Jump to content

1.8T RS netáhne


Gus
 Share

Recommended Posts

Zdravim. Mam 1.8RS 01. a vypína turbo a svítí na palubce znak motoru.

Po vymazání na vagu auto cuká a nechce se mujet tak cca 5 km je vše ok ale když je dyl v tahu tak opet turbo vypne a po nekolika km se rozsvítí opet znak motoru. vag ukaže chybu: přispusobení smesi, system příliš chudy.

Všechny tlakový a podtlakový hadice sem kontroloval a nic nenašel.

Dekuju za rady a nápovědy :)

Link to comment
Share on other sites

co třeba ty gumový hadice který jsou odvětrání z víka a z kliky? tak se stává že to bývá proseklý lehce a přisává si to tam "falešnej" vzduch

nemáš budík na tlak a podtlak turba?

budíky nemam ale na ty hadice čihnu. akorad sem menil to gumový téčko jak je v tom zpetnej ventyl. nad nim byla praskla jedna hadice. ta je nova ale pořad stejny. udelal sem si i připravek na natlakovaní hadic od turba - celou soustavu. natlakoval na 0.6 baru a v poho nic neuchazelo. tak jedine nejaká podtlaková a ty sem prolez taky. snad všechny

Link to comment
Share on other sites

budíky nemam ale na ty hadice čihnu. akorad sem menil to gumový téčko jak je v tom zpetnej ventyl. nad nim byla praskla jedna hadice. ta je nova ale pořad stejny. udelal sem si i připravek na natlakovaní hadic od turba - celou soustavu. natlakoval na 0.6 baru a v poho nic neuchazelo. tak jedine nejaká podtlaková a ty sem prolez taky. snad všechny

Tak sem vymenil svíčky. Dal sem tam NGK a vypada že zatim je to v poho. Daval sem ji co proto a zatim bez chyby. :aggressive: Doufam že to bude ono. Ty staré mely najeto 145 000 km.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ahoj, 

 

chtěl bych se poradit s problémem, který řeším už několik týdnů a ani v servisu si s tím zatím neporadili. Mám Octavii I RS, rok výroby 2001, najeto 165 tis km... a mám problém s tím, že motor netáhne. Projevuje se to tak, že při sešlápnutí plynu auto pocukává jako by ho zezadu někdo přitahoval. Je cítit jako, že se auto trápí....na plyn reaguje jen pomalu a cuká při tom. Někdy se stane, že když jen o pár milimetrů uvolním plyn, tak se auto jakoby chytne a začne trochu táhnout...ale stejně ne tak, jak by mělo.

Zvláštní je, že přes zimu auto jelo jak mělo, problém se vůbec nevyskytoval. Jak se ale postupně oteplovalo, zase to začalo. V servisu mi sdělili, že na svodech od turbu a i turbu samotném je několik prasklin. Na turbu dokonce prasklina z obou stran pláště. Takže turbo bylo vyměněno za zcela nové, svod byl svařen. Bohužel problém přetrvává:-( Bylo mi dokonce sděleno, že by to mohl dělat čip, který na autu je (Cimbu), prý se software přizpůsobuje/upravuje jízdou.....což jsem teda nikdy neslyšel. Kabely jsou prý v pořádku, hadice také, váha vzduchu je dá se říci zánovní, vzduchový filtr byl před pár tisíci km vyčištěn. 

Nemůže to dělat třeba palivová pumpa? Nemáte nějaký tip co to způsobuje?

 

Děkuju za rady.

 

Michael

Link to comment
Share on other sites

Mám taký istý problém s mojou octaviou 1,8T + LPG. Čí na LPG alebo na benzín, robí presne to isté, cuká, niekedy aj strelí a potom keď uvolním plyn, alebo po zacukaní, akoby zhltlo bublinu a ťahá jak besné, no nie vždy plnou silou, ako tu píše zakladatel témy. Na VAGu mi vypisuje:

00561-Prizpusobeni zmesi
14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena

 

Bol by som vďačný aj za nápady, prípadné riešenia tohto problému.

 

Túto tému by však trebalo presunúť, lebo tu sme 1,8 20 V a nie 1,8T.

Edited by macomh
Link to comment
Share on other sites

Já mám chip od Cimbu....nějaký 142kW oproti původním 132kW....takže nic velkýho.  I když je motor studený, tak auto otáčky drží...žádné kolísání, nic takového. Ale pak přidám prudšeji plyn, tak auto nechce jít do otáček, motor pocukává.....prostě to nejede. Většinou stačí nepatrně ubrat na plynu a auto se chytne....začně táhnout...ale i tak je to bída. Jinak já jsem z Prahy.

Link to comment
Share on other sites

Mno mohl bych ti doporučiz´t a poslat číslo na jednoho člověka od Český Lípy. Já u něho servisuju všechny auta a dělá převážně jen škodovky... Myslim si, že by ti mohl pomoct. Chceš poslat na něho číslo přes SZ..?

Link to comment
Share on other sites

Jseš hodnej, ale dnes jsem si auto převzal a je to OOOOKKKKKK. Ani si nedovedete představit tu radost. Bylo to palivovým čerpadlem.

Každopádně možná by nebylo od věci mít na někoho takového kontakt, poslal bys mi ho prosím. Díky.

Edited by Michael99
Link to comment
Share on other sites

podone nieco aj mne .. ale tak ked pritlacim tak ako keby dochlo.. 

 

ked podradim a pritlacim tak lepsie. .

 

mam tiez LPG

 

co tak zapalovacie cievky? 

 

ze na 1.8t boli zvolavacky tak som volal dnes do servisu .. a som sa objednal. 

 

jednu cievku som uz menil asi mesiac dozadu. 

 

teraz sa pozeram aj po novych svieckach 

Link to comment
Share on other sites

Přesně ten samý problém. Načipoval jsem na nějakých 156kW a od té doby se motor chová divně. Spolujezdec sice necítí nic, ale já na plynu cítím jako by motor buď vynechával a nebo turbo neudrželo tlak. Nevím jak to jinak popsat. Prostě to lehce škube. Někdy to jede jako šlak a někdy je to úplně tupé. Vyměnili jsme ventil turba a zapalovací cívky a nepomáhá. Svíčky jsou v perfektním stavu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mám taký istý problém s mojou octaviou 1,8T + LPG. Čí na LPG alebo na benzín, robí presne to isté, cuká, niekedy aj strelí a potom keď uvolním plyn, alebo po zacukaní, akoby zhltlo bublinu a ťahá jak besné, no nie vždy plnou silou, ako tu píše zakladatel témy. Na VAGu mi vypisuje:

00561-Prizpusobeni zmesi

14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena

 

Bol by som vďačný aj za nápady, prípadné riešenia tohto problému.

 

Túto tému by však trebalo presunúť, lebo tu sme 1,8 20 V a nie 1,8T.

Tak stejny problem,stejna chyba,co vstrikovace?..mam taky auto na LPG..

Navic jsem to zkousel  a jel na benzin,auto nejak moc netahlo..

Edited by stany
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Přesně ten samý problém. Načipoval jsem na nějakých 156kW a od té doby se motor chová divně. Spolujezdec sice necítí nic, ale já na plynu cítím jako by motor buď vynechával a nebo turbo neudrželo tlak. Nevím jak to jinak popsat. Prostě to lehce škube. Někdy to jede jako šlak a někdy je to úplně tupé. Vyměnili jsme ventil turba a zapalovací cívky a nepomáhá. Svíčky jsou v perfektním stavu.

Cimbu, nebo Sportmotor..nebo autochip??

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...