Přejít na obsah

O2 huceni prave predni strany v zatacce pod plynem


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

Ahoj po delsi dobe sem jel po Slovenske dalnici, ktera je uzasna oproti nasi. Ovsem jsem zjistil, ze jakmile se auto nakloni doprava napriklad tahla zatacka doleva zacne hucet neco vpredu jako od praveho kola. Zajimave je, ze toto dela predevsim a mozna hlavne jen pod plynem. ?? Pokud jedu doprava i pod plynem nic slyset neni. Zvuk je skoro podobny tomu kdyz prejizdite ty hrbolate pasy na krajnicich aby Vas upozrnili ze opoustite pruh. Testovano ve 130km/h Dale jsem bohuzel zjistil, ze zase hazeji kotouce. Ve 30tkm se menily a ted je najeto 63tkm a je to tu zase. Nechapu ze zase vibruji, nikde sem je neprobrzdil. Ale zpet k huceni. Nema nekdo zkusenost. ?

Info : O2 na 16hlinach 1.6 Mpi najeto 63tkm prevazne Praha.

Huceni prava strana predek zrejme jen pod plynem a v zatacce doleva.

Pokud sem testoval bez plynu je to skoro neslysitelne nebo to tam neni.

Diky za info uz sem z tech zavad a zavadicek docela smutnej.

KM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ... to co popisuješ, toho jsem si u mě také všiml... Je to jenom když je auto nakloněné doprava při projíždění levé otáčky. Zvuk je to jako když přejíždíš ty signalizační čáry, které jsou na silnici, aby si neusnul. Já jsem si myslel že to dělá pneumatika, tak jsem to nějak neřešil...Ale opravdu by mi také zajímalo jaká je přesná příčina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to zcela bezpochyby ložisko předního kola, měl jsem to mockrát na všech svých autech.... postupně se to zhoršuje a řve to i na rovině což už je ovšem stav na rozbití huby...

pokud to hučí při zatáčce doleva je to pravé ložisko a opačně.

výměna ložiska 2-5 000 podle konstelace....

doma možné jen s dobrým vybavením, je nutný LIS!!! natloukat kladivem či mačkat ve svěráku opravdu ne a pak na geometrii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasne, super, ikdyz nevim jestli super... Presne toto mi to dela. A nedelalo. Gumy nenene. Hele zkus s plynem a bez a dej pls vedet.

Takze sme jiz dva. Vi nekdo co to je a cim to je ???

No já mam tedka auto na reklamaci, takže to nevyzkouším ...Ale příští týden to testnu ... No kdyby to bylo ložisko, tak není lepší vyměnit hned obě ložiska na přední nápravě??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne není to nutný měnit obě... na O1 jsem měnil levý v 90 000 a pravý v 115000. Ohlásí se to hučením včas a z předstihem několika tisíc Km než by se to kouslo.... Ale mám pocit že O2 mají lepší ložiska, na O1 to byla bolest a vyměnili je snad všichni... Dělali mi to po předchozí domluvě vždy na počkání.... za 1,5 -2 hoďky hotovo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to zcela bezpochyby ložisko předního kola, měl jsem to mockrát na všech svých autech.... postupně se to zhoršuje a řve to i na rovině což už je ovšem stav na rozbití huby...

pokud to hučí při zatáčce doleva je to pravé ložisko a opačně.

výměna ložiska 2-5 000 podle konstelace....

doma možné jen s dobrým vybavením, je nutný LIS!!! natloukat kladivem či mačkat ve svěráku opravdu ne a pak na geometrii...

ty a nedelalo by to pri naklonu pokazdy ?? Ono to je slyset jen pod plynem. Kdyz auto jede bez akcelerace nic nehuci. Jeste dotaz jak tohle muze mit spojitost s vibracema pri brzdeni. Je mozny aby vadne ci nacate lozisko nejak poskozovalo vuli ci co ja vim co dela kdyz huci kotouce a ty se zvlnily ? Ma to i jine projevy nez huceni ? Myslim vibrace vlneni pri jizde atd. Nic nepocituji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S brzdama to nemá nic společného, pokud brzdíš razantně tak se na Octávách kotouče zvlní... ale to se projevuje jen pulsací pedálu a hlukem při brždění....

