Přejít na obsah

Chip motoru 1.9TDI 81kW


Darpl

Doporučené příspěvky

Chtěl bych se zeptat.....chtěl bych si Octavii 1.9 TDI, 81kW načipovat, abych dosáhl větší výkon, menší spotřeba....Je toto pravda.?

Také bych prosil o radu, jak mnoho záleží na tom kdo to dělá..Měl jsem možnost od kluků co berou softwear od Němců, to vše za 4000Kč, nebo od jiných dodavatelů, kteří mají prý originální softwear BOSCH...za 6000 - 8000Kč...

Jaký softwear by byl nejlepší...Měl bych něco nechat zkontroovat, než bych to chtěl načipovat.?

.......

Mám rok výroby 1998, je zapotřebí vyměnit , zapájet pamět na jednotce, nebo stačí pouze přehrát sotwear.....Prý vozy od roku 2000 se pouze přehrávají....

Moc děkuji za odpověď...Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) budeš muset pájet, vyměnit dva SMD procesory v řj

2) jestli nevíš co který software dělá, spíš bych si připlatil někde, kde tomu rozumí a máš záruku, že ti tam dají přesně co chceš

3) vyšší výkon a nižší spotřeba - to je hezky napsáno. pravda je taková, že těžko ti někdo změní účinnost motoru, takže těžko budeš mít při vyšším výkonu nižší spotřebu. Posunou se ale hranice s max točivým momentem a výkonem, a je dost možné, že v určitých otáčkách, ve kterých jsi schopen jezdit bude ve finále spotřeba skutečně nižší než předtím. Pokud budeš ale využívat výkonového potenciálu motoru, spotřeba samozřejmě vzroste.

Rozhodně doporučuji zkušební jízdu s diagnostikou - motor musí být před úpravou v naprostém pořádku, jinak se případné chyby mohou projevit s horším dopadem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj uz jsem tady z toho jelen je tezke si neco vybrat. Uvazuji o cipu na svoji 81kw octavii 1. Vyměněné trysky za sprint 764. Chtěl bych to kvůli trochu zvýšení výkonu , ale i snížení spotřeby při stejné jízdě. A teď k dotazům prosím jestli mně můžete někdo dát nějaké reakce.

1. Kolik klesne spotřeba při stejném stylu jízdy

2. Kde a proč nechat čipnout zrovna tam ( cimbu, profituning, sportmotor , ... )

3. Proč se v cimbu mění řídící jednotka. Zdá se mně to špatné . ( nikdy nemůžu vědět jestli z jakého auta je , .)

4. Do kolika kilometrů na tachometru mně doporučujete čipnout.

5. Můžu se bát nějakých problémů po čipu ??

6. Co turbo utáhne to? A nepůjde již dřív do kytek. Najeto mám asi 170000 km ?

7.Jediný problém co momentálně mám na autě že občasně při rozjezdu proklouzne spojka. Předpokládám že je nutná výměna před čipem že?

Díky moc za pomoc nemůžu se rozhodnout jestli do toho jít a kde bojím se o motor. Díky čau Lukáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.tezko rict, pokud opravdu budes jezdit stejne tak muze i o pul litru

2. koho navstivis zalezi na tobe a na tom kolik do toho chces dat penez, nekdo dela dobre a levne nekdo si hraje na velkou firmu a stoji to za starou backoru.Treba ja operuji s cenou pro cleny klubu,takze je az bezkonkurencni(kvalita zarucena)

3.Meni je, protoze ty jednotky delaji nekde jinde a davaj do nich ochrany, nekdy to nemusi uplne super fungovat.Zatim jsem neslysel, ze by nekomu na miste doupravoval soft potrebam motoru jak to delam treba ja.

4. Delaji se i vozy rovnou na salonu bez nejetych KM

5.pokud je udelany tak jak se slusi a patri tak ne,maximalne kdyz je nalitano hodne tak spojka

6. pokud funguje jak ma a chovas se k tomu slusne tak vydrzi jeste dlouho

7.Spojku doporucuji vymenit celou za jednohmotnostni set,treba od Valea,je tam setrvak, lamela, pritlacak a lozisko, cena 10000kc zde na foru ji prodava uzivatel Sebo.Lze u nej obednat i Luk nebo Sachs,cena podobna.

