Přejít na obsah

Boucháni přední nápravy


honzik

Doporučené příspěvky

A od ktoreho MR už dávali tie nové stabilizátory a kosti? Lebo mám tú smolu, že mám MR 2002 a tam sú ešte zrejme tie staré verzie. Záruka aj kulancia sú už na toto asi fuč, ale mne to ešte stále neblbne. Tak len čakám, kedy to začne. A s ložiskami ani nestrašte. Mám 76 kkm a ťažký motor, tak sa už teším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím si taky postěžovat, před měsícem jsem nechal vyměnit ložisko (auto pří zatočení doprava hučelo), pravou kost stabíku (po 20.000km) a od včerejška už mi zase buší - zřejmě opět pravá kost - naběhnu hned na servisáka, jen co se vrátí z dovolený, zmetek. K tomu se mi ještě dojebala elektrika (viz. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=651) - nějak se mi fabule začíná sr.t! :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to klepe, navic, kdyz jedu levotocivou zatacku a auto do ni polozim, jde to nejdriv OK, pak v jednu chvili se "zhoupne" jakoby chtelo jit do smyku (predek jde mo doleva a zadek doprava - pocitove), ale pritom do smyku nejde - prijde mi to jakoze podvozek je OK, jenom na nem preskoci kastle - nevim, jestli to popisuju OK - myslite si, ze by to mohlo byt to axialni lozisko na prave strane (dela to jen kdyz se auto do zatacky opira o pravou stranu, na druhou stranu je to OK), logicky by to na to sedelo, navic jsem mel pravy predek nabouchnuty a lozisko se nemenilo - i kdyz je fakt, ze ani kosti na prave strane se nemenily. Rameno, poloosa, nove. Da se tedy nejak zjistit, jestli ty rany dela ten stabilizator nebo ne? Pak me vazne napadaji uz jen tyhle loziska. Moc diky za kazdou odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem vymenil stabilizator + silentbloky + obe kosti, je to o moc lepsi, ale porad si klepne v nasledujicich trech pripadech: 1. prudsi rozjezd nebo brzdeni pri zatocenych kolech (na obe strany), 2. prudky prujezd jakoukoliv zatackou (ostre zatoceni) 3. vyjizdeni/sjizdeni obrubniku. Netusite, co jeste pomenit? Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vymenil stabilizator + silentbloky + obe kosti, je to o moc lepsi, ale porad si klepne v nasledujicich trech pripadech: 1. prudsi rozjezd nebo brzdeni pri zatocenych kolech (na obe strany), 2. prudky prujezd jakoukoliv zatackou (ostre zatoceni) 3. vyjizdeni/sjizdeni obrubniku. Netusite, co jeste pomenit? Diky.

Vyměnil jsem vše co ty + horní uložení tlumičů a axiální ložiska. Občas si to klepne, už to neřeším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměnil jsem vše co ty + horní uložení tlumičů a axiální ložiska. Občas si to klepne, už to neřeším.

Takze jeste zbyva to ulozeni a ax. loziska :) Nemuze tam klepat treba rameno? Uz me totiz nenapada, co jineho by to mohlo byt. Mne hlavne vadi to, ze pred vymenou stabilizatoru a kosti to v zatackach neklepalo, po vymene za nove to zacalo :( Asi se to na jednom miste zpevnilo, tak to ted "lita" jinde´:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměnil jsem vše co ty + horní uložení tlumičů a axiální ložiska. Občas si to klepne, už to neřeším.

Takze jeste zbyva to ulozeni a ax. loziska :) Nemuze tam klepat treba rameno? Uz me totiz nenapada, co jineho by to mohlo byt. Mne hlavne vadi to, ze pred vymenou stabilizatoru a kosti to v zatackach neklepalo, po vymene za nove to zacalo :( Asi se to na jednom miste zpevnilo, tak to ted "lita" jinde´:(

Vcera som bol na vymene stabilizatorov a robi mi to presne to iste co tebe..:) A ked som tam mal stare v zivote som si ten zvuk nevsimol .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera som bol na vymene stabilizatorov a robi mi to presne to iste co tebe..:) A ked som tam mal stare v zivote som si ten zvuk nevsimol .

To si muzem podat ruce, i kdyz ti to samozrejme nepreju, ale zase jsem rad, ze nejsem sam, aspon se to rychleji vyresi - zitra jdu na garancku, tak se na to poptam, dam vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych takovou drobnou radu a nechci kvůli tomu zakládat hned nový téma. Podařilo se mi totiž (bohužel) přeletěz s fabkou jeden retardér o něco rychleji (trošičku tak v 45km/h) než by bylo zdrávo. Možná to sedlo i na doraz, ale nevím. Spodkem jsem určitě neškrtnul. Auto se tváří úplně v pohodě, jízda, pohledově taky v pořádku. Mám se s tím jít rači ukázat do servisu...jestli by mi tam alespoň zkusili udělat geometrii nebo tak něco. A nebo se mám na to vyprdnout když je všechno O.K. Dík za radu. :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ja nic neříkám, částka za odstranění protivnýho klepání je jako celek OK, ale pokud bys na to pohlížel jak na úkony, tak matice (z Německa) 50Kč (marketing - drahý auto drahá matka), povolení tý starý ven (klíč, 1 pracovník) 100Kč, nandání nový na tyč (matka, 1 pracovník) 100Kč, utažení (tak aby se nepovolila, klíč, 1 pracovník) 100Kč - tak to vlastně ani nevyhází a máš to levný.... Dělali geo??

