Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

Tak já dnes vybral, už ji mám odloženou.

Octavia Combi 2003 Elegance, výbava skoro max .... Poježdění super je jak nová, v pondělí doplatím zbytek a ...

Akorát těch 260 táců, to je jediné mínus, ale  :D

kolik si za ni dal ? Napis vic o tom..diky

Píše 260.000,-. Nebo jsi myslel, že za ní dal 260 podnosů?

Myslel napsat vice o tom, jakej je to treba motor, kolik ma najeto atd. to je dosti podstatne, pochybuji ze je to 1,4 16V :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přeci 260.000,- Octavie Combi 1,9TDi 81kW Elegance,90.000km,provoz 2003, bílá, Alu kola, ABS,ASR,EDS, klima, PC, stav. sedačky, vše v el., hagusy, serviska, 1.majitel, mám pocit jako by snad byla nová až na pár ďubků od kamínků.

Interiér jako nový, v motorovém prostoru čisto, já nevím co víc.

Před týdnem jsem jel okolo a uviděl ji, přeskočila jiskra...:wub: , jen aby nám to vydrželo!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přeci 260.000,- Octavie Combi 1,9TDi 81kW Elegance,90.000km,provoz 2003, bílá, Alu kola, ABS,ASR,EDS, klima, PC, stav. sedačky, vše v el., hagusy, serviska, 1.majitel, mám pocit jako by snad byla nová až na pár ďubků od kamínků.

Interiér jako nový, v motorovém prostoru čisto, já nevím co víc.

Před týdnem jsem jel okolo a uviděl ji, přeskočila jiskra...:wub: , jen aby nám to vydrželo!!!

Mno, nechci ti kazit iluze, ale právě ty, které jsou na první pohled "jako nové, čisté, atd." jsou po prokouknutí ty největší pastičky. Nebo jsi viděl, aby bylo v motoru po 80tkm čisto? Ale třeba byl jen předchozí majitel slušný a čistotný a ty jsi měl štěstí na opravdu slušný kus... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přeci 260.000,- Octavie Combi 1,9TDi 81kW Elegance,90.000km,provoz 2003, bílá, Alu kola, ABS,ASR,EDS, klima, PC, stav. sedačky, vše v el., hagusy, serviska, 1.majitel, mám pocit jako by snad byla nová až na pár ďubků od kamínků.

Interiér jako nový, v motorovém prostoru čisto, já nevím co víc.

Před týdnem jsem jel okolo a uviděl ji, přeskočila jiskra...:wub: , jen aby nám to vydrželo!!!

no cena nejak moc levna ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je pěkná kravina, protože v TDI je olej černej hned po nalití. :doh

mas pravdu, ale jenom jestli to HNED je takovych 1000km

casto jsem menil v ruznych tdi olej a on postupne tmavnul a po tech cca 1000 km byl cerny jako bota

hned znamená hned a ne až po 1000km. Jen co se protočí motor, tak je černej. Možná pak ještě tmavne, ale rozhodně i jen po několikavteřinovém protočení motoru už ho nevyleješ čistej ale černej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přeci 260.000,- Octavie Combi 1,9TDi 81kW Elegance,90.000km,provoz 2003, bílá, Alu kola, ABS,ASR,EDS, klima, PC, stav. sedačky, vše v el., hagusy, serviska, 1.majitel, mám pocit jako by snad byla nová až na pár ďubků od kamínků.

Interiér jako nový, v motorovém prostoru čisto, já nevím co víc.

Před týdnem jsem jel okolo a uviděl ji, přeskočila jiskra...:wub: , jen aby nám to vydrželo!!!

Mno, nechci ti kazit iluze, ale právě ty, které jsou na první pohled "jako nové, čisté, atd." jsou po prokouknutí ty největší pastičky. Nebo jsi viděl, aby bylo v motoru po 80tkm čisto? Ale třeba byl jen předchozí majitel slušný a čistotný a ty jsi měl štěstí na opravdu slušný kus... -_-

No myslím,že jsme ji prošmejdily s mechnikem dost, je k tomu serviska ( ano jde zfalšovat ). Je to bazar, který prodává ukončené leasingy - auta 3 roky stará, záruka původu, 1 majitel... Před prodejem provedou vyčištění(mají tak všechny auta), já vím můžou tím zahladit nesrovnalosti, ale :

Volant mírně ošahaný, pedály jak nové, šrouby blatníků netknuté, lak téměř perfektní, jen sem tam štětečkem oprava po kamínku, orig štítek s kódy v kufru, nosníky, spoje, spáry ...OK. Vnitřek nesmrdí a zárověň není cítit vůní ( aby se zahladil smrad ). Motor táhne jak blbý, je tichý a nekouří....

Závady, nedostatky :

Zadní levý blatník-prasklý plast podběhu, někdo se snažil vypáčit kliku u řidiče,

mírně hlučí př. ložiska, na Goodyarech asi tak 3-4 mm(druhé gumy a tím by měly sedět i kilometry), bude se muset měnit rozvoďák, olej a fitr...Pro další prodej bílá barva - méně ceněná...

Jel s tím i kamarád co rozváží zboží-500km denně, má 1,8T, prohlížel to a jen se mu nelíbila barva, ale jinak to doporučil.

