Jump to content

Autobateria


ceannu
 Share

Recommended Posts

Dnes mi odisla bateria vo Fabii Combi. Je mozne ju vymenit za 50Ah ktoru som nedavno kupoval do Favorita. Fabia je Classic verzia a okrem alarmu a autoradia nema ziadne dodatocne elektrospotrebice. Trochu ma stve startovaci prud - je potrebny vyssi ?? aky by mal byt minimalny??

Link to comment
Share on other sites

Guest Guest_fabka2004
Dnes mi odisla bateria vo Fabii Combi. Je mozne ju vymenit za 50Ah ktoru som nedavno kupoval do Favorita. Fabia je Classic verzia a okrem alarmu a autoradia nema ziadne dodatocne elektrospotrebice. Trochu ma stve startovaci prud - je potrebny vyssi ?? aky by mal byt minimalny??

cokeby si napisal motorizaciu (1,9 TDI 96kW ci 1,0 37kW, ci 1,2 HTP) a pripadne vybavu (co vsetko mas v elektrike, pripadne subwofer a pod:)

Neviem co mas, ak mas benzin, tak daj 44Ah, ci 60Ah (podla elektrickej vybavy)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Guest_fabka2004
je to 1.4MPI 50kw, vybava je classis a autoradio bezi iba na 2ks standard repro k fabii + autoalarm

odporucam original baterku AKUMA COMFORT 44Ah

Nieje bezudrzbova, avsak podla normy DIN je bezudrzbova.

To Jest, staci raz pred zimou skontrolovat vsetky clanky, pripadne doliat a v pripade nutnosti dobyt.

Sam mam tuto batreku od vyroby a 3r bez kontroly a stale svieti zelene oko.

Idem ju skontrolovat o dva tyzdne.

44Ah bohate staci staci.

baterku mozes dat akukolvek silnu, limitovany si iba rozmermi kaslika do ktoreho sa baterka vojde, ale je to vyhadzovanie penazi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Guest_fabka2004

Na auto nieje silna ziadna batrka, pokila sa dodrzi napatie, tak kapacita ani startovaci proud autu neublizi.

Jediny dovod preco sa do aut davaju vacsie baterky je vznetovy, dieselovy ci naftovy ak chcete, agregat, ktory vdaka velkym kompresnym tlakom potrebuje vacsie startovacie prudy a kapacitu.

Benzinove fabie maju predpisanu baterku 44 Ah a 60Ah (podla vybavy klima a elektrika).

Link to comment
Share on other sites

Tak mě to taky potkalo, dnes jsem nenastartoval. Odešla náhle po necelých čtyřech letech. Byla tam 44Ah, kterou jsem nahradil bezúdržbovou 50Ah s magickým okem. Jak dlouho vydržela baterka vám?

Tohle by se u MPI v Ústí nad Labem určitě nikdy nestalo :p;)

p. M z UnL: -_-;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Bobik

ja menil predloni na podzim a letos se dolilo cca deci destilky a f poho..........

Prd2eMu: se dnes nejak nudis ne.......hybaj do prace....... :p;)-_-

Link to comment
Share on other sites

Jasně, rozumím, tam autobaterie prochází pečlivou analýzou a mění se preventivne, daleko dřív, než nastane mnou popisovaný stav. :smich: , nehledě na to, že u MPi tento stav zajisté nemůže nikdy nastat. -_-

přesně tak :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Já jsem koupil od firmy TAB. Je to nějaká slovinskoitalská firma a baterky jsou prý dost v pohodě. Ta moje má 50Ah, vysoký startovací proud +20%, příměs stříbra (moc tomu nerozumím). Je bezúdržbová, ale má zátky, pod nálepkou, tak půjde bez problému zkontrolovat stav elektrolytu a má i magické oko, což je výhoda. Stála 1 396,- Kč.

Link to comment
Share on other sites

Já měl z výroby Akumu 44Ah a odeškla po pěti letech. Jako novou jsem dával bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 44Ah .... Při koupi by jse určitě volil nějakou baterii "nové" konstrukce se zvýšeným startovacím proudem se stejnou či mírně větší kapacitou.

!!!! Rozhodně se vyhýbat bateriím v obchodních domech. Baterie tam může vklidu ležet půl roku což má vliv na stav elektrilitu a clkovou stabiltu a výdrž baterie. !!!!

Link to comment
Share on other sites

Já měl z výroby Akumu 44Ah a odeškla po pěti letech. Jako novou jsem dával bezúdržbovou Vartu Blue Dynamic 44Ah .... Při koupi by jse určitě volil nějakou baterii "nové" konstrukce se zvýšeným startovacím proudem se stejnou či mírně větší kapacitou.

!!!! Rozhodně se vyhýbat bateriím v obchodních domech. Baterie tam může vklidu ležet půl roku což má vliv na stav elektrilitu a clkovou stabiltu a výdrž baterie. !!!!

A stejne jdou baterky za cca 600 kil primo na dracku jak to sleduju .-)hlavne v zime kdyz uderi mrazy.)by me zajimalo kdyz pominu ze to je smejd jestli takova baterka ze supermarketu je taky bezpecna .)jeste si pamatuju na davna leta a na svoje prvni auti F126P, jehoz baterka na me po otevreni kapoty nejakym kouzlem pri kontrole stavu elektrolytu plyvla elektrolyt, a pamatkou je krasne vyleptana jizva na me ruce.)

Link to comment
Share on other sites

Kluk měnil baterku minulý týden. Po pěti letech zčista jasna odešla do věčných lovišť, asi normál. Více to prostě nevydrží. Výměnu jsme provedli v Akumě, prodloužená záruka atd, atd, dali jsme 55 A, protože má motor 74 kW, cena necelé 2 000 kč. Takže spokojenost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...