Přejít na obsah

Výbava elegance


RichardD

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám dotaz ohledně ESP..

Vv kupní smlouvě od minulého majitele mám psáno že vozidlo ESP má, v kupní listině když auto kupoval on jako příplatková výbava to tam uvedeno není. Vůz je ve verzi Elegance (OII r.v. 2005)

Tlačítko na palubovce mám ASR, nikoliv ESP. Otázkou tedy je, má elegance výbava standardně ESP nebo jak mohu zjistit zda jej vozidlo skutečně má?

Díky R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak O2 ale O1 v Eleganci nemá základem ESP.

Jinak pokud při nastartovaném motoru zmáčkneš ASR a rozsvítí se ti taková ta oranžová šipka na kole tak auto má ASR, nikoliv ESP.

Pokud auto má ESP, má určitě i ASR (ale tlačítko na ASR není....spíná se podle ESP).

Teda tak to funguje podle mě na Octavii 1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak O2 ale O1 v Eleganci nemá základem ESP.

Jinak pokud při nastartovaném motoru zmáčkneš ASR a rozsvítí se ti taková ta oranžová šipka na kole tak auto má ASR, nikoliv ESP.

Pokud auto má ESP, má určitě i ASR (ale tlačítko na ASR není....spíná se podle ESP).

Teda tak to funguje podle mě na Octavii 1.

Když vypnu ASR tak se mi na desce rozsvítí oranžová kontrolka kde je auto ve smyku (a v kulatých závorkách)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak kdyz jsem sportovec v aute tak to si rozhodne nekoupim DSGecko, protoze si tu jizdu chci uzit dle sveho...tak nevim, ja bych spis bral tu variantu, ze borec chtel vsechno co ma nejakou vypovidajici hodnotu o tom ze to auto je SPORT... coz ESP neni, ale to jsou jen dohady a odhady :) Proste mi to nasvedcuje na ten typ, ktery ma cerveny TDicko v plny palbe a honi s tim baby :palec2::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ajo, toho DSG v podpisu sem si nevšim ;)

Zajímavé je, že to není třebas jak to bývalo u F1, že ESP šlo jenom v kombinace s DSG (nebo nějakej takovej nesmysl tam byl) či u RS za příplatek..

Nedavno jsem prodaval svou starsi O2 TDI DSG, MR 2006, ve kterem jsem mel ESP za priplatek. Slo objednat bez DSG, naopak slo DSG obejdnat bez ESP. Objednaval jsem tehdy oboje, neslo jen nezavislle topeni k DSG.

Nechapu jen poznamky o tom, ze pokud jsem "sportovec", neobjednaval bych do auta DSG, to je neznalost veci.

ASR je jen soucast ESP, jakasi podmnozina.

ESP je soucasti standardniho vybaveni kazde nove oktavky od FL, na 100% od MR 2010.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mas DSG s padlama pod volantem tak pak by se o tom dalo polemizovat, ovsem to predFL OII nemeli. A promin, ale pokud jsem sportovec a chci si jizdu uzivat nemuzu pouzivat automatickou prevodovku a to i kdyz dnesni automaty jsou jiz diky dvouspojkam rychle, ale porad to proste neni to co jako sportovni typ v aute vyhledavam. Najel jsem asi 5000km s DSGeckem a je to jizda prijemna a pohodova, ale fofr klacek je fofr klacek :)

Ted budu mit asi moznost si zkusit zaridit Audinu s DSGeckem s razenim pod volantem, tak na to se hodne tesim jak to se bude tvarit ;)

A co se tyka toho ESP tak OII rozhdone nebudu vyuzivat porad sportovne a kdyz si chci zablbnout tak ho proste vypnu a take to auto nepouzivam jen ja, takze postradat tuto vec sice lze, ale myslim ze je to v dnesni dobe vec k nezaplaceni.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ale pri tehlech Audi kdy maji dvakrat tak vetsi vykon uz se davaji automaty a to kvuli velkym vykonum a kroutici sile, kdy by se to manualne zvladalo dost tezko a spojka by to nemusela zvladat. Proto maji tyhle RS Audi vetsinou automaty. Ja proste v aute musim mit manual, bez toho by to nebylo ono :pkol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Pokud mas DSG s padlama pod volantem tak pak by se o tom dalo polemizovat, ovsem to predFL OII nemeli.

