Jump to content
galaher

Koupě Octavie I

Recommended Posts

Vša: jedná se o O1 že? nebo předface Fábku?

Pokud to tohle vydrží, proč ne :) to pak pude autí spíš do šrotu jak někomu dál.. -_-

je to OI 98 - předělaná krom budíků (zatím) na facelift, interiér facelift z 2004, zvenku novej lak, nové 17" kola, novy lampy - prostě mazel

zvuk a chod motoru OK (starty taky OK na drc)jízda OK (nic nemlátí/nevrže)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak nekdo memi budiky - myslite ze si tam hodi stejny pocet km jako bylo na starejch budikach :)

Já nee :D ... Měl jsem tam 11300 a po výměně tam bylo 11198 km :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taky 264000 km a kdyz se o to nekdo fakt stara na te okte to nepoznate i kdyby jste chteli!Kupoval jsem to kdyz to melo tesne pod 200 prijel jsem na technickou a typek rekl,ze odhadem ji nada ani 80!Dalo se to poznat jenom podle proslapanych koberecku(ktere uz jsou pryc) :palec2: Mel to typek co jezdil taky jenom dalkovky a co 3mesice 15tis byla porad v servisu a menil co se dalo!Nekurak a slo videt,ze se o ni fakt staral.Pokud neco vrzne hned se jde za nekym at se na to podiva!Jezdim hodne dalkovky takze nechci aby me nekde nechala!Pravidelne vymeny oleje,vse podle servisky menim tak jak mam!Ted jsem menil rozvody a vymenil jsem skoro pulku motoru! :) Verim,ze vypada a motorove je lepsi jak par ktere jsem videl a mely kolem 100tis.Doufam,ze to tak vydrzi! kol5

Tak jak tady ukazal Vasa,pokud ma nekdo auto jako mazla,tak pul mega je bez vetsich problemu!Kdyz se k tomu nekdo chova jako hovado,tak je po aute do 150tis a pak se muze jenom menit a kurvit,protoze se porad neco sere! :p

Edited by Chossse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptal se na názor ne? Tak jsem mu svůj řekl!! Od toho tady to forum je, nebo ne? Pokud máš taky svůj názor tak ho tu zděl, hlavně mě nekritizuj, že propaguju 1,6. Ptal se na názor a já mu doporučil 1,6 75kW podle svých zkušeností.

Edited by olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Share this post


Link to post
Share on other sites

No od toho je forum. Celkom ma nasrala veta (Mě přijdete jak autobazárníci ... pane tohle auto jezdí za 7 litrů)

Ty si mozes propagovat 1,6 koli nizsej spotrebe, lebo je nizsia. Ale nie na ukor toho ze podas na druhy motor nerealnu spotrebu.

Ja netvrdim ze si tych 14L v meste nemal, tvrdim len to ze tieto motory nemavaju taku spotrebu.

Pokial stojis na kazdom semafore 15min tak ti spotreba vyskoci na take cisla aj u TDi aj u 1,6ky

ale v normalnej priemernej mestskej prevacke priemernou jazdou urcite 14L nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teda je fakt že měla Chip Cimbu na 175koní

Edited by olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad spotřeba ve městě:

ráno 7-8 hod = 9 l/ 100km

dopoledne 9-11 = 8l/100km

14-15 hod = 10 l/100km

17-.20hod 7,5 l/100km

20---- hod 6,5 l/ 100km

když stojím na každým přechodu a na každym semaforu 2 vlny tak je to jiný než když projedu celý město v kuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

U těchto zemědělských strojů je jedno kolik maj najeto,mají neskutečnou výdrž a nechj si hodně líbit,a hlavně žerou mastnou vodu. :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak pánove .... koupil jsem ji !!! Dal jsem na Vás, kteří psali že km nerozhoduje, ale rozhoduje stav a řidič co s ní jezdil. Mám ji od začátku září a musím zaklepat že zatím funguje vše bez menších problému. Moje investice - voda do ostřikovačů, 70 kč za wapku s voskem.... :-), neee važně musel jsem koupit ještě dvě nové pneu. Natočil jsem s ní něco přes 2 tis.( stav tachometru dnes --< 357981 >--- a kdo má víc :palec2: ? ) a spotřeba 4,9 - 5,3 l/100 .

