Přejít na obsah

O2 huceni prave predni strany v zatacce pod plynem


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Rád bych napsal všem, co mají OII 1,6Mpi, že mám po problému, ale není tomu tak. Ve Škodovce na to nasadili nějaký čidla a jezdili v autě se sluchátkama a nic nenašli. Vyměnili nějaký šrouby na uchycení motoru ( 800,-Kč) a udělali geometrie náprav, ale skoro nic se nezměnilo. Ložiska jsou už zcela určitě mimo podezření, protože od té doby mám najeto asi 15000km a to by chycený ložisko nemohlo vydržet. Není to horší ani lepší. Asi fakt nezbyde než se s tím smířit a užívat ticha v pravých zatáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj.Tak vyměněny dvě kuželíkové ložiska v diferenciálu a je klid.Při jízdě po dálnici stačilo mírně natočit volant a už to hučelo.Těď už to nedělá.Je to mírně slyšet když projíždím hodně prudkou zatáčku pod plynem.Nedalo mě to a ještě jsem projel manželky alteu a je to úplně stejné,takže to už bude v normě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Tak vyměněny dvě kuželíkové ložiska v diferenciálu a je klid.Při jízdě po dálnici stačilo mírně natočit volant a už to hučelo.Těď už to nedělá.Je to mírně slyšet když projíždím hodně prudkou zatáčku pod plynem.Nedalo mě to a ještě jsem projel manželky alteu a je to úplně stejné,takže to už bude v normě.

Ahoj,prosím tě kolik stála výměna těch kuželíkových ložisek diferenciálu,dělali ti to ve Škodovce,mám stejnej problém.Dík za odpověď.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě dělalo něco podobnýho na O1 při průjezdu pravé zatáčky mi hučelo v levým kole. Byl to homokynetický kloub vnitřní, odstředivou silou se na něj v zatáčce natlačil motor a kloub se dřel přímo o blok motoru a šlo to na něm poznat, byl od toho docela vydřený. Měl jsem vymačkané silenbloky na motoru a proto to tak chodilo ze strany na stranu, navíc se zjistilo že mám křivé nápravnice a celej motor je natlačenej zhruba o 5cm na levou stranu takže pravá poloosa byla natáhnutá a lev byla stlačená, no ani se neptejte jak a na kolik vyšla oprava . . .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím. Tak to mám stejný problém v levé zatáčce a jen pod plynem nebo když brzdím motorem. Mám 2.0 FSI automat, 130tkm. Teď jsem vyměnil pravé ložisko a beze změny. Zkusím ještě vyměnit ty homokyneťáky, ale už tomu moc šancí nedávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím. Tak to mám stejný problém v levé zatáčce a jen pod plynem nebo když brzdím motorem. Mám 2.0 FSI automat, 130tkm. Teď jsem vyměnil pravé ložisko a beze změny. Zkusím ještě vyměnit ty homokyneťáky, ale už tomu moc šancí nedávám.

Toto hučení jsem vyřešil včera.V pravé zatáčce pod plynem se ozývalo hučení z levé přední strany.Sám jsem si vyměnil ložisko na LP kole a hluk se nezměnil,potom jsem vyměnil oba klouby na levé poloose a hluk stále stejný.Měl jsem tedy podezření,že už to může být pouze něco v převodovce.Zajel jsem tedy do servisu Škoda.Upozornil jsem je,co to dělá a co už jsem vyměnil.Následovala zkušební jízda,potom se vypustil olej z převodovky kvůli kontrole,aby se zjistilo jestli v něm nejsou nabroušené částice,to se ,ale nepotvrdilo.Olej jsem ,ale nechal pro jistotu vyměnit a jelo se na další zkušební jízdu.Hučení se ,ale opět nezměnilo.Nakonec se zjistilo,že to způsobuje uložení celého agregátu(motor+převodovka).Vyměněn silentblok uložení převodovky,celej agregát znova usazen pak zkušební jízda a hučení je pryč.

