Jump to content

Návod na montáž orig. RS křídla OII


quadrat
 Share

Recommended Posts

Chystám se montovat nové RS křídlo - rozhodl jsemse šroubovat + lepit. Jenom by mě zajímalo jestli neexistuje náhodou nějaká šablona, kam přesně vrtat. Nebo odměřená (okótovaná) pozice, kam ho přesně umístit.

kdo už realizoval - prosím poraďte ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dotaz mam namontovano RS kridlo(sedan) asi tyden a sleduju jednu vec, pisty maji celkem jiny chod, kufr se pri zavirani musi pridrzet jinak to silene praskne a naopak pri otvirani je treba tomu trosku pomoci, neni to nijak markantni ale zmena oproti puvodu znat je. Otazka zni RSo ma jine pisty na zvedani vika kufru?

Link to comment
Share on other sites

Asi to bude tim, ze to kridlo je pro RS .... lol

Ja to opravdu nechapu, proc nekdo dava RS kridlo na TDI Eleganci...ja bych se s tim asi stydel jezdit... ;) , ale nic ve zlem, at si tam da kazdy co chce.

Jeste do stredy jezdim opravdovym RSsem (a je bez kridla, neb to je zavodni kombik :) ) !

Promin, ale ja mam stejny motor jako ty a myslim ze uz aspon malinkou opravnenost dat si tam to kridlo mam, protoze 160koni uz neni malo :):p :p :p

Me se proste libi a proto jsem si ho tam dal, mam par fotek v sekci moje Octavia ;)

to Thorin: Ja jsem si to myslel, nema nekdo nahodou objednavaci cislo z Etky a jejich cenu?

Edited by Bladik
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 6 years later...

Moj nazor ..... najlepsie je ked si skraslis auto co sa tyka karosierie na obraz RS modelu ako nejake milotec alebo ja neviem mne sa to nepaci .... najkrajsie je ked to vymyslia v skodovke ... este otazka u Vas v cechach neni potrebne to kridlo zapisat do technickeho preukazu ? alebo neviete ako postupovat na slovensku ? premyslam nad kridlom v zadu zistujem info

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Namontované, hore uvedený návod je super.

 

1. Závrtné šróby som kúpil v železiarstve ako tzv. ,,červíky do kľučiek do dverí"

2. Nalepil som si pre istotu maliarskú pásku aby som nepoškriabal lak, aby som si na to mohol kresliť, posúvať, merať, od hornej hrany okna po najbližšiu hranu krídla 824mm.

3. Zatlačil som na krídlo a špičky šróbov sa otlačili do pásky - netlačte veľmi aby ste si ho nezlomili.

4. Začal som vŕtať 3kou vrtákom, potom 5kou a na koniec 6kou. Šróbiky sú síce 5ky ale naozaj to treba prevŕtať 6kou.

5. Odihlil som dierky a zatrel zinkovým sprejom pomocou vatovej paličky do ucha.

6. Do závitov v krídle som naniesol trochu grafitovej vazelíny aby závit nezhrdzavel ak by bolo treba niekedy krídlo odmontovať. Inú ako grafitovú tam nemá význam dávať.

7. Šróbiky som kúpil nerezové imbusové v železiarstve a prestriekal do origo farby.

8. Naniesol som origo lep a zmontoval. 

 

Odporúčam naozaj aj 5x merať a raz vŕtať a 300x všetko skúšať či to sedí, či je dĺžka šróbov dostatočná alebo príliš dlhá...

 

 

IMG_0615.JPG

IMG_0616.JPG

IMG_0617.JPG

IMG_0618.JPG

IMG_0619.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • Pawouk unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...