI 81kW

Recommended Posts

Chtěl bych se zeptat.....chtěl bych si Octavii 1.9 TDI, 81kW načipovat, abych dosáhl větší výkon, menší spotřeba....Je toto pravda.?

Také bych prosil o radu, jak mnoho záleží na tom kdo to dělá..Měl jsem možnost od kluků co berou softwear od Němců, to vše za 4000Kč, nebo od jiných dodavatelů, kteří mají prý originální softwear BOSCH...za 6000 - 8000Kč...

Jaký softwear by byl nejlepší...Měl bych něco nechat zkontroovat, než bych to chtěl načipovat.?

.......

Mám rok výroby 1998, je zapotřebí vyměnit , zapájet pamět na jednotce, nebo stačí pouze přehrát sotwear.....Prý vozy od roku 2000 se pouze přehrávají....

Moc děkuji za odpověď...Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) budeš muset pájet, vyměnit dva SMD procesory v řj

2) jestli nevíš co který software dělá, spíš bych si připlatil někde, kde tomu rozumí a máš záruku, že ti tam dají přesně co chceš

3) vyšší výkon a nižší spotřeba - to je hezky napsáno. pravda je taková, že těžko ti někdo změní účinnost motoru, takže těžko budeš mít při vyšším výkonu nižší spotřebu. Posunou se ale hranice s max točivým momentem a výkonem, a je dost možné, že v určitých otáčkách, ve kterých jsi schopen jezdit bude ve finále spotřeba skutečně nižší než předtím. Pokud budeš ale využívat výkonového potenciálu motoru, spotřeba samozřejmě vzroste.

Rozhodně doporučuji zkušební jízdu s diagnostikou - motor musí být před úpravou v naprostém pořádku, jinak se případné chyby mohou projevit s horším dopadem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj uz jsem tady z toho jelen je tezke si neco vybrat. Uvazuji o cipu na svoji 81kw octavii 1. Vyměněné trysky za sprint 764. Chtěl bych to kvůli trochu zvýšení výkonu , ale i snížení spotřeby při stejné jízdě. A teď k dotazům prosím jestli mně můžete někdo dát nějaké reakce.

1. Kolik klesne spotřeba při stejném stylu jízdy

2. Kde a proč nechat čipnout zrovna tam ( cimbu, profituning, sportmotor , ... )

3. Proč se v cimbu mění řídící jednotka. Zdá se mně to špatné . ( nikdy nemůžu vědět jestli z jakého auta je , .)

4. Do kolika kilometrů na tachometru mně doporučujete čipnout.

5. Můžu se bát nějakých problémů po čipu ??

6. Co turbo utáhne to? A nepůjde již dřív do kytek. Najeto mám asi 170000 km ?

7.Jediný problém co momentálně mám na autě že občasně při rozjezdu proklouzne spojka. Předpokládám že je nutná výměna před čipem že?

Díky moc za pomoc nemůžu se rozhodnout jestli do toho jít a kde bojím se o motor. Díky čau Lukáš

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.tezko rict, pokud opravdu budes jezdit stejne tak muze i o pul litru

2. koho navstivis zalezi na tobe a na tom kolik do toho chces dat penez, nekdo dela dobre a levne nekdo si hraje na velkou firmu a stoji to za starou backoru.Treba ja operuji s cenou pro cleny klubu,takze je az bezkonkurencni(kvalita zarucena)

3.Meni je, protoze ty jednotky delaji nekde jinde a davaj do nich ochrany, nekdy to nemusi uplne super fungovat.Zatim jsem neslysel, ze by nekomu na miste doupravoval soft potrebam motoru jak to delam treba ja.

4. Delaji se i vozy rovnou na salonu bez nejetych KM

5.pokud je udelany tak jak se slusi a patri tak ne,maximalne kdyz je nalitano hodne tak spojka

6. pokud funguje jak ma a chovas se k tomu slusne tak vydrzi jeste dlouho

7.Spojku doporucuji vymenit celou za jednohmotnostni set,treba od Valea,je tam setrvak, lamela, pritlacak a lozisko, cena 10000kc zde na foru ji prodava uzivatel Sebo.Lze u nej obednat i Luk nebo Sachs,cena podobna.

Edited by žralok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protoze, jak rekne ze ma jine trysky, tak mas smulu.To pan Janda nedela...takze asi tak... :p

Edited by žralok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám O1 81kw r.v. 99 čiplou u BitPoweru a myslel jsem si co nemám, potom jsem poznal TDIFuna a už si nemyslím vůbec nic.....no prostě je to paráda, něco úplně jiného, živějšího, nečoudícího, čip postavený na míru a výměna trysek změní auto k nepoznání :palec2:

ale pozor není to jenom o "honění" je třeba dodržovat určité zásady před během a po jízdě:

- zahřátí motoru a oleje na provozní teplotu

- nechtít maximální výkon po motoru příliš "odspoda" trpí spojka

- po razantnější jízdě dopřát motoru klidnější jízdou ochlazení oleje, toto má velký vliv na životnost turba

samozřejmostí a velmi důležitou věcí je kvalitní olej a jeho včasná výměna vč. ol. filtru

toto téma je velice široké a určitě se najde ještě plno věcí na které jsem mohl zapomenout....... lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Protoze, jak rekne ze ma jine trysky, tak mas smulu.To pan Janda nedela...takze asi tak... :p

