Přejít na obsah

Palivoměr


astrana

Doporučené příspěvky

Bry den, mam DALSI problem na F1 sedan eleg. 2.0 MPi, jsem cerstve po rozvodech a vodni pumpe, takze uz se to hrejva normalne a a neprehrejva :) ale co me trapi ted je takova kravina, ale docela dost dulezita, nevim kolik mam dojezd. Jsem natankoval za 3 stovky, a rucicka palivomeru se ani nepomhla, a na dojezdu mi to porad ukazuje dojezd 15km, pri tom vim ze jsem to tam tankoval, tak jsem pak natankoval jeste za dalsi 3 stovky, takze pul nadrze tam je urcite a dojezd mi ukazuje pro zmenu 10km :feve: rucicka samozrejme porad stoji na stejnym miste, akorat se hejbe dolu k nule, ne nahoru kam by mela mrcha jedna, poradte pls

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zdravím. Myslím, že sa to sem hodí, ja mám podobný problém, ale... natankoval som za 40€ a ručička my vyskočila pekne skoro do plnej, ale vydržala tak asi 10 sek a potom sa pomaličky posúvala k nule a zostala tam. Fabia 1.2 HTP ale plavák s 1.4 MPi lebo na mojom odišiel motorček. Môže to mať niečo s tým, že jazdím na plyn? Ale predtým mi to nerobilo, asi len posledné 3 dni. Keď jazdím tak sa nezodvihne tá ručička. Večer odparkujem a ráno zasa vybehne na 10 sek a potom padne.. Je to banalita ale dosť ma to štve, lebo mi nepíše ani dojazd ani nič :( Poraďte prosím :) ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, dneska jsem postřehl zvláštní věc když jsem natankoval. Stavil jsem se na benzínce se skoro prázdnou nádrží.. :smich: a natankoval narychlo asi za 120 korun abych dojel. Jenže ručička se nehla, je to tím, že je se natankovalo tak málo benzinu, že se to prostě nehne nebo je to rozbitý? Když natankuju už 150 a víc tak už se to hne :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

pokiaľ sa nemýlim, tak pri natankovaní menšom ako je 5litrov sa nemení ani dojazd, ani ručička sa nepohne.. neviem či niečo také nie je ani v návode. raz som sa veľmi zľakol, chodím tankovať asi 20km do rakúska a už som tam mal výpary, tak som cestou tam prdol asi za tri eurá a nič sa nezmenilo tak som išiel celú cestu s dojazdom 0km a čakal kedy to zdochne :))

minule sa mi stal ale zaujímavý problém, neviem či ste to už zažili aj vy, ja mám na aute najazdené 30tis a ešte sa mi to nestalo. natankoval som plnú, cvakla pištol, zaplatil som, sadnem do auta a po naštartovaní ručička vybehla asi po trištvrťku a zastavila.. dojazd som mal asi 500km, pričom vždy po natankovaní to ukazuje skoro 800.. tak som nechápal kde je problém, šiel som ďalej a po chvílke začala ručička stúpať po plnú a aj dojazd sa zvýšil. neviete prečo sa to stalo?

vďaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dojezd se závislý na jakémsi průměru aktuální spotřeby, takže když se k pumppě dokodrcáš v zácpě (průměrná spotřeba za posledních pět minut třeba 15 litrů), tak tomu odpovídá i dojezd. Nech si při jízdě na PP zobrazit dojezd a po desetiminutách měň styl jízdy a uvidíš jak to bude lítat.

Jestli se po pěti litrech hne ručička netuším, ale dojezd se změní určitě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vtip je v tom, že u aut s CAN sběrnicí už neukazuje displej (nebo rafika u Maxidotu) na palubce skutečný stav paliva v nádrži, ale to, co si procesor v palubce myslí, že by měl řidiči ukazovat. Prostě všecko včetně údaje o rychlosti a otáčkách motoru je "digitálně filtrováno" nebo možná přesněji řečeno "digitálně CENZUROVÁNO" - aby řidiče náhodou nevyděsilo prudké kolísání ukazatele množství paliva při průjezdu zatáčkami, je změna údaje zpožděná až o několik minut (přitom i ÚBB = ÚPLNĚ BLBÁ BLONDÝNA ví, že palivo se v nádrži přelívá vlivem odstředivé síly a plovák prostě "houpe") nebo je stejným způsobem cenzurován údaj o skutečné teplotě chladicí kapaliny motoru - prostě dokud nemá kapalina víc jak 96°C, ukazuje teploměr hodnotu "OK", i když reálná teplota se hýbe podle skutečných podmínek jízdy a práce termostatu a topení v rozmezí ±10°C i víc. Navíc jak už napsal Wittmann, údaj o dojezdu vychází z průměrné spotřeby za posledních 50km (při delší jízdě) - a záleží na tom, jestli těch 50km je najeto v ustáleném "dálkovém" režimu, nebo jestli jsou to couračky "kolem komína". Navíc pokud se jízda přeruší tuším na víc jak asi 3 hodiny, PP začíná při následujícím startu průměr počítat od nuly - a tím i dojezdovou vzdálenost. Už se mi několikrát stalo, že jsem vyjížděl z domu s téměř prázdnou nádrží a PP mi indikoval dojezd (například) 130km. Přesto když jsem dojel k téměř 40km vzdálené pumpě na kterou jsem mířil (při cestě do vzdálenějšího cíle), měl jsem indikovaný dojezd 120km a ne 90, jak by se zdálo... A když jsem natočil plnou, ukázal mi PP při vyjíždění z pumpy okamžitý předpokládaný dojezd 890km - přestože jindy mi ukazuje jen asi 810-820km. Dokonce se mi jednou povedlo, když jsem v rámci víkendu zkusil "jet vysloveně na spotřebu", že mi PP po natankování ukázal predikci dojezdu 1050km, jenže to se v běžném provozu udržet nedá... lollollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