Takže děkuji těm, co mě utvrdili k nákupu a těm co mě odrazovali taky děkuji,aspoň jsem věděl na co si dát pozor.

A těď jen doufat, že vše bude fungovat jak má :-) .

Budeš spokojen :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měly jsme ve firmě r.v 97 1,8 20V SLX a to chodila po městě za 11l a po dálnici nějakých 7l a kolaga má 99 1,8 20V Turbo a po městě do 10l a ven 8l nic moc. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl sem 1,6 74kW a byl sem s ní spokojenej, ale protože sem chtěl vždycky silnější autí, tak sem si teď pořídil RS a výkonem motoru sem naprosto spokojenej.

Co se týče spotřeb, tak s 1.6 sem jezdil za 7,5-8l a RS jezdím za 10l (ale pořád si to užívám) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam taky 264000 km a kdyz se o to nekdo fakt stara na te okte to nepoznate i kdyby jste chteli!Kupoval jsem to kdyz to melo tesne pod 200 prijel jsem na technickou a typek rekl,ze odhadem ji nada ani 80! :p

To ti chtěl jenom udělat radost lol Mě na STK tipoval 60t, ale to si ze mě musel dělat neskutečnou prdel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobně bych auto prodal s poctivým tachošem + serviskou, vždy si najde rozumného kupce (když dáš auto do bazaru, který to samozřejmě stočí, případně dá false servisku :-)... jinými slovy, je to jedno jestli to stočíš či ne jde o to, jaký máš z toho pocit, pokud na tom někdo bude chtít ještě vydělat stočí to za tebe ;):-)

Edited by dezod

Share this post


Link to post
Share on other sites

prodám svoji 66 kw ,mr. 11,2000, provoz 1.2001, najeto dnes cca. 125000, , ser .vis jak má být, výbavy elegance + ty naše blbinky, gumy letní AL - Bridgestone+plech

-zimní, je to dobrá volba, dobře mi slouží, jdu do do nové...

Edited by dick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

také přidám pár svých vlastních zkušeností v červenci 08 jsem kupoval Octavii combi 1.6 GLXI 74kW r.v. 1998..... Podle Technického průkazu jsem čtvrtý majitel, má nyní najeto 120t plus nějaké drobné už jsem s ní nalítal cca 5 000 km jak tu píšete za tu dobu deseti let už má auto pochopitelně nějaké mouchy.. Auto jsem kupoval za 128 000,- vůbec jsem neřešil stav km ikdyž to byla druhá věc na kterou jsem se ptal. Když jsem vozidlo viděl poprvé na živo hned jsem si ho zamiloval...... skvělý lak, na první pohled parádní stav. Teď k těm mouchám ta hlavní moucha která ještě není vyřešená je hadice přepadu oleje, dále měnil jsem zadní tlumiče, koncový díl výfuku, přepákování stěračů, pochopitelně nesmím zapomenout za stahovačky, měnil jsem čidlo ABS u PP kolagumu u stěračů, teplotní čidlo, ruční brzdu, a také musel jsem si sehnat novou rezervu jelikož ta co byla v autě při koupi měla jinou rozteč šroubů to jsem ovšem zjistil až tehdy kdy jsem jí potřeboval :-D. No na první pohled toho je asi dosti, ale myslím si, že to jsou "blbosti" které jsou sice nepříjemné, ale až né tak závažné. Takže určitě je lepší nejdříve koukat na celkový stav a pak třeba i na stav km. Mě osobně je jasné že to auto má mnohem více najeto než těch současných 120 000 km. Je potřeba do něj investovat to auto to pak vrátí...... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne tak pani, treba investovat resp. starat sa. potom to funguje. mame octu 12 - sty rok v rodine. pred nieco viac ako mesiacom som si kupil RS-ko.

