Marekl Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Čau přestal mě fungovat klakson na OI tak sem zkontroloval pojistku a je OK a relátko cvaka ale radsi sem ho prohodil z jiny octavie a furt stejny.Potom sem rozdelal konektory primo u houkacky a ty sou jak novy proste zadna oxidace nebo neco takovyho.No a tady sem skoncil a dal uz nevim ze by prerusenej drat? A v tom konektoru sou dva piny to jeden je + a druhej - ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajka Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Ja to měl to sáme rele cvakalo a nic.tak jsem sundal oba klaksony a skusil na baterce a nic.tak jsem sněma lehce klepal o svěrák a vypadal snich takoveho písku bordela a už makají.jinak kup nove uvidíš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marekl Posted August 9, 2009 Author Share Posted August 9, 2009 Cau diky za odpoved ale uz sem to rozchodil .Byla to pojistka ne spalena ale byla dana uplne nekde jinde.Ja sem dostal asi nakou blbou prirucku k autu protoze v ni je na Klakson pojistka na pozici 37 a 10A ale nasel sem jiny schema a v nem je Klakson pojistka pozice 40 a 20A.Tak sem ty pojistky prohodil a uz troubíííííííí Jenom me porad zajima teda na jakou Octavii je to moje schema pojistek co je v ty prirucce k autu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Ta schémata pojistek jsou myslím dvoje. Liší se jen trochu. Je to asi před a facelift. Ty předfacelift jestli se nepletu měli třeba pojistku číslo 1 neobsazenou. Facelift tam má asi vyhřívání zrcátek atd. Podle toho to vždy poznám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.