Wajzzy Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 (edited) Dobry den. Na zacatek chcu rict, ze se v autech moc nevyznam takze me neukamenujte u laickych otazek . Jinak k problemu. Mam auto, ktery prohledl znalec a napsal znalecky posudek(moc tomu nerozumim ale chapu to dobre, ze musim sehnat cely motor stejneho typu...to znamena, ze kdyz pise, ze proda motor ASV tak kdyz ho koupim a necham namontovat tak by to mela byt zase vse ok?-k tomu se vaze dalsi otazky: 1. Kdyz se vymeni motor hlasi se to nekde na uradech? 2. Kdyz prijedu k takovemu cloveku, ktery rika, ze ma motor plne funkcni ale je vymontovany-da se zjistit, ze motor je opravdu funkcni na miste? Jinak ten motor ma na sobe stitek jaky je to typ, ze?) Jinak ta zprava zni: Motor je zniceny po upadeni casti ventilu - "talirku" do spalovaciho prostoru. K poskozeni motoru doslo po kontaktu ventilu s pistem. Naslednym provozem doslo k destrukci ventilu. Upadeny talirek ventilu nasledne ponicil cely motor. Poskozeni motoru vzniklo s nejvetsi pravdepodobnosti poruchou casovani rozvodoveho mechanismu. Poskozeni byly tyto casti: blok motoru, hlava valcu, casti rozvodoveho mechanismu, vackovy hridel, pistu, ojnice. Pri prohlidce byl motor castecne rozlozeny. Doporucuje se vymena polomotoru a kontrola turbodmychadla. Edited June 29, 2009 by Wajzzy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marekl Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Čau nikdy sem motor meměnil ale nikde to hlásit nemusiš pokud tam dáš zpátky stejný typ takže jesli tam máš 1.6 tak tam nemůžeš dát třeba 1.8 no a stim novym motorem dovnitř nikdy nevidíš ale určitě bych si skusil aspon protocit motorem pres golu abych skusil jestli má motor kompresi (mel by byt citit odpor) a vzal za řemenici na klikovým hřídeli jestli nemá axialní vůle v ložiskách,pohledem skontroloval jestli nekde neteče olej.Jo a ten typ motoru je bud vyraženej na bloku nebo přinejtovanej na nákym štítku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luďa Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Neměla by se do velkýho techničáku napsat výměna motoru a zapsání novýho výrobního čísla? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woody Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Vyrobní číslo už x let není Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterkocur Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 cislo neleti,ale kod motoru a objem musi byt rovnaky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PauLofWoCC Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 cislo neleti,ale kod motoru a objem musi byt rovnaky. Z emisního hlediska (a částečně z technické kontroly). Vozidlo musí být vybaveno stejným typem motoru (při výměně motoru). Tzn. když máš kód motoru např AVU (benzínová 1,6 75kw) tak tam prostě musíš dát motor s kódem AVU. Někde na bloku motoru by to mělo být vyboucháno ten kód motoru. Existujou varianty výměny za jiný motor, ale to je pro vyšší náčelníky. Pro tebe platí, že prostě tam musíš dát motor se stejným kódem. Číslo motoru - pokud je v technickém průkazu zapsáno výrobní číslo motoru, tak buď uděláš výmaz z technického průkazu a nebo tam zapíšeš číslo nového motoru. Ale logicky je lepší výmaz. Pokud výrobní číslo motoru nemáš v technickém průkazu tak máš o problém mín. Motor venku mimo auto....částečně zjistíš částečně ne...ale z větší pravděpodobnosti nezjistíš jestli je dobrý. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.