Jump to content

02 skubani kolem 2000otacek


maho
 Share

Recommended Posts

Zdravim,

koupil jsem O2 4x4 TDI 1.9 77kw BXE od prvniho majitele z nemecka - najeto 85tis km. Obcas mi od 2000 do 2300 otacek auto zacuka... prijde mi ze castejsi je to pri vetsi zatezi - do kopce a tak... mate nekdo zkusenost s touto zavadou ?

v jednom servisu mi poradili ze to bude nejspis setrvacnik a at to necham zatim vice projevit....

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, mám stejnej problém na Supu 2.5 TDI. Kolega měl stejný příznaky + problémy se studeným startem a byla to převodovka. :(

kdyby to byla prevodovka tak by to melo blbe radit a radi mi to normalne... hlavne ma to najeto neco pres 80 tis.... verim tomu EGR nebo setrvaku ale na prevodovku se mi to nezda... kazdopadne prevodovka by me stala velkou kasu :(((

Link to comment
Share on other sites

kdyby to byla prevodovka tak by to melo blbe radit a radi mi to normalne... hlavne ma to najeto neco pres 80 tis.... verim tomu EGR nebo setrvaku ale na prevodovku se mi to nezda... kazdopadne prevodovka by me stala velkou kasu :(((

On měl taky určitě do 100k, převodovku sehnal za 10k na vrakáči. Akorát nevim, jestli to má smysl řešit nebo jezdit a čekat? Stalo se mi to fakt jen párkrát.

Link to comment
Share on other sites

On měl taky určitě do 100k, převodovku sehnal za 10k na vrakáči. Akorát nevim, jestli to má smysl řešit nebo jezdit a čekat? Stalo se mi to fakt jen párkrát.

me se to prave deje celkem casto ale neni to nejak nesnesytelny a treba ve meste se mi to stava minimalne spis kdyz jedu rychleji...

Link to comment
Share on other sites

Zdravim,

koupil jsem O2 4x4 TDI 1.9 77kw BXE od prvniho majitele z nemecka - najeto 85tis km. Obcas mi od 2000 do 2300 otacek auto zacuka... prijde mi ze castejsi je to pri vetsi zatezi - do kopce a tak... mate nekdo zkusenost s touto zavadou ?

v jednom servisu mi poradili ze to bude nejspis setrvacnik a at to necham zatim vice projevit....

Mal som podobny problem, tiez to sklbalo sem tam pri akceleracii na 5-ke a nevedel som co s tym. Mam tiez BXE motor a po upgrade softwaru to zmizlo nadobro,takze je to uz OK. Treba aktualizovat softwer RJ cital som to niekde na inom fore a pomohlo to,cena bola okolo 500 Sk.

Link to comment
Share on other sites

Mal som podobny problem, tiez to sklbalo sem tam pri akceleracii na 5-ke a nevedel som co s tym. Mam tiez BXE motor a po upgrade softwaru to zmizlo nadobro,takze je to uz OK. Treba aktualizovat softwer RJ cital som to niekde na inom fore a pomohlo to,cena bola okolo 500 Sk.

mno me to dela znatelne od tretiho rychlostniho stupne vys... u dvojky jsem to nespozoroval... ono taky v techto otackach je nejvyssi bod krouticiho momentu... ale tu aktualizaci vyzkousim i kdyz tomu neverim...pokud to bude stat 500,- tak to zkusim....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 years later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Ahojte mám O2 77kw 2005 rok kód motora BJB a nabehane 270 000km posledný týždeň mi začalo auto cukat presne pri otáčkach 1800-2000ot. ale robi to iba na 4-5 prevodovom stupni a hlavne ked idem do kopca ale v iných otackach to nerobi ani pri zaradeni nizzsieho prevodu, aku som chipoval pri 180 000km a nemal som s tym ziadny problem, mechanik mi vymenil zotrvak ale v tom to nebolo tak mi vrátil môj pôvodny, potom zlozil veko motora ci nebude problem vo vydratej vačke ale tá bola v poriadku. Na Vagu nevypísalo žiadne chyby a vstrekovače sú v poriadku aj v zátaži. Prosim o pomoc kto by mi vedel poradiť čo by to mohlo robit ďakujem :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...