Pociťovat vadné ložisko při jízdě vlněním a pod určitě nemůžeš!!! Ložisko je naprosto přesný strojírenský výrobek s přesnostmi na mikrometry... dřív než bys měl šanci cokoli pociťovat by se celé kolo odporoučelo z auta.... takové vůle tam vůbec nemohou nastat...

Ano hučet by to mělo i bez tahu motoru... rozjeď se, vyřaď a na kvalitní tiché silnici začni kličkovat mezi pangejty a poslouchej.... správně by se zvuk takřka neměl měnit... pokud to řve na nějakou stranu, tak je to ložisko toho druhého kola (toho zatíženého) Mě to řvalo tak, že to slyšel i kámoš přes telefon....

Pokud by to to při jizdě volnoběhem nedělalo, a dělalo to jen při tahu motoru, tak se oblast problému rozšiřuje (kromě ložiska které zůstává ve hře) na poloosy a homokinetické klouby... zajeď na prázdné parkoviště, jeď pomalu! na jedničku a vykružuj osmičku - vždy s úplně plným rejdem co to pujde. Špatnej homokineťák se projeví praskáním, jako když přeskočí dvě ozubená kola...pravidelně se opakujícím... pokud je hodně špatnej je ta rána cítit i ve volantu.... Ale špatný homokineťáky mivají spíš hodně starý auta s nalítaným milionem... u novýho se kloub zničí hlavně protrženou gumovou manžetou kterou se do kloubu dostane bordel z ulice, s vazelínou vytvoří brusnou pastu a kloub vydře... to asi není moc pravděpodobné... spíš to ložisko... nech to poslechnout nějakýho schopnýho mechanika, ale myslím že u ložiska začít....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S brzdama to nemá nic společného, pokud brzdíš razantně tak se na Octávách kotouče zvlní... ale to se projevuje jen pulsací pedálu a hlukem při brždění....

Pociťovat vadné ložisko při jízdě vlněním a pod určitě nemůžeš!!! Ložisko je naprosto přesný strojírenský výrobek s přesnostmi na mikrometry... dřív než bys měl šanci cokoli pociťovat by se celé kolo odporoučelo z auta.... takové vůle tam vůbec nemohou nastat...

Ano hučet by to mělo i bez tahu motoru... rozjeď se, vyřaď a na kvalitní tiché silnici začni kličkovat mezi pangejty a poslouchej.... správně by se zvuk takřka neměl měnit... pokud to řve na nějakou stranu, tak je to ložisko toho druhého kola (toho zatíženého) Mě to řvalo tak, že to slyšel i kámoš přes telefon....

Pokud by to to při jizdě volnoběhem nedělalo, a dělalo to jen při tahu motoru, tak se oblast problému rozšiřuje (kromě ložiska které zůstává ve hře) na poloosy a homokinetické klouby... zajeď na prázdné parkoviště, jeď pomalu! na jedničku a vykružuj osmičku - vždy s úplně plným rejdem co to pujde. Špatnej homokineťák se projeví praskáním, jako když přeskočí dvě ozubená kola...pravidelně se opakujícím... pokud je hodně špatnej je ta rána cítit i ve volantu.... Ale špatný homokineťáky mivají spíš hodně starý auta s nalítaným milionem... u novýho se kloub zničí hlavně protrženou gumovou manžetou kterou se do kloubu dostane bordel z ulice, s vazelínou vytvoří brusnou pastu a kloub vydře... to asi není moc pravděpodobné... spíš to ložisko... nech to poslechnout nějakýho schopnýho mechanika, ale myslím že u ložiska začít....

Mno zakrouzim a dam vedet. Kazdopadne sem si vsiml az na dalnici a jak rikam jen pod plynem. Noha z plynu a je ticho. Jakmile tocim tahlou pravou plyn neplyn je ticho...

o)) A ted ze auta nejsou zahadna ...

