Přejít na obsah

Výpadek motoru 1.4 16V


Doporučené příspěvky

Stalo se mě už dvakrát, poprvé asi před rokem při jízdě po dálnici cca. 120km/h a dnes také na dálnici taky kolem 110km/h, že z ničeho nic cuknul motor jaky by na sekundu vypnulo zapalování, stalo se vám to už někomu? Čím by to mohlo být? Dvakrát sě mě i stalo že za jizdy vyplo rádio Dance a zapnout šlo až po vypnutí a znovuzapnutí zapalování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konkrétně mě to nedělalo, ale dělal sem chvíly v servisu a tam nebyl měsíc, co tam takhle někdo přijel, že mu to dělá, ale spíš už přijeli ve fázi, kdy to jelo a pak to chcíplo a nejelo. Nikdy jsme nepřišli na to, čim to je. Někdy stačilo vyměnit palivovej filtr, někdy svíčky a jednu škodárnu jsme poslaly rovnou do šrotu. Nejlepší bude, když zajedeš do servisu a tam jim to řekneš tak, jako tady. Buď budou chápavý a vemou to na reklamačku, nebo se ti zasmějou do očí, protože zrovna bude všechno ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mam tiez Roomster 1.4 16V 63kW, najazdenych cca 17tis. km a uz sa mi to stalo 3 krat. Pri jazde do kopca a 2 krat na dialnici. Z nicoho nic asi menej ako sekundovy vypadok motoru. Nikde nic nezasvieti, ziadna kontrolka, motor iba sekne a ide normalne dalej. Bol som s tym v servise, dali to na VAG, ale ziadnu zavadu to nevykazovalo. Napad s dotiahnutim kabelu na akumulatore sa mi zda logicky, pojdem to skontrolovat.

Vzhladom k frekvencii vyskytu poruchy to ale neriesim. Auto je v zaruke, zavadu som v servise oznamil, takze ak sa nieco vymelie, tak to tam znovu odnesiem. Teraz by to bolo iba hladanie ihly v kope sena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Stalo se mě už dvakrát, poprvé asi před rokem při jízdě po dálnici cca. 120km/h a dnes také na dálnici taky kolem 110km/h, že z ničeho nic cuknul motor jaky by na sekundu vypnulo zapalování, stalo se vám to už někomu? Čím by to mohlo být? Dvakrát sě mě i stalo že za jizdy vyplo rádio Dance a zapnout šlo až po vypnutí a znovuzapnutí zapalování.

[/quo

Som tu nový, nemám sice Fábiu, alle auto od toho istého koncernu,mám Seat Ibizu r.v 05 1.416V .Tento problém som mal aj ja asi pred dvoma rokmi,tiež ako opisuješ pri jazde po diaľnici aj pri takej istej rýchlosti motor zhasol,svetlá zhasli,kontrolky na prístrojovke sa zažli,trvalo to asi 1 až dve sekundy a potom to nabehlo a funguje to bez problémov až do dnes.Išiel som z Chorvatska a v noci,tak ma to trochu vyľakalo,aj som po nejakej dobe zastavil na odpočívadle,vypol som motor,znova som naštartoval a fungovalo to bez problémov ako keby sa nič nestalo.Na VAGU nič nezistili.Ak by si zistil čo to mohlo spôsobiť tak daj to na forum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak napodobne, mne sa to uz stalo tiez asi 2krat raz na dialnici a raz na normalnej ceste a bolo to tiez take cuknutie asi na jednu sekundu mozno menej, nevsimol som si vypadok elektriky ale bolo to cez den a radio hralo stale. Co to je neviem, tiez by ma to zaujimalo ak niekto zisti co to robi. Mam R 1.4 16V. Zatial som to tiez neriesil

Editováno: , autor: caco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Odporúčal by som skontrolovať káblový zväzok v oblasti RJ ABS. Za určitých okolností dochádza s k poškodeniu izolácie kabeláže v okolí tejto RJ, následkom čoho možu byť problémy s niektorými inými RJ. Poriadne skontrolujte káblový zväzok, či nie je poškodená izolácia. Ak nie je vidno na povrchu žiadne poškodenie, kabeláž rozmotať netreba - ale ak sa nájde akékoľvek malé poškodenie, treba skontrolovať jednotlivé vodiče, či sú v poriadku!

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten samý problém,ve 150 na dálnici vypnul motor.Přepnuto na nouzový režim,svítila kontrolka elektroniky motoru.Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování funguje normálně.Po načtení VAGem chyba zapalování 1a2 válce.Motor taky 1,4 16V takže to nebude náhoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

zdar všichni co vám to občas zhasne na dálnici,

Chyba je v palivovém čerpadle v nádrži, který se při nízký hladině paliva (cca rezerva) a při náklonu vozu v táhlé pravotočivé zatáčce a následným odlití benzínu do levý strany nádrže zavzdušní..........trvá to několik kilometrů než se to zavzdušnění projeví takže buď nejezdi na stav paliva pod 1/4 a nebo pokud to máš v záruce tak si zajeď do Škoda servisu a tam ti to opraví novým čerpadlem z Fabie2 :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to nemohu u Rooma 1.4 16V potvrdit, již několikrát jsem jel na doraz, PP dojezd max. 20 km, myslel jsem, že k pumpě nedojedu, a nikdy nic !! Spíše mám problémy s tím, že po studeném startu musím auto nechat rozdýchat 2-3 sec. než se rozjedu, okamžitý rozjezd není většinou možný :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...