Dnes přeci není problém koupit Octu i v metalíze, 2002, ve výbavě, stav OK pod 300.000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny účastníky fóra,

rád bych vás požádal o radu při nákupu ojeté Octavie. Nemohu se rozhodnout mezi 1.6 (74kw) a 1.9TDi (66kw nebo 81kw). Vybírám mezi auty vyrobenými okolo roku 2000. Většinou mají najeto okolo 150tisíc (alespoň se to o nich píše). Ročně najezdím cca 20 000km, dá se ale předpokládat, že toto číslo spíše poroste. Za nejdůležitější pokládám spolehlivost, nejde mi až tolik o výkon i když částečně záleží i na něm (SDi a nejslabší 1.6 verze jsem vyloučil, možná neprávem, hned ze začátku). Velký důraz kladu i na provozní/serivsní náklady.

Sypmatičtější je mi TDi verze, alespoň papírově. Nemám ale s dieslem žádné osobní zkušenosti. Ještě je tu i 1.8T, ale tam už mi hrozí ukazováčkem udávaná spotřeba.

Na všechny verze motorů jsem za poslední měsíc slyšel tisíc sto a tisíc proti, hlava mi z toho obchází někde kolem. Za pár názorů odborníků a majitelů těchto vozů budu jen rád. Třeba se konečně rozhodnu :).

Děkuji moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za 1) co napsal aka je svatá pravda, stačí kliknout na Hledat a najít si vše potřebné

2) vol TDi 81 kW, to je všeobecný názor

3) já když kupoval oktu novou v roce 2000, taky jsem myslel, že moc jezdit

nebude- jenže zařadil jsem ji do podnikání a od 1.6. mám najeto 7 tisíc km,

čili jsem to řešil LPG přestavbou, dnes bych šel do TDi, i když LPG taky

není špatné. Jak mně kdysi říkal TomasB: LPG systém je další věc v autě,

co se může podělat a měl pravdu. Naštěstí to je za mnou. Teď jsem spokojený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to tu bylo asi třistamilionkrát probráno od A do Z a od Z do A. A nejen tady!

Omlouvám se, zkoušel jsem filtrovat keywords "benzín nafta" a "benzín diesel" a na tomto fóru mi to prakticky nic nenašlo. Nevím, jak funguje vyhledávání na tomto typu fór, asi jsem ho podcenil (nebo spíš přecenil). Dám si s tím víc práce a třeba ty správné příspěvky ještě najdu. Jinak jsem samozřejmě četl všude možně hodně článků, ale chtěl jsem znát víc (třeba i vzhledem k počtu km, které ročně ujedu).

Tak za 1) co napsal aka je svatá pravda, stačí kliknout na Hledat a najít si vše potřebné

          2) vol TDi 81 kW, to je všeobecný názor

spokojený

Díky za informace. Jsem pro ni už téměř rozhodnutej. Tak teď už jen to nejhorší - dobře koupit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak za 1) co napsal aka je svatá pravda, stačí kliknout na Hledat a najít si vše potřebné

2) vol TDi 81 kW, to je všeobecný názor

3) já když kupoval oktu novou v roce 2000, taky jsem myslel, že moc jezdit

nebude- jenže zařadil jsem ji do podnikání a od 1.6. mám najeto 7 tisíc km,

čili jsem to řešil LPG přestavbou, dnes bych šel do TDi, i když LPG taky

není špatné. Jak mně kdysi říkal TomasB: LPG systém je další věc v autě,

co se může podělat a měl pravdu. Naštěstí to je za mnou. Teď jsem spokojený

-_-

Vidíš, já zas druhý auto koupil s LPG :D . Jezdí to v přepočtu za 5/100benzínu, ale jak říkám, je to komplikace oproti benálu či naftě. Respektive mám problém v tom, že si nějak LPG nerozumí s klimou. Při zapnutí automatické klimy a provozu na LPG na volnoběh skáčou otáčky, má to tendenci i chcípat. Na benzín ani náznak problému. A všici říkaj, že se s tím nedá nic dělat, prostě to prej plyn dělá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ve spolek, vsichni porad resi provozni naklady - domnivam se, ze zbytecne. S naftou, v mem pripade TDI-PD, lze jezdit dlouhodobe pod ctyri litry, coz na plyn ani benzin patrne nehrozi (pokud je nekdo takovy doveda, omluva

a necham se poucit; pneu mam pritom 205/55/16, coz neni zrovna nejuspornejsi varianta na octavii). Na olej bez problemu najedu 50.000 km a po necelych trech letech a bezmala 200.000 km zatim zadny vetsi zadrhel. Jako traktorista si, s vyrobcem udavanou maximalni rychlosti 207 km/h, rozhodne nepripadam. Osobne bych radeji sledoval casto zapominane hledisko bezpecnosti, zejmena pokud vozite rodinu. Nafta ani jeji vypary se pri nehode urcite nevzniti, coz se o benzinu zrovna tvrdit neda (par ohorelych aut uz jsem na dalnici videl - jezdim denne 250 km do kancelare) a vozit v kufru neco, cemu se lidove rika bomba - no dekuju pekne (zastanci LPG me ted uzemni, ze je to nerozbitna lahev - nezbyva nez poprat, necht Vam tato idea vydrzi i ve skutecnosti). Podtrzeno, secteno, kupte si diesel a nebudete litovat i pri rocnim cestovani zminenych 20 tisic kilometru budete s jistotou spokojen. Jinak doporucuju vybrat vuz s tempomatem :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...