Přejít na obsah

Boucháni přední nápravy


honzik

Doporučené příspěvky

zdraviim, mne sposobovalo buchanie aj stabilizator, nebol zly, len sa nejak posunul v tej gume , kamos automechanik to iba posunul, a hotovo, a vravil ze to casto robieva tieto fabie, s tym ze mi tam navaril poistne kruzky aby sa to nepohlo uz. :palec2: , inak toto mi sposobovalo aj klepkanie kolesa ked som s nim zatrmacal :), teraz to uz nerobi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mam taku otazocku a nechcem robit novu temu lebo bude ZAMKNUTA :D

Mam fabiu 1.2 htp rv 11/03 najazdene 100.000 km

menil som silenbloky a tycky stabilizatora teraz.

Pytam sa : čap riadenia a čap ramena je UPLNE MEKY (myslim ym ze sa nim da velmi lahko hybat)

Je potrebne to tiez vymenit ??? lebo Auto ide uplne v pohode, ako nove... netaha ani nic...

K comu vlastne sluzia tie capy ramena a riadenia... a ako sa prejavuje na jazde ich opotrebovanost ???

Thanks...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cap ramena sluzi na to aby sa naboj mohol otacat na ramene. :)) To je myslim jasne.

A kedze sa otaca tak sa meni aj jeho os. (alebo osa?) :)

Cap umoznuje pevne uchytenie pri roznom sklone druhem suciastky.

Na to iste je aj cap riadenia. Ibaze nie je na ramene, ale na tyci riadenia.

Novy cap nepohnes s rukou. Alebo len velmi tazko. Samozrejme su rozne vyrobky, roznej tuhosti. (to iste plati aj o samotnych tlmicoch bez pruzin)

Cize ked sa s capom da velmi lahko hybat, znamena to ze uz je cap opotrebovany a ma vo svojom puzdre volu.

Staci mala vola a cap sa velmi rychlo vybucha. Preto zvacsa dlho drzi v poriadku bez vole a ak uz sa spravi vola ma cap kratku zivotnost.

Ked bucha tak sa tieto narazy prenasaju dalej a opotrebuvavaju dalsie suciastky (silentbloky, ...).

Na geometriu to az tak velky vpliv nema kedze vole su minimalne.

Po vymene samozrejme treba zajst na geometriu.

Snad som to opisal zrozumitelne. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych takovou drobnou radu a nechci kvůli tomu zakládat hned nový téma. Podařilo se mi totiž (bohužel) přeletěz s fabkou jeden retardér o něco rychleji (trošičku tak v 45km/h) než by bylo zdrávo. Možná to sedlo i na doraz, ale nevím. Spodkem jsem určitě neškrtnul. Auto se tváří úplně v pohodě, jízda, pohledově taky v pořádku. Mám se s tím jít rači ukázat do servisu...jestli by mi tam alespoň zkusili udělat geometrii nebo tak něco. A nebo se mám na to vyprdnout když je všechno O.K. Dík za radu. :t

To jsem rad, ze nekdo zminil ty zas...... retardery. Letos o prazdninach jsem jeden nabral na Vysocine. Nejvic me prekvapilo, ze nebyl vubec oznaceny!!!!!!!!!!

Pocit jsem mel, jako bych sednul kastli primo na vozovku. Rana jak z dela. Myslel jsem, ze jsem ztratil podvozek.

Kupodivu se neprojevuji zadne anomalie jak v rizeni, tak ani jinde.

Jinak k tematu: Mam najeto 40 000 a zacalo mi pri prejezdech urcitych nerovnosti klepat nejdrive na prave strane a tak po pul roce i na leve strane vepredu.