Ja se stimhle jeste nepotkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ja to mam presne naopak - prava zakruta, staci mierny plyn a hukot sa ozyva asi z LP kolesa. Mam 1.6 MPi cca 125tis km. Lava zakruta je vzdy OK. Na neutrale su obe zakruty bez sprievodneho hluku, tipujem preto ze lozisko nie je zatazene tak ako pod plynom, ked vlastne koleso taha zvysok auta prostrednictvom ulozenia v lozisku a tym je lozisko viac zatazene v istej oblasti. Samozrejme to nevysvetluje preco to nehuci v priamom smere...

Editováno: , autor: vever440
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam takovej dojem ze mi to dela neco takovyho taky. Auto mam nove asi 5 mesicu najeto asi 6 tisic a prijde mi ze to delalo od zacatku. Presne jak popisujes takovy huceni v zatacce pouze pod plynem. Zajimavy je ze mam taky 1,6 mpi :) Nemuze to mit nejakou spojitost s motorem? treba to vubec nejde od kola jen to tak zni.

edit: jeste me napada mate esp?

Editováno: , autor: michal86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WOW.... DIKY vsem... o)))

Takze jsem PIONEER v oblasti zahad. Pokud nekdo vi, proc nam to dela, rad si to poslechnu. Prosim adminy o Vypinovani a mozna prepsani tematu na VYRESENO (s otaznikem). At kazdej kdo to bude skoumat vi, ze je to asi ,,normalni,, nez vyhodi prachy zkur*** servisum kteri mu povymenuji vsechno mozny.

Diky tomuhle vlaknu mi svita nadeje, ze dokazi i u nas lide bez ,,motivace,, dat rady.

P.S. Zkuste si Slovenskou dalnici ! Ta je krasne hladoucka a ten hukot je mazec. Ja to zjistil az po 4 letech a prave tam o)

KM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam takovej dojem ze mi to dela neco takovyho taky. Auto mam nove asi 5 mesicu najeto asi 6 tisic a prijde mi ze to delalo od zacatku. Presne jak popisujes takovy huceni v zatacce pouze pod plynem. Zajimavy je ze mam taky 1,6 mpi :) Nemuze to mit nejakou spojitost s motorem? treba to vubec nejde od kola jen to tak zni.

edit: jeste me napada mate esp?

NENE NO ESP. Pro test sem vypnul i ASR, ale zadna zmena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

Ještě jste na to nikdo nepřišel? Koupil jsem si Octavii 1,6Mpi r.v.2005 s najetými 120 tis. kilometry. Myslel jsem původně, že to auto je hlučnější už z výroby. Bohužel jen do chvíle, než jsem s tempomatem projížděl táhlé zatáčky. Do pravých zatáček je v autě nádherné ticho. Rovně a doleva motor hučí mnohem více a zdá se mi, že i vibruje spojkový pedál při lehkém sešlápnutí. To všechno se děje pouze v tahu pod plynem. Mám teď auto u mechanika a tvrdí mi, že na polosách, homokineťákách atd. nic nenašel. Prý zbývá převodovka, ale do toho se mi stylem "pokus-omyl" moc nechce. Dejte prosím vědět, jestli dál jezdíte s hučícíma Ochcávkama nebo jestli už to někdo odhalil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdar. Jen tak pro upřesnění. Mě hučelo ložisko celé tři tisíce kilometrů. Zní to jako když jede terení auto na širokých gumách. Hučí to čím dál víc. Většinou to nervově nevydržíte a měníte. Už jsem skoro neslyšel radio. Včera jsem měnil...bohužel v Norsku kde žiju. 1244 norských korun za original ložisko a 500 korun mechanikovi. Horší je, že po smontování se vyskytl problém s homokinetickým kloubem. Cvakání při levé zatáčce a při ubrání či přidání plynu. Co se týče zatáček s vadným ložiskem. Šlo o pravé ložisko na předku. Při táhlé zatáčce doprava hučení skoro zmizelo A VRÁTILO SE PŘI SROVNÁNÍ SMĚRU. Takže uplně opačně než tady čtu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...