Přejít na obsah

Volba tlumicu


krysarr

Doporučené příspěvky

Je tu ještě nekdo další s podobnou zkušeností jako BENY, tzn. KYB Excel-G v řiti po 30t km ? Bohužel na 4x4 se Bilsteiny že prý nedělají a Sachs nevím. Nechci snižovat, jenom vyměnit stávající za nové a raději bych něco méně náročného jako originály.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Čau - taky sháním nový podvozek. Mám Golfa IV 1,9 Tdi a chtěl bych tam hodit podvozek z Octavie I RS. Doneslo, že je to nesrovnatelný proti sérii (zvlášť u mě už dost vychozené). Bohuže se mi nikde nepodařilo zjistit co se tam za ten podvozek dávalo - značka a typ tlumičů, pružin a stabilizátoru. Chtěl jsem ho totiž pořídit nový a v origo škoda/VW servise mi řekli že mi dokázou nabídnout jenom origo podvozek kterej mi najdou podle mého VIN. Dokáže mi někdo poradit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jdu do toho komplet podvozku KW. Ale mám problém, že už mám doma sadu teláků Bilstein B4. Potřeboval bych je rychle udat. Nepotřebuje někdo nový teláky? Viz můj inzerát http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=74137

Ono totiž to KW stálo 16 000,- takže jsem se po něm nějak nedíval! A ejhle čučím na stránky, že je v akci za 10 000,- Tak že to KWéčko koupím ikdybych měl mít ty Bilsteiny ještě měsíc doma...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Standa: no, to mi vazne stacilo, a vzhledem k tomu, jak se tu zhorsuji silnice, bych to VAZNE NERAD opakoval :) A pokud by to bylo tak tvrdy, tak to sem vazne nejde :)

@Milan: mas SZ, HR mas prodany :) Ja to zkusim, zivot ma byt sranda a -35mm jsem na aute jeste nemel lol Ale B4 bohuzel netreba, soucasny jsou jak novy a to jim davam za usi :)

Editováno: , autor: krysarr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Vážení,

rád bych znal nějaké názory a zkušenosti s podvozky a pružinami JOM. Dají se pořídit až podezřele levně a podle fotek a katalogů nevypadjí nejhůře. Zatím jsem uvažoval o kompletech HP, případně perkách Eibach, HaR nebo Weitec, ale pro srovnání mě JOM docela taky zaujal a úplně noname firma to taky není.

Díky předem za názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky uz ty originaly po 189tis km (a to jsem z Prahy) musim vymenit - mluvil jsem o tom uz pred rokem, ale ted uz je to vazne nebezpecny. Otazka se za ty roky v tomhle tematu nezmenila: KayB Ex-G / B4 / Sachs...

Mam dom origo novy RS pruziny, ale vzhledem k tomu ze mam TDI, tak si to asi sedne jeste malilinko niz nez RS (navic - proste to nejsou pruziny na tuto motorizaci)!!! Asi ted koupim ty Kayaby, ale... napadlo me, jestli kdybych nedal pruziny RS, dal treba Powerflexi nabo silentbloky z TT, udelal stabik jako to ma RS a dal tam ty Sachsy (preci jen je ted muzem koupit za 5590 vcetne zaruky!!!), jestli to nebude mit podobny vlastnosti jako tvrdsi tlumice na normos podvozku, ale budu na tom evidentne lip s komfortem a hlavne zarukou!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak já měl na oktě Kayaby Exel nebo jak se jmenují a RS pružiny...ale na Tdi to nebylo to pravé, bylo to dost nevyzpitatelné a nevhodné...

dal jsem štelovák V-maxx za cca 5tis, mírně jetý, nastavený je na prostředek závitu, takže jsem na stejné výšce auta jako u RS pružin a nedá se to vůbec srovnat, komfort tam stále je a sportovní charakter plně dostačující...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toz... mam tyden RSove pruziny, Kayaby Excel-G a vsechno ostatni prislusenstvi komplet nove od Sachsu. Auto kleslo naprosto presne tak, jak jsem chtel... tedy o 15mm na obouch napravach (mereno v nejvyssi miste blatniku). Je to tvrde, ale vede to nadherne... vsude jak prilepeny k silnici. Prudky zatacky zase takovej rozdil nejsou, ale treba prudka zmena pruhu ve vysoky rychlosti je fakt solidni.

Ale jak psal i Jirka vys, nedokazu posoudit jestli je to to nejlepsi. Me se to libi, zvykam si... Ale ty tlumice proste pracuji v jinem rozsahu nez jsou urceny (ac jen o trosku). Posilhavam na jaro po silnym stabiku, takze to mozna v lete porovnam s komplet original RS podvozkem. Tot moje zkusenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čau chlapy,

prosím o pomoc. Rozhodl jsem se na své OI Combi 1.9TDI 81kW vyměnit tlumiče na paket pro špatné cesty. Zadek už mám pořešený, jen si nejsem jist zda tam nebude potřeba dát jiné pružiny, doufám že ne, tlumiče jsem pořídil 1J0 513 025 DJ. Ale mám problém s předními tlumiči. Vím že tam mají být 1J0 413 031 BF, ale nevím též, zda tam může být původní pružina nebo tam má být jiná.