Pravdu mas - samozrejme, je to boj s tema cenama, ale to je se vsim. Geo nevim, predpokladam, ze udelaji vse, co je potreba, proto jezdim do znac. servisu a platim to, co tu vypisujes, ne? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajed na rovinku a sleduj co dela volant, pokud auto nebude skubat a pojede rovne, tak zustan v klidu...

Jo tak to už jsem zkoušel, rovina a kvalitní povrch silnice a při vysokých i nízských rychlostech vůbec neškube a dobře drží střed...bez vybrací. Stejně dobrý jako před tím. Takže asi o.k., ale dík za radu...jsem s toho byl trošku vykleplej protože jsem to dal tý fabce opravdu (nechtěně) zahulit. :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milos: U mě platilo: Čím větší mrda, tím větší hovno se mi s autem stalo.

No jo, ale měl jsem trošku strach...musíš uznat. Až teĎka s autem pojedu nějakou delší trasu tak to pořádně testnu...., to bylo tím že jsem jezzdil na mě neznámejch místech a člověk čumí spíš okolo a .....bum.....ale ten retardér byl už šestej v pořadí a navíc to bylo jenom černej hrb...nijak neoznačenej.....no nečekal bych to

ale geošku můžeš mít rozhozenou a nemusíš to ani cejtit(nemusí to vybrovat ani zatáčet-a odchylka může bejt!), jen to pak poznáš, že máš sjetý gumy ;) , jestli to byla mrda tak si ji radši nech udělat(stojí to myslil něco okolo pětikila) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V princípe nemusí odísť geometria. Ale môže sa niekde niečo aj naštiepiť. Nejaké rameno, úchyt a podobne. Kedysi ešte ako malí špunti sme na motorkách objavili vtedy novinku - asfaltové retardéry. Výborne sa na naich skákalo. Až neskôr som zistil, že sa mi nalomil úchyt motora a neskôr to nevydržal. Takže ja by som asi zašiel k nejakému známemu na rampu a poriadne prezrel spodok, ramená a podobne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
tak zahada napravy vyresena !

byly to kosti (obe) a pravdepodobne je opotrebovala spatne tvarovana tyc stabilizatoru,vse vymeneno v ramci garance a za 1 hod..

dik za rady

Tak som bol tiež v servise a boli to (našťastie) tie kosti ako v tvojom prípade. To je super keď je v aute zase ticho. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Me to klepe taky, nedavno pri prohlidce ve 120 tis. jsem to hlasil jako zavadu a bylo mi receno ze vse je v poradku jen byly povolene nejaky matky, tusim ze ty jak psal NoiseR. Zdalo se mi ze par dni to bylo OK a pak se to vratilo a boucha to skoro stejne casto jako driv. Myslite ze je mozne, ze uz jsou ty matky spatny a je treba dat nove?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

mam najeto 78 tis., uz me menili osti, tusim pri 30 ti a ted uz zacolo byt bouchani od predku nesnesitelny. Mrkli na to a vymenili stabiky. Ptal jsem se jaky tam ted jsou, bylo receno, ze by meli vydrzet, ty boky jsou kovovy, nemelo by tokam uhnout, tak to vypada, ze se poucili.......bouchani je samo pryc, douam ze vydrzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
mam najeto 78 tis., uz me menili osti, tusim pri 30 ti a ted uz zacolo byt bouchani od predku nesnesitelny. Mrkli na to a vymenili stabiky. Ptal jsem se jaky tam ted jsou, bylo receno, ze by meli vydrzet, ty boky jsou kovovy, nemelo by tokam uhnout, tak to vypada, ze se poucili.......bouchani je samo pryc, douam ze vydrzi

Co tě stála výměna stabilizátoru?? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

taky me to klepe na předku dnes jsem mel auto v servise a nic nenašli udelali i test tlumiču a nic vše v pohode.Pokud přejedu nejakou nerovnost a mam kola rovne-nijak nevytočeny tak nic neklepne ale když jedu do zatačky ktera je nerovna tak to klepne jako kov na kov.Nevite co to muže byt?muže to dělat stabilizator?jde to z leva i z prava podle toho do jake zatačky jedu a kam je auto naklonene.

Editováno: , autor: Leonin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...