quadrat Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Chystám se montovat nové RS křídlo - rozhodl jsemse šroubovat + lepit. Jenom by mě zajímalo jestli neexistuje náhodou nějaká šablona, kam přesně vrtat. Nebo odměřená (okótovaná) pozice, kam ho přesně umístit. kdo už realizoval - prosím poraďte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutonium-Michal Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 šablona existuje, šablona příjde i s křídlem do škoda servisu. Já jsem nekupoval křídlo ve škodě tak mě nezbývalo nic jinýho nez měřít Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bladik Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Dotaz mam namontovano RS kridlo(sedan) asi tyden a sleduju jednu vec, pisty maji celkem jiny chod, kufr se pri zavirani musi pridrzet jinak to silene praskne a naopak pri otvirani je treba tomu trosku pomoci, neni to nijak markantni ale zmena oproti puvodu znat je. Otazka zni RSo ma jine pisty na zvedani vika kufru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THORIN Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 to Bladik Jasně, že plynové tlumiče musí být jiné, když náš namontované křídlo. Ty páté dveře jsou pak těžší, tak musí být silnější plynové tlumiče. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bladik Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Asi to bude tim, ze to kridlo je pro RS .... Ja to opravdu nechapu, proc nekdo dava RS kridlo na TDI Eleganci...ja bych se s tim asi stydel jezdit... , ale nic ve zlem, at si tam da kazdy co chce. Jeste do stredy jezdim opravdovym RSsem (a je bez kridla, neb to je zavodni kombik ) ! Promin, ale ja mam stejny motor jako ty a myslim ze uz aspon malinkou opravnenost dat si tam to kridlo mam, protoze 160koni uz neni malo :p Me se proste libi a proto jsem si ho tam dal, mam par fotek v sekci moje Octavia to Thorin: Ja jsem si to myslel, nema nekdo nahodou objednavaci cislo z Etky a jejich cenu? Edited August 10, 2009 by Bladik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kully Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 1Z5 827 550 E Podpera plynova pro vozidla se spojlerem cca 930 KC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quadrat Posted September 15, 2009 Author Share Posted September 15, 2009 Mohl by tady někdo prosím napsat tu pozici toho křídla? Plz ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j0ska Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Takhle by to mělo být. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quadrat Posted October 4, 2009 Author Share Posted October 4, 2009 Mockrát DÍKAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fastet Posted February 25, 2016 Share Posted February 25, 2016 Moj nazor ..... najlepsie je ked si skraslis auto co sa tyka karosierie na obraz RS modelu ako nejake milotec alebo ja neviem mne sa to nepaci .... najkrajsie je ked to vymyslia v skodovke ... este otazka u Vas v cechach neni potrebne to kridlo zapisat do technickeho preukazu ? alebo neviete ako postupovat na slovensku ? premyslam nad kridlom v zadu zistujem info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodrigez Posted May 21, 2017 Share Posted May 21, 2017 Namontované, hore uvedený návod je super. 1. Závrtné šróby som kúpil v železiarstve ako tzv. ,,červíky do kľučiek do dverí" 2. Nalepil som si pre istotu maliarskú pásku aby som nepoškriabal lak, aby som si na to mohol kresliť, posúvať, merať, od hornej hrany okna po najbližšiu hranu krídla 824mm. 3. Zatlačil som na krídlo a špičky šróbov sa otlačili do pásky - netlačte veľmi aby ste si ho nezlomili. 4. Začal som vŕtať 3kou vrtákom, potom 5kou a na koniec 6kou. Šróbiky sú síce 5ky ale naozaj to treba prevŕtať 6kou. 5. Odihlil som dierky a zatrel zinkovým sprejom pomocou vatovej paličky do ucha. 6. Do závitov v krídle som naniesol trochu grafitovej vazelíny aby závit nezhrdzavel ak by bolo treba niekedy krídlo odmontovať. Inú ako grafitovú tam nemá význam dávať. 7. Šróbiky som kúpil nerezové imbusové v železiarstve a prestriekal do origo farby. 8. Naniesol som origo lep a zmontoval. Odporúčam naozaj aj 5x merať a raz vŕtať a 300x všetko skúšať či to sedí, či je dĺžka šróbov dostatočná alebo príliš dlhá... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.