ked mozem poradit. nevsimat si kilometre ale stav auta, presne ako tu pisete. ja som tiez kupoval podla toho. aj tak 9 z 10 je stocenych na polovicu. vzdy sa smejem na tych TDi-čkach v bazaroch co maju po 10 rokoch 168 500 km. lol Moj otec dost malo jazdi a za 12 rokov najazdil 100 000 km. takze hocikto, kto sedi v aute kazdy den musi najazdit 3 nasobne viac.

fakt kilometre neriesit pokial to malo pravidelny a kvalitny servis a nejazdil s tym uplny buran.

mam este rapida a ten mal najazdenych 270 000 km ked som daval robit kompletku na motore. a to kvoli uprave som dal vsetko vymenit. jedna sa o motor 136 ako ma favo. a to jazdil na mineral od maditu UNIOL v tej dobe. takze ked na tomto oleji zvladol 270 000 km tak nejake TDi - čko nemoze nezvladnut 600 000 km len tak si bude chrumkat na dobrom oleji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můj názor je jednoznačný - nestáčet. Nebojím se poctivých statisíců km při poctivém servisu a zacházení.

Svou nynější, v pořadí už 2. O1 TDI jsem kupoval když měla 215 tKm, bral jsem ji z firmy kde pracuju, právě proto, že jsem o ní měl přehled od novéjho auta, a věděl jsem kdo a jak s ní jezdil. Je to AHF, 10/2000, motorově a interiér stav A1, exteriér pochopitelně odpovídá stáří, už to není žádná modelka, ale ani to po ní nikdo nechce - pro mne to není podstatné. Dokonce vážně uvažuji, že jí dopřeju preventivní ozdravný pobyt v rekreačním zařízení fy dieselpower.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1,8 20 V rv. 11/98 (již plastové proměnné sání) najeto 193 000 km. spotřeba - město cca 9-9,5 l. mimo město při jízdě do 110 km/h spotřeba 7,8. Co je nad 110 km/h tak cca za 8,7 l . Motor na dálnici nepozná kopec.

Závady po celou dobu: 1x nová stahovačka LP dveří

1x vypínač světel

1x spínač brzdových světel

To je ze závad vše! Ted v brzké době bude čekat výměna středního dílu výfuku. Zřejmě od bezvavyfuky.cz - 3 roky záruka.

Jinak běžný servis, destičky,kotouče, řemeny atd... mimochodem kotoučové brzdy na všech 4 jsou mimořádně povedené!

Já jsem spokojen a dle mého názoru bych jinou motorizaci nebral, byl jsem s ní ve Fancii, Španělsku, 4x v Norsku a nikde mě nikdy nenechala ve štychu. A můžu říct,že kopce v Norsku s ní byla radost vyjíždět. A to jsme byly řádně naložení.

Já osobně jsem 1.8 20V maximálně spokojený.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1,8 20 V rv. 11/98 (již plastové proměnné sání) najeto 193 000 km. spotřeba - město cca 9-9,5 l. mimo město při jízdě do 110 km/h spotřeba 7,8. Co je nad 110 km/h tak cca za 8,7 l . Motor na dálnici nepozná kopec.

Závady po celou dobu: 1x nová stahovačka LP dveří

1x vypínač světel

1x spínač brzdových světel

To je ze závad vše! Ted v brzké době bude čekat výměna středního dílu výfuku. Zřejmě od bezvavyfuky.cz - 3 roky záruka.

Jinak běžný servis, destičky,kotouče, řemeny atd... mimochodem kotoučové brzdy na všech 4 jsou mimořádně povedené!

