Přejít na obsah

Palivoměr


astrana

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Mám tokový jeden problém na Fabii r.v 04.

Když zapnu zapalování a protože mám plnou nádrž,tak ručička u palivoměru musí opsat celou svou stupnici,tak právě při opisování stupnice slyším jak,kdyby se pohybovala po ozubených kolečkách.

Nevím jestli je to normální a nebo je to standart,ale myslím si,že by palivoměr by měl být tichý jako např.teploměr chladící kapaliny,když nabíhá.

Za případnou odpověď předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Dobrý den,

 

na Fabii I 1.9 TDI mi během jízdy padne ručička budíku palivoměru. Když zastavím a vytáhnu klíčky ze spínačky, ručička zase ukazuje správnou hodnotu. Někdy k tomu ještě vyskočí kontrolka teploty, i když ručička je zhruba na půlce. Když spadne ručička palivoměru, přestane fungovat i palubní PC. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím... Mám podobný problém na Fabii 1.4 MPi...

Někdy, bez zjevné příčiny ručička palivoměru spadne... Někdy se za jízdy vrátí a ukazuje dál, někdy se vrátí až při další jízdě... Takže v podstatě jak kdy... Souvislost s něčím jiným jsem nepozoroval a stav trvá už vic než jeden rok... Je to lehce nepříjemné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Študenti, študenti a ještě jednou študenti ... Neboli jasnej projev degenerace pájenejch spojů v palubních přístrojovejch štítech, protože při jejich výrobě byla použitá metoda bezolovnatýho pájení a ta je jedním z nejhorších kurvítek na světě. Sežeňte si nějakýho šikovnýho páječe, kterej vám rozdělá přístrojový desky a mikropáječkou vám propájí všecky spoje s případným přídavkem olovnatý pájky - vaše problémy tím zmizí. Pokud nikoho neseženete, můžete si stěžovat nikoliv na lampárně, ale v Bruseli na ty zasrance ekofašouny, kvůli kterým se ty bezolovnatý sračky používají i když by se v autech používat vůbec nemusely a hlavně neměly ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No... na studenta jsem už opravdu starý, takže nevím co tím bylo myšleno... Celá odpověď zní jaksi povýšeně a pokud to tak bylo skutečně míněno, tak se omlouvám, že jsem si dovolil vůbec něco napsat...

add: podobnou operaci bych mohl zvládnout i svépomocí (s páječkama jsem celkem kamarád)), takže vcelku díky za nápovědu... Trochu mi není jasná ta naprostá jistota, že by to nemohlo být i něco jiného, ale s tím už raději nebudu obtěžovat...

 

Hezký den

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Študent = STUDEŇÁK alias STUDENEJ SPOJ čili přímej a neodvratnej následek používání RoHS bezolovnatejch srágor v dopravních prostředcích ... Nemá to nic společnýho ani s tvým IQ ani s (ne)dokončeným vzděláním, jenom s doslova negativní inteligencí konstruktéra dotyčnýho celku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim. Potrebujem poradit. Mám už dlhšie problém s ručičkou ukazovateľa benzínu v nádrži. Ukazuje nulu že je nádrž prázdna aj keď v nej niečo je. Začalo to robiť len pred nedávnom a ani by mi to nevadilo lebo síce jazdím na LPG ale stále pípanie pri naštartovaní že je málo benzínu už lezie na nervy. Sranda je že keď odpojím baterku a zas zapnem tak ručička ukazuje ako má ale po čase začne padať až kým sa nezastaví na nule takže keď chcem vedieť koľko mám v nádrži stačí že len odpojím baterku a nazad zapojím. Je to 1,4 mpi 2000. Nejaké rady? alebo zájsť na diagnostiku? nerád by som počul že treba meniť plavák :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím všechny,

 

Prosím o rady či zkušenosti.

 

Na Fabii I r.v. 2002 1.4 16V 55kW kód motoru AUA mi nefunguje u budíků rafička ukazatele stavu paliva....ukazuje úplné nesmysly...střídavě vyšší hladinu paliva, než jaká v nádrži skutečně je, pak zase i přes plnou nádrž spadne úplně dolů na nulu. Palubní počítač ukazuje dojezd v km dle rafičky čili taktéž špatně - jednou ukazuje víc, jednou nulu podle toho, co ukazuje rafička.

 

Rezerva (kontrolka rezervy) se nerozsvítí nikdy.

 

Plovák v nádrži jsme v servisu vyměnili za nový a závada přetrvává.

 

Neví někdo čím by to mohlo být??? ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, vyresili jste tento problem? Mam podobny problem na Fabii 1 2004 74kw 16V. Rucicka ukazuje pri NEnastartovanem motoru normalne ale po nastartovani ukazuje cca 18 sekund spravne a pak vzdy spadne na nulu, a kontrolka rezervy se nerozviti. Plovak jsem dal origo novy a ukazuje to porad stene blbe. Ma nekdo nejake typy co jineho omrknout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám problém s Fabiou. Stále mám rozsvietenú kontrolku paliva. V nádrži je palivo, cca. polovica nádrže. Ani po natankovaní paliva sa nezmení stav. Po odpojení svorkovnice ukazovateľ paliva už ukazuje správne ale stále svieti kontrolka paliva a zapípa budík. Aký a kde môže byť problém?

 

Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 8 měsíců později...
  • Pawouk odbral (a) toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...