Nedělá? Tak to by mi to TDi taky nechipnul, když tam mam trysky z 81kW, jo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TDiFune, jak jsme se domlouvali na tom chipu - odkud teda jsi? Já ale teď nemám vůbec peníze, jak jsem rozbil to auto.. Takže fakt až někdy v nikdy..(to snad ne)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, myslim ze by te asi odmitl.Maji tam softy pripravene na seriovy motory a ne na jine trysky a turba.Kluci to zkousely a nepochodily.Zkus to schvalne..Jinak jsme ze severni moravy wink.gif

Edited by žralok

Share this post


Link to post
Share on other sites

KDE CHIP ?????

JEDNOZNACNE TDI FUN !!!!!!! :palec2: :palec2:

Sedel som v autach ktore mali chip robeny u nas na slovensku.. nizsi vykon.. vela dymu... to hovori za vsetko...

Svoje auto som doteraz chipovane nemal.... ale

Vcera mi TDI FUN vymenil TRYSKY + CHIP ... ( ich praci hovorim cista profesionalita) ci uz vymena trysiek .. alebo dohoda na tom aky si predstavujem chip..

chalani vymenili trysky nahodili jednotku a prisla skusobna ja jazda... neprehanam ale ked sa ma spytal ze ci som spokojny... som nevedel najst slova lebo som

bol s toho narasku uneseny... auto ma poriadny tah teraz.... a co je podstatne a co som chcel ani naznak ze by bolo viac dymu zamnou..

spotreba rovnaka ako na tej istej trati pred chipom presne (podla maxidotu) ...

naviac.. chalani ma upozornili co mam na aute za zavady a co by bolo dobre odstranit...

ale ako som uz napisal su to profesionali... takze chalani este raz klobuk dolu...

a ak mozem odporucit kde si chces dat chip... urcite odporucam..

no a trysky ktomu... :) to je fakt brutal...

este najst niekde tu na slovensku brzdu a pojdem to dat zmerat.. ;)

:palec2: :palec2: :palec2:

povodne octavia 1 rv.2000 81kw

Share this post


Link to post
Share on other sites
TDiFune, jak jsme se domlouvali na tom chipu - odkud teda jsi? Já ale teď nemám vůbec peníze, jak jsem rozbil to auto.. Takže fakt až někdy v nikdy..(to snad ne)

herr Komárek, nejste psychicky narušený člověk ???????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiš,bo zavolej TDI fun.

Osobně mám AHF motor, trysky 764 + chip 146Hp,310Nm,

Výkon super,spotřeba vyšší o 0,4 litru

Share this post


Link to post
Share on other sites

co jsem pročet, viděl, slyšel a mám na autě....chipnutí v rozumný hranici +- 30% výkonu navrch ;) jináč při běžný jízdě je spotřeba s chipem o něco (cca 0,5 l/100km) nižší a pokud člově na to šlape, je samosebou s chipem větší.....ale jízdy je taktéž dynamičtější :palec2: jináč ohledně životnosti: chip od novoty vozidla = 135000km a zatím naprosto bez problému, nikdy neměněna ani váha vzduchu, vstřiky, turbo, skrátka nic...olej to nežere, nedolejvám ani mililitr - jediný výdaj navíc je skrácenej interval na výměnu oleje (10000km) a na rozvody (60000km) PPS: pokud chceš více odborné info, využíj kontakt na viz přízpevěk bolka )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, polehoučku uvažuju o zvýšení výkonu o svojí okty combi r.v.99 81kw AHF

nemám představu na jaký výkon bych se chtěl dostat a ani to nechci nijak hrotit - po přečtení příspěvků by asi připadala tato kombinace: větší turbo, asi nějaký trysky a chip...tohle si myslím že bych se asi kolem 150k měl dostat

...finance jsou omezený, takže se to vše nebdue dělat na ráz ale postupně

...logický je postup by měl asi být: výměna turba, poté trysky a nakonec ten chip...jestli je to jinak tak mě opravte

děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli teda muzu radit... ja bych nasetril potrebny obnos a udelal to vsechno najednou, usetris si cas a takovy ty lehky mouchy, protoze i ty trysky budou pracovat daleko lip, kdyz se donastavi chipem... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

96kw turbo, sportovni trysky a chip korektni k hardweru vykon 155-160koni a 310-330NM... tato uprava z kvalitnich dilu,ne zadne turbo ze srotaku, kompletne s montazi, lazenim na brzde necelych 30 000,- u nas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj všichni.Potřeboval bych poradit.Mám O1 combi rv98 AHF a mám menší problém s přeplnováním.Turbo tlačí 1,3bar!!!Někdo říká,že je to normální,někdo vyšší atd.Originál škoda informace jsou od 0,85-1,05.Těd co se s tím dá udělat?Výměna řj,nebo to tak nechat,popř jsem dostal nabídku na chip za 2000kč se zárukou atd.Chipování se prý děla přepájením?Jezdí to dobře,vše funguje(váha,regulace na turbu atd).Díky za pomoc, nechci zničit turbo.Milda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...