Editováno: , autor: žralok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám O1 81kw r.v. 99 čiplou u BitPoweru a myslel jsem si co nemám, potom jsem poznal TDIFuna a už si nemyslím vůbec nic.....no prostě je to paráda, něco úplně jiného, živějšího, nečoudícího, čip postavený na míru a výměna trysek změní auto k nepoznání :palec2:

ale pozor není to jenom o "honění" je třeba dodržovat určité zásady před během a po jízdě:

- zahřátí motoru a oleje na provozní teplotu

- nechtít maximální výkon po motoru příliš "odspoda" trpí spojka

- po razantnější jízdě dopřát motoru klidnější jízdou ochlazení oleje, toto má velký vliv na životnost turba

samozřejmostí a velmi důležitou věcí je kvalitní olej a jeho včasná výměna vč. ol. filtru

toto téma je velice široké a určitě se najde ještě plno věcí na které jsem mohl zapomenout....... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KDE CHIP ?????

JEDNOZNACNE TDI FUN !!!!!!! :palec2: :palec2:

Sedel som v autach ktore mali chip robeny u nas na slovensku.. nizsi vykon.. vela dymu... to hovori za vsetko...

Svoje auto som doteraz chipovane nemal.... ale

Vcera mi TDI FUN vymenil TRYSKY + CHIP ... ( ich praci hovorim cista profesionalita) ci uz vymena trysiek .. alebo dohoda na tom aky si predstavujem chip..

chalani vymenili trysky nahodili jednotku a prisla skusobna ja jazda... neprehanam ale ked sa ma spytal ze ci som spokojny... som nevedel najst slova lebo som

bol s toho narasku uneseny... auto ma poriadny tah teraz.... a co je podstatne a co som chcel ani naznak ze by bolo viac dymu zamnou..

spotreba rovnaka ako na tej istej trati pred chipom presne (podla maxidotu) ...

naviac.. chalani ma upozornili co mam na aute za zavady a co by bolo dobre odstranit...

ale ako som uz napisal su to profesionali... takze chalani este raz klobuk dolu...

a ak mozem odporucit kde si chces dat chip... urcite odporucam..

no a trysky ktomu... :) to je fakt brutal...

este najst niekde tu na slovensku brzdu a pojdem to dat zmerat.. ;)

:palec2: :palec2: :palec2:

povodne octavia 1 rv.2000 81kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

co jsem pročet, viděl, slyšel a mám na autě....chipnutí v rozumný hranici +- 30% výkonu navrch ;) jináč při běžný jízdě je spotřeba s chipem o něco (cca 0,5 l/100km) nižší a pokud člově na to šlape, je samosebou s chipem větší.....ale jízdy je taktéž dynamičtější :palec2: jináč ohledně životnosti: chip od novoty vozidla = 135000km a zatím naprosto bez problému, nikdy neměněna ani váha vzduchu, vstřiky, turbo, skrátka nic...olej to nežere, nedolejvám ani mililitr - jediný výdaj navíc je skrácenej interval na výměnu oleje (10000km) a na rozvody (60000km) PPS: pokud chceš více odborné info, využíj kontakt na viz přízpevěk bolka )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím, polehoučku uvažuju o zvýšení výkonu o svojí okty combi r.v.99 81kw AHF

nemám představu na jaký výkon bych se chtěl dostat a ani to nechci nijak hrotit - po přečtení příspěvků by asi připadala tato kombinace: větší turbo, asi nějaký trysky a chip...tohle si myslím že bych se asi kolem 150k měl dostat

...finance jsou omezený, takže se to vše nebdue dělat na ráz ale postupně

...logický je postup by měl asi být: výměna turba, poté trysky a nakonec ten chip...jestli je to jinak tak mě opravte

děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všichni.Potřeboval bych poradit.Mám O1 combi rv98 AHF a mám menší problém s přeplnováním.Turbo tlačí 1,3bar!!!Někdo říká,že je to normální,někdo vyšší atd.Originál škoda informace jsou od 0,85-1,05.Těd co se s tím dá udělat?Výměna řj,nebo to tak nechat,popř jsem dostal nabídku na chip za 2000kč se zárukou atd.Chipování se prý děla přepájením?Jezdí to dobře,vše funguje(váha,regulace na turbu atd).Díky za pomoc, nechci zničit turbo.Milda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...