Přejít na obsah

Octavii 2 FL nebo Tourku?


Václav Š.

Doporučené příspěvky

RST: S tím EuroNCAP je to pravda. Ten rozdíl není tak velikej. Na druhou stranu se nestotožňuji s tvrzením, že airbagy jsou marketingový blábol. Pro mě je bezpečnost důležitá, proto bych si i u Tourky doplatil boční vaky. Mým favoritem je v současnosti spíše ta Tourka, ale kdo ví. Jedna z nejdůležitějších věcí, která u mne hovoří v neprospěch O2 FL je, že se mi asi nevejde do garáže :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, zvaž už jen to, jak se ta Tour bude jednou prodávat. Technická úroveň, jizdní vlastnosti atd. jsou u OII taky z jiný galaxie oproti tource, přijde mi to šílenost, zvažovat tyhle dvě varianty.

A k příspěvku RST o ESP apod. se raději nevyjadřuju, naštěstí je tohle každýho rozhodnutí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem tohle řešil před rokem. Nakonec jsem rozhodl pro lépe vybavenu Tourku a jsem max. spokojen. Řeči o bezpečnosti a množství airbagů jsou jen marketingový bláboly... Nakonec podle EuroNCAP není Tour až tak moc daleko za OII.

Pokud navíc jezdíš, jak píšeš, sám a spíš úsporně, považuju všechny ty ESP, bagy atd. za naprostý nesmysly. Za rok a 17tis. km za různých podmínek jsem neměl ABS v činnosti a že bych se něke nerozjel vlivem hrabání kol? Neznám...

Moje volba je tedy OI s výbavou spíš komfortní než tzv. bezpečnostní. Já teda volil klimu, PC, 4 okna el., Sunset apod. Airbagy jen základní, protože vymontovat úplně mi je nechtěli.

blabol je to co pises Ty, muzes jezdit jako buh a az do Tebe nekdo napali, tak uz bude pozde premyslet ua jaky bezp prvky jsi usetril :aggressive: tohle fakt nechapu :feve:

Editováno: , autor: TomV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas :palec2:

Já taky řešil dilema FII combi - Octavia, nakonec z toho vyšla O Tour, 1,6, modrá dynamic, paket plus, přední mlhovky, loketka, přední a zadní zástěrky, neorig. radio za 1000,- dodal prodejce + gumové rohože a pov. výbavu. Konečná cena 300tis. . Čekal jsem nekonečné 2 měsíce !!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bezpecnost a spracovanie OI proti OII je samoska o niecom inom v prospech OII. Ale... Napriklad ja som si kupil OIRS hoci by som si za tie peniaze mohol kupit OII. V cene OII niekde na zaciatku cenniku som si kupil OI vo vybave /tempomat, ESP, 4xbag, Navi + wechs, polokoža, laktove opierky, siet. program, 17 kola, vyhr. sedacky, PDC, pal. PC....bla bla/ ved to kazdy z OI pozna.

Bezpecnost OI /4 hviezdicky/ OII /5 hviezdiciek/ Euro NCAP. Vsetko je vsak relativne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První pětihvězdičkovej byl Roomster, pak Superb 2. Octavia 2 tuším nějakých 27 bodů a čtyři hvězdy. No a když jsme u toho, tak Octavia Tour 25 bodů. A to ji testovali jen se dvěma airbagama a bez omezovače tlaku bezpečnostních pásů. OII jela se šesti pytlema. Tudíž klobouk dolů před Tourkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesedám denně mezi OII a OI a být ve tvé kůži v rozhodnutí jdu do OII. Nejsem zaujatý ani pro jedno, obě auta jsou moje a svoji OI mam pořad rad kvuli motoru, ale na své dlouhé tratě atd, ta OII je v mnoha a mnoha detailech dál a často si to řikam, jen když přesednu zpět, ten vývoj je znát a citelně.

Pokud není ve výbavě a v ceně až tak dramatický rozdil, neřešil bych už starou O1, která třeba za 4 roky nebude tak dobře prodejná s tímto vysokým rokem výroby,kdy vedle ni bude za stejné penize třeba stát OII z toku 2007 s lepší vybavou atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, určitě ti poradím vzít O2 - nehledě na to, že O2 je teď v akci za 350 tyček i s klimou. Pokus začnu porovnávat Toura s O2, je třeba si uvědoimit, že O2 je podvozkově úplně někde jinde, o místě na zadních sedadlech se ani nebudu vyjadřovat a bezpečnost si myslím taky nemusím rozepisovat. Ale za zmínku určitě stojí 4x airbag vpředu u O2. Jestli je tvá úvaha aktuální, klidně napiš SZ. Proberem to trochu více, povím ti o dalších výhodách O2 a cenu taky nějak poladíme ;)

Editováno: , autor: Storm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad Airbagy..