Mam, je to v podpisu (v odkazu). U starsich se da MF volant s padly dodelat...

A promin, ale pokud jsem sportovec a chci si jizdu uzivat nemuzu pouzivat automatickou prevodovku a to i kdyz dnesni automaty jsou jiz diky dvouspojkam rychle, ale porad to proste neni to co jako sportovni typ v aute vyhledavam. Najel jsem asi 5000km s DSGeckem a je to jizda prijemna a pohodova, ale fofr klacek je fofr klacek :)

Nevim, cela ta diskuze o "sportovci" ci "sportovni jizde" je cela jaksi nekde posunuta. Pipomina me to takovy casem jiz zabehnuty mytus, u DSG zejmena od tech, kteri ji nikdy nevyzkouseli, coz Tvuj pripad asi neni. Copak je Octavia II sportovni auto ? Od kdy ?A to i pres jeji tzv. sportovni edice RS ? A vim jiste o cem mluvim, mam ted jiz 2 tydny jedovate zlutou RS 2.0TFSI doma, takze jsem mel jiz dost casu si s ni zaradit, je to samozrejme navykove, ale ver me, ze kdyby k takovemu motoru byla k dispozici DSG (u Skody), tak je to neprekonatelne, NIKDY by jsi s kvedlackou takove auto nedohonil.

Otazkou je samozrejme vyklad pojmu "sportovni jizda" - co to ma vlastne tedy byt ? Kvedlani, nebo rychla akcelerace, nebo dobry a tvrdy podvozek pro rychle zatacky, nebo super motor, na co jsem zapomel? Priznam se, ze k pojmu sportovni auto me zrovna kvedlacka vubec nechybi, nebudu ani pripominat motoristicky sport nebo supersporty, kde vsude se napr. 2spojkovy automat. system prosadil.

Ted budu mit asi moznost si zkusit zaridit Audinu s DSGeckem s razenim pod volantem, tak na to se hodne tesim jak to se bude tvarit ;)

A co se tyka toho ESP tak OII rozhdone nebudu vyuzivat porad sportovne a kdyz si chci zablbnout tak ho proste vypnu a take to auto nepouzivam jen ja, takze postradat tuto vec sice lze, ale myslim ze je to v dnesni dobe vec k nezaplaceni.

S razenim pod volantem pro DSG je to jiste lepsi, pro to jsem to take do sve LK doobjednaval, s padly pod volantem mohu mit obe ruce na volante, daleko bezpecnejsi a rychlejsi, auto je daleko vic pro kontrolou, take to funguje zcela automaticky, neni treba nic prepinat jako na joysticku, automatika okamzite prejde na padla, jak se jich jen dotknu.

Co se tyka ESP castecny souhlas, ac ve svem okoli neznam prilis lidi (i kdyz spousta spickovych ridicu), kteri by si ESP vypnuli jen pro nejaky pocit lepsiho kontaktu s vozidlem pri extremnich situacich. Dost casto to konci ve skarpe, zvlaste je-li clovek na ESP v tom samem aute zvykly, nebo nejsi spickovy auto pilot.

Nemyslim si tedy, ze je to nejak zasadne rozumne ho vypinat, i kdyz k tomu ruzni motoristicti novinari v oblibenych poradech typu Fifth Gear, nebo Top Gear obcas nabadaji. Nikdy by jsi nemel zapomenout, ze auto a jeho podvozek je zcela jiste navrzeno a konstruovano pro pouziti s ESP, a ne jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se tyka ESP a zaradeni si, tak to rozhodne nikdy nezkousim na silnici v ostrem provozu, bud si zajedu na okruh a nebo si zaradim na letisti, ale ne rozhodne v realnem provozu, myslim ze mam auto pod kontrolou, ale nevim proc bych to mel riskovat a zbytecne se vystavovat nepredvidaneho nebezpeci...nikdy nevis jak zareaguje ten druhej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...