Editováno: , autor: ian.tom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stejnej problem jsem mel ja, motor byl proste po bouracce "posunutej " na jednu stranu, tim padem jeden kloub byl stlaceny az vydiral brazdu v prevodovce jak se na nej tlacila a druhej byl zase natazenej a 3x se v zatacce pri propruzeni vysunul tak, az to ta klec s kulickama nevydrzela a cele se to roztrhlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Golf mkV 1.6 mpi - tedy stejný předek jako O2

Přední levá strana -> při natočení volantem doleva se ozývá hučení POUZE POD PLYNEM ...jakoby se dotýkal motor o stěnu nebo kolo o podběh.
S rostoucíma otáčkama zvuk sílí a na nerovnostech jakoby zvuk vynechával. V horkých dnech je zvuk slyšet víc.

V sobotu jsem dal do VW servisu na posouzení závady:
volali že je to levé přední ložisko - oprava vyjde na 7300Kč řekl jsem ok. Pak volali že to není ložisko, že to dělá i to nové a navíc si teď po dni všimli, že kmitá poloosa.
Vyměněna i poloosa a stejně zvuk přetrvává.

Neví prosím někdo? Ještě je mi divný že jim poloosa začla kmitat až po tom co jí někdo vyndal a nandal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čaute. Mám OII FL 2,0 TDI CR103kW. Pri plnom vytočení kolies doľava a rozbehu je počuť výrazný hluk, také valivé hučanie z pravej strany. Keď točím doprava je to tiež počuť , ale podstatne menej a ide to niekde zo stredu akoby z priestoru motora.  Robí to len pri plnom rajde a rozbehu resp pomalej rýchlosti na 1 a 2 kvalt. Kolesá som už skúšal meniť za iné, tým to nie je. Keď je studenšie ráno, tak to nepočuť, ale ozve sa to až keď prejedm pár km. Prezmenu keď idem po dialnici cca hodinu tak to  nieje počuť keď to skúšam. Mám necelých 50.000km  a auto je po záruke, V autorizáku mi povedali že to hučia gumy a viac to neriešili. Mám podozrenie na prevodovku resp diferák. Napíšte či ma nikto podobný problém. Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím pánové, měl jsem podobný problém se zvuky od pravého předního kola (hučení,valivost při malých rychlostech atd.).Zkoušel jsem měnit ložiska,kotouče,kloub poloosy a vždycky se to tak trošku zlepšilo,ale pořád to nebylo ono, pak jsem se rozhodl že zainvestuju do pořádných gum a koupil jsem Pirelli P7 Cinturato AO, dle předešlého zkoumání zkušeností jiných majitelů těchto pneu.A hurá je po veškerých zvukách, které mě už fakt sr...., tyto pneu si vyloženě rozumí s podvozkem O2, jsou neskutečně tiché a výborně tlumí rázy, takže opravdu hodně záleží na pneumatikách teda aspoň u O2, protože předtím jsem měl dost aut a nikdy jsem nemusel řešit pneu k vůli hučení.Jo ještě pro upřesnění rozměru jsou to 225/45r17 no prostě super radost ted s autem jezdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím

Takže mám pár nových zkušeností. Když jsem svou ojetou OII 1.6 mpi kupoval, tak jsem si toho hučení při pravototočivých  zatáčkách pod plynem nevšiml. Známý mi říkal, že to může být ložisko, ať to nechám projevit.

Ujel jsem 80 000 km, hučení pořád stejné, takže ložiskem to není, ale čekal jsem, že se to aspoň nějak projeví.

Minulý týden jsem nechal měnít rozvody a najednou to hučí i při jízdě rovno. Pouze při levotočivých zatáčkách je klid.

Tak bych se chtěl zeptat, jestli to fakt nemůže být nějakým usazením motoru v silentblocích, pokud se při výměně rozvodů nepřizvedává celý motor i s převodovkou.