Když jsme kupovali Fábku byla tam i Ambiente vs. Elegance (kterou jsme pořídili..) pominem li barvu, malinko jinou výbavu, sport paket atd..

Tu co jsme vzali měla už 4bagy v základu, celkovej rozdíl nebyl až tak dramatickej..

Pár měsíců zpátky jsem děkoval, že jsme koupili Fabii s bočníma bagama.. Nemít je a zvolit tenkrát "kompromis" minus 40tis (třeba, přesně už se fakt nepamatuju) tak bráškovi momentálně můžu nosit kytičky na hrob..

Takže já su pro O II a nejen pro lepší interier, bezpečnost, jídzní vlastnosti.. Ale je to věc vkusu a preferencí člověka, já sám nemám nic proti OI, taky by mě nevadila, je docela prostorná, karoserii taky tvrdou má, ale.. no je to ve výsledku na tobě. V jiném tématu tu zase někdo probírá motor vs. výbava a to je něco podobnýho..

O1 má stále své kupce ale inovace se už nedočká.. proto ji asi Škodovka furt vyrábí, páč ji prodá a kapacitu linky a stroje na to má, proč by rušila něco, co se prodává - by byli sami proti sobě a proto je asi Tour stále s námi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tak to je pravda. OII je predsa len auto generacne niekde inde. Povod OI je v 90. rokoch. Je to uz v podstate "zastarala" technika s rozumnym pomerom kvality, bezpecnosti a ceny.

Ten interier Classicu snad ani nemyslia vazne??! To je hruza. To by som nechcel teda... Tak isto ako by som za Fabiu Junior bez nicoho nedal 275 000 Sk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, určitě ti poradím vzít O2 - nehledě na to, že O2 je teď v akci za 350 tyček i s klimou. Pokus začnu porovnávat Toura s O2, je třeba si uvědoimit, že O2 je podvozkově úplně někde jinde, o místě na zadních sedadlech se ani nebudu vyjadřovat a bezpečnost si myslím taky nemusím rozepisovat. Ale za zmínku určitě stojí 4x airbag vpředu u O2. Jestli je tvá úvaha aktuální, klidně napiš SZ. Proberem to trochu více, povím ti o dalších výhodách O2 a cenu taky nějak poladíme ;)

Díky, ale zatím to není až tak aktuální, spíš za pár měsíců. S prací je to teď dost na ho*no. :aggressive: Doufám, že to vůbec stihnu do konce roku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si par postrehu k vyberu:

1. 1.4/55kW nema cenu kupovat, protoze na ni ma prodejce nizsi marzi a nebude moct tolik slevit - rozdil je jenom cenikovych 10k - je blbost brat tu 1.4

2. Tour brat pouze pokud v tom aute budou jezdit dva lidi a max. deti - i v OII je min mista podelne nez v tebou zminovanym R a OI je jeste vyrazne horsi

3. Kvalitou zpracovani, ergonomii, podvozkem atd. je OII vyrazne lepsi - Tour je konstrukcne stary uz vic jak 13 let - uz jenom treba rozdil v klimatizacich (mechanicka vs. poloautomat Climatic)

4. nema cenu skudlit ted pri nakupu, pri dalsim prodeji /a on prijde/ bude u Touru obrovsky propad v cene

5. o bezpecnostnich prvcich a jejich zbytecnosti mele jenom pitomec, ktery snad nemohl zazit jakoukoli vaznejsi nehodu - ja uz nic pod 6 airbagu, ESP a slusny vysledky pri narazu nechcu - boural jsem pritom ne vlastni vinou!

Moje doporuceni je zcela urcite OII, byt zrovna treba narazovy test ukazuje jenom castecne zlepseni - ta auta jsou tvarove podobna ale o parnik vzdalena. A treba tu bezpecnost podporuje prave mnohem lepsi podvozek, ESP a dalsi veci. Tour bych bral jen v pripade nejake lasky k tomuto modelu. Tot moje skromne doporuceni, milovnikum Touru se omlouvam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...