ZDRAVÍM, MÁM TAKY PROBLÉM S f1 1,2htp - NATANKOVAL JSEM PLNOU NÁDRŽ AŽ NA DORAZ. RUČKA PALIVOMĚRU UKAZUJE I PO UJETÍ 200 KM STÁLE PLNOU NÁDRŽ, KDYŽ ALE VYPNU ZAPALOVÁNÍ TAK RUČKA KLESNE NA 0. pO ZAPNUTÍ ZAPALOVÁNÍ OPĚT RUČKA VYJEDE DO STAVU PLNÉ NÁDRŽE.

MUSÍM DEMONTOVAT ČERPADLO Z NÁDRŽE, NEBO STAČÍ NĚKDE NA NÁDRŽI POŤUKAT (ZASEKLÝ PLOVÁK) A KDE ?

DÍKY ZA ODPOVĚĎ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

RE: BARIN - hele, já měl problém s odvzdušněním nádrže-když tankuješ je na straně v začátku hrdla takový kolíček (někde na foru jsem ho tady kdysi taky viděl vyfocený) a aso jsem nějak nevědomky do něho šťouchl pistolí a tak jsem natankoval cca 10 litrů víc a tím se mi stalo,že jsem na benzín "navíc" najel oněch cca 200 km aniž by se stále ručička hnula ani po najetí dalších cca normálních 100 km. Já to vyřešil tím,že jsem dle denního počítače vyjel asi odhadem 1/2 nádrže a pak jsem odemkl nádrž a povergloval s tím čudlem.Asi se do nádrže dostal zpátky vzduch a pak už jsem natankoval do plné a od té doby zase běžně palivoměr ukazuje.

PŘEJI ABYS MĚL "JEN" TEN STEJNÝ PROBLÉM A JE BEZ FIN.NÁKLADŮ VYŘEŠEN.

ps: jak tu už někdo psal-je tahle finta přeplnění nádrže "odvzdušnění" nádrže dobrá pouze před natankováním na dlouhou jízdu!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se mi nějak nezdá, ten černej čudl je na odvzdušnění nádrže, ale tím že ho ručně několikrát zmáčkneš by nemělo mít vliv na palivoměr. Spíš naopak, pokud tím čudlem se ti dostane benzín (přetankuješ) tak si můžeš zkurvit nádobku s aktivním uhlí nebo ventil odvzdušnění N80. Ale s ukazatelem paliva, by to nemělo mít nic společné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už se mi to podařilo. Myslíš tento čudl vpravo .To je na odvzdušnění nádrže i na aktivní uhlí???. Mě se už rofinka hnula asi o3mmdolu .Mám najeto 320km. Tak nevim .ještě chvíli počkám a uvidím .

post-60903-0-23784200-1360001978_thumb.j

Editováno: , autor: barin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano tenhle čudl myslím, podle technické přiručky nemá nic společného s palivoměrem. Vzduch jde skrz tenhle čudl a nádobku s aktivním uhlím do motorového prostoru, kde se skreze odvětrávací ventil N80 pustí při spalování do motoru. Nevím jak by to mohlo mít souvislost s palivoměrem. Ale jestli přetankováváš nádrž, hrozí ti poškození této nádobky a možná i toho ventilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čudl drží vzduch v nádrži pro prostorovou rezervu při teplotním rozpínání paliva, pokud ho povytáhneš vypustíš tento vzduch a dostaneš tedy o pár litrů paliva víc do nádrže, že by měl čudl přímou souvislost na palivoměr to si nemyslím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem najezdil přes 400km a ručička spadla tak na polovinu. Zkusil jsem doplnit jen 20 jesli zustane a ona rafika mrcha zase vylezla do plnýho . Tak asi skusím hnout stím potenciometrem hnout ,ale nevim jak. To se na zadní sedačce odendá ta gumová krytka s drátama a co potom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak jsem kdysi natankoval jen 20l. ( ani nebyla plná ) a hlídal si km .Rafička tedy vylezla nadoraz ale začala se hýbat po 200km. Tak jsem ješte chvíli jezdil . Pak jsem měl jízdu do Brna tak jsem doplnil do plnýho ( vycvaknutí pistole ) a byl jsem překvapen 17l. No a nyní jsem se vrátil z Brna (asi 290km) a ručička ukazuje malinko přes pulku což je asi dobrý. Takže to bylo asi jen tím přeplněním nádrže . Zatím funguje jak má . Je to na dobré cestě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravím pánové mám takový menší problém ukazatel paliva mi ukazuje skoro půlku nádrže a přitom tam mám 5 L . paliva ,nadrž jsem vyjel nasatvil budíky na servisní hodnotu ,ale stále jak je prázdna nadrž ručičky vyjede do čtvrt nádrže zž nevím jak to vykalibrovat nebo nastavit porádí mi někdo? Jinač závada vyskočila s ničeho nic a jak vytahnu plovák normálně ručička jezdí. Díky za pomoc 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • Pawouk odbral (a) toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...