Já jsem spokojen a dle mého názoru bych jinou motorizaci nebral, byl jsem s ní ve Fancii, Španělsku, 4x v Norsku a nikde mě nikdy nenechala ve štychu. A můžu říct,že kopce v Norsku s ní byla radost vyjíždět. A to jsme byly řádně naložení.

Já osobně jsem 1.8 20V maximálně spokojený.

Jí s ýenou jí máme tak měsíc a velká spokojenost,byl to dárek takže žádná prvotní investice. Jsme spokojeni /předešlé auto felicie/ tak to hovoži za vše. Město 9,5 a mimo 7.8 - 8,5 dle nohy :) Je to rok 1997.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,8T

( Loni jsem byl s kámošem a s rodinkou na dovče - já 1,8T a on 1,6 75 kW --- oba stejně naložení - já 7,1 a on 7,4 - jeli sme svižně a já jel za nim ( abych mu neujel :) ))

1,8 20V nebrat - měl sem jí 4 roky a již nikdy víc benzín bez turba - jen to žere a nejede, a když to budeš lochtat - tak to sice nežere, ale stejně tak můžeš jezdit s 1,6tkou a za míň

Já byh volil mezi 1,8T a 1,6. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedine 1,8T. Spotreba cca rovnaka ako 1,6 ale vykon uplne niekde inde.

A co tu nikto nebere do uvahy su brzdy uz len pre toto by som bral 1,8T :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte, síce, ako už kolega písal, že si vybral motor 1.6, pridám aj ja postreh. Predtým som mal 1.8 20V, r.v. 97, presadol som z felicie, takže som bol unesený. No len do doby, kým som si nevyskúšal a neporovnal bratovú 1.8 T, r.v. 99 Nikdy by som nepovedal, že to je taký rozdiel. Samozrejme, že záleží na stave auta, ako sa predchádzajúci majiteľ staral, servisoval a pod. Moja 1.8 20V si prešla asi 5 majiteľov (o ktorých viem), na tachometri mala v roku 2006 nejakých 160 000 km (pochybných), diagnostický prístroj v servise ukazoval 11 závad. Preto som ju radšej so stratou predal a oprášil som moju Feldu 1.3 LXi 50 KW, ktorú mám od novoty z decembra roku 2000. Teraz sa mi vzhľadom na bratovú kúpu nového auta naskytla možnosť odkúpiť jeho 1.8T. Viem, ako sa brat staral (a on sa staral fakt poctivo), viem, čo na tom aute bolo robené, čo treba porobiť, mám ju síce len zopár dní, no som maximálne spokojný. Samo, že to nie je nové auto, má už zopár kilometrov a podobne, ale verím, že ešte zopár rokov pri dobrej údržbe poslúži. Každopádne viem, že nikdy nebolo búrané, že brat sa staral na 110% a motoricky šlape ako švajčiarské hodinky. Takže, v konečnom dôsledku, dnes už viem, že nikdy nebudem taký somár, aby som sa pri kúpe auta ulakomil na priaznivú cenu, či značku, len preto "aby som ho mal". Aj starostlivo udržovaná 1.4 (príklad) môže byť totiž lepšia, ako 1.8 od humusáka, ktorý do nej počas rokov používania len tankoval a servisy obchádzal veľkým oblúkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Právě teď dojíždím Škdu Favorit a koukám po tomto vozidle nejsem žádný honič koní tak doufám že mi Octavie nějaký ten pátek vydrží.

Mám vyhlídnutou Škodu octavii 1.9 TDI rv 2000 nalítáno má 203000takže žádný nový žihadlo je to od známého tak i vím že co je psáno tak tomu tk i je.

Nejsem ani žádný milionář tak volím staršího jedince.

Pár věcí jsem se již na foru dočet tak krom padání budíků mě nic nestraší.

Tak lidičky čekám na vaše kladné i záporné doporučení.

Jinak doufám že mi "nová Škodovka" poslouží aspoň tak jako staré Fáčko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...