Máte s tím jakoukoliv zkušenost?

Díky

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tento týden jsem dal na předek Bilsteiny B4 a nové origo pružiny pro TDi a je to sakra znát, kapku to ztuhlo, ale řízení a ovládání je takové ostřejší a přesnější, hlavně při rychlejší jízdě no paráda, nechápu proč jsem to tak neměl už dříve :palec2:

ps: vzadu jsem Bilsteiny B4 už měl, na předku jsem měl origo škoda tak jsem to sjednotil...a doporučuji!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tento týden jsem dal na předek Bilsteiny B4 a nové origo pružiny pro TDi a je to sakra znát, kapku to ztuhlo, ale řízení a ovládání je takové ostřejší a přesnější, hlavně při rychlejší jízdě no paráda, nechápu proč jsem to tak neměl už dříve :palec2:

ps: vzadu jsem Bilsteiny B4 už měl, na předku jsem měl origo škoda tak jsem to sjednotil...a doporučuji!

Na kolik Tě vyšly tlumiče s pružinami?

Editováno: , autor: Davča
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pružiny jsem měl od kamaráda za hubičku, ale vím, že vychází kus kolem 1.100,-Kč v Autotechně v Karviné a je to origo Škoda díl, v autorizáku za ně chtějí skoro 3.000 za kus tak si vyber ;) , tlumiče jsem měl od Seba, udělá ti cenu, jinak doporučuji ( pokud je to třeba) vyměnit i axiální ložiska, vrchní uložení tlumičů a dorazy, ale toto Sebo taky všechno má, pošli mu SZ :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fire napsal:
kdyz budu měnit, tak jedina za: www.hpsporting.cz

To by jsi byl ochoten dát 15 000,- za tuhle sračku a ještě k tomu bez pér??? Teda já si koupil tento komplet za 9990,- od KW... KW mají zkrácené pružiny, tak i teláky!!!! HP má tak leda kulový!

Měnil jsem i uložení stab, axiál. ložiska + to horní gumové uložení, tak jak píše Pepíno TDI

 

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prej sačku :smich: tak to seš teda komik HP jsou nejlepší tlumiče u nás vůbec. Kdo je měl na nějákym jinym autě třeba na feldě ví o čem mluvim na jaře je budu kupovat.... a navíc když se ti za pár let vytlučou tak ti tady kluci udělaj komplet repas za pár korun a sou jak nový..... a když je vlastně takhle kriziuješ tak měl si s nima nějaký zkušenosti ? jako jestli máš dát 15000 za nějaký KW a nebo 20k za komplet HP tak nevim no a myslim že nazakázku udělaj s regulací tvrdosti popřípadě seženeš ostrou verzi na skupinu N, dále si pak můžeš vybrat jakou pružinu jestli žlutou nebo modrou ( tvrdost)..... respektive ti udělaj to co chceš. A je to česká firma. né jako ty rádoby německý čínský výrobky z aukra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, nejlepsi tlumice vubec, ale jeste si je nemel na aute (nebo na felde jo? :)), takze agentura JPP povidala informuje? :D HP jsou dobry tak na rallye a casto menit... na felde o poznani lepsi, ale o trvanlivosti nemuze moc byt rec. A jeste za ty prachy. Ale evidentne nemas sajn, o cem mluvis, kdyz mas za to, ze jsou KW cinsky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně jsem to věděl že se do mě pustíte lol takže vim o čem mluvim mám s nima zkušenost, dále jsem řekl že to jsou jedny z nejlepších tlumičů u nás vůbec a mám takovej pocit že žádný jiný český kromě nějakejch sériovek neznám...... a v životě jsem neřekl že KW jsou čínské..... takže pohoda. Klidně se tu můžem hádat do nekonečna ale podle mýho to nemá cenu..... napsal jsem zde svůj názor a o tom tohle fórum je..... ale nakonec jsem rád že jsi to alespoň okomentoval.... nikomu HP nevnucuju ani nikomu neřikám že KW jsou špatný jenom řikám že až budu na jaře kupovat tlumiče koupim HP a vůbec se za to nebudu stydět a sem přesvědčenej o tom že si nebudu vyčítat za co jsem ty prachy vyhodil ;)

Editováno: , autor: headerTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pusobilo to jako rejpnuti uz kvuli tem KW, kdes psal, ze jsou radoby nemecky cinsky z Aukra :) Inu, at slouzi...

Bajdavej mas z vetsi casti nemecky auto, smontovany v Cechach z dilu vyrobenych z velky u cizich subdodavatelu vyrabejicich v CR, takze ten tlumic to zase (bohuzel) az tak nevytrhne :(

Editováno: , autor: krysarr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...