Vymena kosti a vse je v cajku. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Mam podobny problem.Pri akceleracii počuť od prednej nápravy slabé duté buchanie ale iba na 3 a 4 prevodovom stupni.So zvyšujucou sa rýchlosťou frekvencia búchania sa zväčšuje .Tyčky stabilizatora su nové a silentbloky vyzeraju v poriadku.Prosil by som o radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak uz mi to zasa bucha, ach jaj , tak uz som s toho paf, najprv som si myslel ze bucha nieco vzdadu ale zrejme nieco zas odpredku. Na jar boli menene silenbloky , pred rokom stabilizator, teraz som menil tycky stabilizatora trosku sa to zlepsilo. Ale som este rozmyslal ci nemozu byt este gumy v com je ulozeny ten stabilizator na vymenu , Co poviete? mohlo by to byt ono? Ako sa menia?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak uz mi to zasa bucha, ach jaj , tak uz som s toho paf, najprv som si myslel ze bucha nieco vzdadu ale zrejme nieco zas odpredku. Na jar boli menene silenbloky , pred rokom stabilizator, teraz som menil tycky stabilizatora trosku sa to zlepsilo. Ale som este rozmyslal ci nemozu byt este gumy v com je ulozeny ten stabilizator na vymenu , Co poviete? mohlo by to byt ono? Ako sa menia?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke: gumičky uložení stabilizátorů stojí pár Kč a práce snadná (není nutná ani geometrie a potřebuješ 2)...kosti stojí cca 150 - 700,- kus podle kvality, já bral Febi za cca 450,- tuším (potřebuješ 2)....silenbloky ramen - rozhodně se vyplatí koupit zesílený a cena 220,-kus (potřebuješ 2) a je nutna po výměně geometrie (400 - 800,-)

- u mě přesně tohle dělaly prasklý silentbloky v ramenou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po výměně "kostí" není třeba děllat geometrii ;)

dik

a chcem sa este opytat ze ked mam uz kost stabiku v takom stave ze miestami po ju pocujem ako ´´bucha´´ ze ci s vymenou mozem pockat, ja sa drzim tiez toho ze ked nieco povoli tak to treba hned dat prec a kupit nove ale aj tak sa opytam skusenejsich

dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

počkat můžeš, ale jak napsal quikshare je ryziko že ti odejdou další díly nápravy - především čepy....kost se dá koupit snad od 150,-Kč za kus (china kterou bych teda já nevzal, ale lepší než aby ti tam kost mlátila), za kvalitu dáš cca 450,-Kč a zainvestovat 900,-Kč + trošku práce přeci není tak hrozný ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Měl jsem taky problém s bouchání ( kovové klepání ) které se přenáší do řízení (180.000 Km ) po výměnách snad všeho to nakonec byly tyčky řízení...

Jen jako inspirace pro ty, kteří už budou zoufalí jako já...

Editováno: , autor: madmanxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

me to ted boucha vepredu, kdyz zatocim plnej rejd doleva, stojim na miste kdyz se otacim treba na nerovnostech, hlavne na kostkach v centru mesta , tak pri pomalym popojizdeni a max rejdu doleva mi to zacne bouchat, nepreslechnu i pri zapnutym radiu na 30% :p ....ale myslim ze uz vim co to je, horni ulozeni levyho tlumice - loziska, navic tlumice jdou taky po 117tis km dohaje takze pujdou novy a rovnou sportovni stavitelny

Editováno: , autor: Hans_RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

U mna sa objavilo tiez buchanie od prednej napravy (taky zvuk, ako by bolo nieco uvolnene) pri prejazde akychkolvek nerovnosti. Mam nalietane cez 140.000 km a zacalo to cca. pri 120.000 km. Bol som u mechanika a volnym okom a ani hybanim kolies nezbadal ziadne nedostatky, tak v najblizsej dobe asi pozrie tlmice, kedze este som ich nemenil. :p

Problem vyrieseny - ulozenie stabilizatora

Editováno: , autor: serwo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravvím,

mám Fábku 1,4MPi a začalo se mi od pravého předního kola ozývat nějaké povrzávání kdykoliv najedu na nerovnost. Vypadá to, že se to rozvrzává čím dál víc. Myslíte, že bych tam mohl fouknout ze spodu na kolo a vše kolem nějaké mazadlo? WD-40 nebo tak? Radši se ptám, abych neudělal škodu.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...