Přejít na obsah

Volba tlumicu


krysarr

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Zdravíčko. Zkusím to tu ještě trocha probudit... Dával jste někdy někdo něco jiného na zadek na 4x4 "špatné cesty" než Originál, Kayaby nebo Monroe? ... TRW neznám co je zač a Bilsteiny asi nechci.  Nějak se nemůžu dopátrat, jestli existují ještě od jiných výrobců - Sachs, taky mě zaujaly ty Gas A Just od KYB, ale ty sem v katalogu nenašel.... Předpokládám, že rozdíl mezi norm 4x4 a špatné cesty 4x4 není v tlumičích?? Díky 

Editováno: , autor: 8dum
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za nabídku... Teď jsem domontoval (před panelákem) Kayaba Excel G. Proti původním (Italský custom VPS, stavitelný) žádná výrazná změna v tuhosti. Mimochodem teď řeším s ofiko distributorem Kayab zda jsou nebo nejsou Gas A Just na OI 4x4. Dle ETKA čísla ne, ale přes kompatibilitu s ostatními značkami dle ETKA (VW, AUDI) by je mít měli. Záleží zda je chyba v katalogu nebo někde jinde. Ověřuje u výrobce, dám sem info. Měl bych prosbu, nemáte někdo foto spodního uložení namontovanýho zadního tlumiče. Nejsem si jistej jestli je normální, že spodní oko tlumiče není kolmo na osu šroubu ve vlečnym rameni... Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Nějaké zkušenosti s SRL - Polsko? Myslím tím jestli to někdo má opravdu na autě... Umřel mi pravý přední tlumič, peněz není nazbyt a potřebuju nový aby mi to ještě tak 30-40 000 km sloužilo(2 roky) než to pošlu dál. Tudíž mi přijde zbytečný kupovat třeba jednou tak dražší Kyb/Bilstein apod. Jsem klidný řidič, stačí mi se dostat z A do B. Snažím se i vyhýbat dírám. Podle pár ohlasů na fóru VW jsem odhadl že by to mohla být dobrá volba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
V 10. 10. 2007 na 19:21, Matrix napsal:

Tak mám namontované na všech kolech Kayaba Excel-G, nejprve bych zde chtěl vyzvednou Seba, lepšího obchodníka prostě neznám, tímto mu ještě jednou děkuji !!!

No sice jsem na nich moc nenajel, ale cestou do práce jezdím přes určité kotáry, tak to mohu částečně porovnat. Jinak tlumiče tam byly původní tedy najeto na nich 246.000 km. Na nových tlumičích mohu kladně hodnotit boční náklon v zatáčkách, při rychlých vyhýbacích manévrechm, předjíždění apod. Pro mé potřeby jízdy plně vyhovuje a spokojenost maximální. Jen mě trošku zklamalo to tlumení. Čekal jsem že rázy co jdou do karoserie při projetí větší nerovnosty budou méně cítit, ale řekl bych že je to to samé :( otázkou je, jestli když jedu sám a s prázdným kufrem a auto je "lehké" tak že to snadněji nadskočí než kdybych je se čtyřmi lidmi na palubě, nevím.

Pokud to shrnu,boční naklápění a předozadní naklápění (brždění, rozjíždění) je super, auto drží. Ale ohledně komfortu tlumení jsem čekal víc. Přeci jen je to stále srovnatelné s původníma, které maj najeto téměř 250.000 km.

 

Citovat

Tak musím trošku poupravit co jsem napsal, asi jsem tomu dával moc na prdel při těch testech, na dlouhých trasách, které jezdím často už je tlumení velmi komfortní, velmi se výměnou zvýšila bezpečnost při projíždění zatáček, teď už jsem maximálně spokojenej, Kayaba Excel-G mohu doporučit.

 

Ahoj kluci, tak tu po 10 a čtvrt letech musím ocitovat svůj vlastní příspěvek, protože si myslím, že si to prostě zaslouží. Je to k nevíře, ale já ty Kayaby Excel -G na autě pořád mám. Nyní už má auto najeto 406.000 km a tlumiče tak vesele pracují bez sebemenší závady už 160.000 km a vzhledem k tomu že si je při každé STK nechávám prozkoušet (nyní v lednu naposledy) a zatím jsou pořád v dobrém stavu, netečou a auto neskáče, tak snad ještě chvilku vydrží :-)

 

Tehdy ještě nestála fabrika v Pardubicích na výrobu těchto tlumičů, takže asi tehdy ta kvalita byla někde jinde než dnes, ale vzhledem k tom, že zase technologický pokrok udělal své, tak by to tak zlé být nemuselo.  Takže toliko moje recenze k této značce :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdravíčko pánové,

 

S dovolením bych to tu po letech trošičku oživil. 

Jak je to teď s kvalitou B4 a KYB Excel G? Budu měnit na TDI O1 1.9 AXR 74kw sedan RS packet.

Na předku jeden rosí a je občas slyšet, zadky OK ale taky je vyměním. Všechno komplet i s pružinama.

Pera vpředu vezmu podle barevného značení. Na zadku jsem žádné značení neviděl tak je to asi jedno?

Vzhledem k tomu, že občas něco potahám na flíčku tak nemám třeba hodit na zadek tvrdší pera? 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...