Předem díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím,

 

taky se připojuji s podobným problémem u octavia scout dsg r.v. 2011, najeto 135tis. Při táhlé pravotočivé zatáčce na dálnici (rychlost asi 120-130) začne něco od podvozku hučet a ten hukot potom pokračuje nějakou dobu i dál v přímém směru s tím, že se ten zvuk postupně zhoršuje a nakonec po nějaké době přestane. Už sme vyměnili přední hardy spojku a po kontrole uložení motoru i jeden silentblok, který měl větší vůli. Každopádně se tím ten problém nijak nevyřešil. Po přečtení tohohle vlákna jsem trošku znejistěl s tím, že to může dělat skoro cokoliv :-)  Proto bych s chtěl zeptat jestli už třeba někdo nenašel nějaké jednoznačnější řešení tohle problému nebo alespoň někdo zkušenější neporadil na co se zaměřit...

 

Díky

Editováno: , autor: JPB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 2 měsíce později...

Dobrý den pánové, mam Octavií 2 face 103kw 6kv manuál 2009, dle tohoto téma sem řešil hučení, válivy zvuk z kol od 50km/h při zatáčkách a volno běhu porad stejně hučení a zvyšující se na rychlosti,bohužel na zvedaku se zvuk oziva z mezi kol pod autem ale nedá se to přesně zpozorovat , vůle na kolech žádný na hnacích hridelich min vůle,ale v kabině při roztočení kol hrozny valivy hucici hluk který v závislosti na rychlosti rozvibrovava celou kabinu řešil sem to z kamarádem automechhanikem a rikal mi ze to 100% neni ložisko , došel sem k názoru ze problém asi bude v převodovce neboli v diferenciálů, všechny rychlosti mi jsou radit v pohode a pro jistotu sem zkontroloval olej v převodovce a vyměnil ale nebyli tam žádné spony ale vypadal jak přejety a divny, který mi měnily z dvouhmotou před 12tis km, pak sem se tu dočetl ze někdo měnil kuželikova ložiska a nebo silenblok na motoru , jestli ten valivy hucivy zvuk neni jenom z přenosu vibrací z převodovky do kabiny? Dekuji za radu momentálně přemýšlím ze to v pondělí pošlu na repasy převodovky a diferenciálů 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarte,

taky se podělím o své zkušenosti s OCT II/08 (SCOUT/BMM, již 280 tis.km.). Moje vozidlo trpí hučením (pravé přední kolo) při jízdě v přímém směru i v zatáčce, ale jen pouze při mírném přidávání plynu nebo na tempomat. Po vyřazení nebo při plném plynu to utichne, to samé i při vyřazení a kličkování ze strany na stranu. Plný rejd (osmičky) jsou taky v pohodě. Z toho usuzuju, že ložisko to není, po zimě jsem zjistil prasklou manžetu na PP kole -> výměna kloubu jasná, vevnitř nebyla vazelína, ale brusná pasta z bordelu na českých silnicích. Tato závada se mi projevovala při zatáčení - křupání a hlavně to šlo slyšet při přejíždění přes horizont při mírné akceleraci - hučení. Po výměně jsem měl klid, vše utichlo, až do teď. Hučení se mi začalo projevovat po vyměně  předních tlumičů i přužin + tlumiče vzadu (vyteklý tlumič vpředu i vzadu + prasklá pružina). Stále poměrně běžné závady při tomto nájezdu. Jinak OCT II úplně v pohodě, samozřejmě jsem po dvouhmotě a spojce (265tis km - vibrace při volnoběhu), péče o 4x4 taky pravidelně plněna (olej+filtr v haldexu, olej v zadním diferáku), jinak motor, čerpadla, převodovka, vše od novoty vše bez závad. Je mi jasné, že s tímto nájezdem to může být cokoliv, jen otázka, zda to bude převodovka, přední diferák, polosa nebo v nejlepším možném případě to ložisko. Babo raď, že :):) 

Pokud máte někdo radu, prosím o odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Mna by zaujimalo, ked cuvam a potom rychlejsie zastavim a chcem ist dopredu nieco riadne cukne v naprave.

Cital som uz vela prispevkov s tymto problemom ale ziadne riesenie.

Zevraj to robila aj nova O2, ja ju odnova nemam, chcem sa opytat na vase skusenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...