colins Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 (edited) spozoroval som kvapky chladiacej kvapaliny na chladici. tam, kde je termospinac ventilatora (ked pozeram z ulice pod kapotu, tak je to na pravej strane chladica). kupil som nove tesnenie, taky hlinikovy kruzok. bude to stacit vymenit a dotiahnut, alebo to mam este pre istotu natriet nejakym tesniacim sajrajtom ?? Edited March 6, 2007 by colins Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rufis Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 Nejdříve zkus opatrně dotáhnout s původním těsněním. Pokud kroužek není rozmáčknutý na doraz mělo by to stačit. Kroužek bývá hliníkový a ničím se nemaže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted May 20, 2006 Author Share Posted May 20, 2006 ked boli teraz v zime tie svinske mrazy, tak som musel dolievat kavapalinu. teraz, ked je teplo, tak sa nestraca. jedine miesto, ktore som nasiel cervene od kvapaliny bolo okolo termospinaca. asi to dotiahnem predpisanym momentom a uvidim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bastien Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 ked boli teraz v zime tie svinske mrazy, tak som musel dolievat kavapalinu. teraz, ked je teplo, tak sa nestraca. jedine miesto, ktore som nasiel cervene od kvapaliny bolo okolo termospinaca. asi to dotiahnem predpisanym momentom a uvidim. Ono to je také jediné místo. kudy to obvykle teče, ale nějak nechápu, že tě nenapadlo to dotáhnout..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted May 20, 2006 Author Share Posted May 20, 2006 ked boli teraz v zime tie svinske mrazy, tak som musel dolievat kavapalinu. teraz, ked je teplo, tak sa nestraca. jedine miesto, ktore som nasiel cervene od kvapaliny bolo okolo termospinaca. asi to dotiahnem predpisanym momentom a uvidim. Ono to je také jediné místo. kudy to obvykle teče, ale nějak nechápu, že tě nenapadlo to dotáhnout..... keby som vedel, ze to tecie tade, tak dotiahnem hned. inak valat sa pod autom, ked mrzne ma moc nebavilo. teraz idem menit kvapalinu, tak ma napadlo, ze sa mrknem kade to tecie, pripadne vymenim tesnenie, lebo sa mi zdalo, ze tieto motory maju jedno take slabe miesto, kade to tecie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bastien Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 Pokud budeš měnit kapalinu, tak tu podložku vymněň taky! O výměně jsi předtím nepsal.... nezapoměň, že se tam dává G12 kapalina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted May 20, 2006 Author Share Posted May 20, 2006 kupil som G12+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wassermann Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 kupil som G12+ Jj, to je gút, G12 a G12+ je jedno a to stejné, jen Škodovka nějak měnila označení či co Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted May 22, 2006 Author Share Posted May 22, 2006 predavac mi nevedel povedat, kolko je vymenny interval u G12+ nevie niekto ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wassermann Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 A není to na té lahvi napsané? Jinak myslím, že dle předpisu výrobce je to standardně 3 roky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alois Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 podle předpisu výrobce je to trvalá náplň na celou životnost, pouze pokud se něco v chladícím systému mění (chladič, výměník v topení atd.), tak se dává nová náplň. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted May 25, 2006 Author Share Posted May 25, 2006 trvala napln je len v prevodovke, alebo sa mylim ?? chladiaca kvapalina sa normalne meni raz za 4 roky. mylim sa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 chladící kapalina G12+ je trvalá náplň, mění se jen brzdová kapalina, myslím, že i převodovka je naplněna navždy, nebo se dá v ní olej vyměnit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kluvo Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Na Fabie r.v.2002 výrobca pod čidlo nedával tesnenie.Treba ho tam doplniť a problem je vyriešený. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 by mě zajímalo jak to těsnil bez toho gumovýho kroužku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Na Fabie r.v.2002 výrobca pod čidlo nedával tesnenie.Treba ho tam doplniť a problem je vyriešený. Souhlasím, byl to i můj případ. Koupil jsem hliníkový kroužek, dal pod termospínač a dobré. Tomas.cz: možná se budeš divit, ale těsnilo to dobře, za 5 roků jsem nedoléval, jen kolem těsnění to bylo od uschlé kapaliny takové došpiněné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JirkaW Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Po 5 letech provozu byla v autorizovaném servisu provedena v rámci roční prohlídky výměna chladící kapaliny G12. Auto jsem po prohlídce vyzvednul a převezl k domovu. Celkem jsem najel 15 km. Dva dny po té jsem potřeboval vyjet na dost důležitou trasu, ale po ujetí několika stovek metrů se začal přehřívat motor. Byl zjištěn vadný termostat, který se neotvíral a nepouštěl vodu do oběhu. Zákon schválnosti zapracoval dokonale ... Může být nějaká souvislost mezi výměnou chladící kapaliny a vadným termostatem? Nebo se jednalo pouze o náhodu? S motorem, jeho chlazením a celkově s autem nebyly totiž během předchozích let totiž žádné problémy. Ale jak vyjede ze servisu, tak .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Za normalnich okolnosti by nikdo na termostat nemel pri vymene chladici kapaliny sahat, tudiz prima souvilost je celkem divna... Mohla to byt nahoda a nemusela, to uz asi nikdo nezjisti. Jen by me samotneho zajimalo, jak je to s vymenou chladici kapaliny. V predepsanych ukonech se mluvi jen o vymene G11 (modrozelene) po 3 letech, o G12 ci G12+ neni nikde zminka... Nekdo rika, ze G12+ je celozivotni, jak je to pak s G12? Je v tom nejakej bordel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Mmnt myslel jsi čidlo na chladiči? respektive termospínač? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 G12 po 5ti letech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OloZX6R Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Termostaty na starších 1.4 odcházej docela často....podobně jako na felicii, určitě to nebude souvislost s výměnou, prostě náhoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marvin Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 A jseš si jistej, že máš okruh odvzdušněnej ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 (edited) G12 po 5ti letech. Tomas to nie je také iste : DP o Intervale výmeny ani zmienka . Cedrich FABIA :Predepsanou chlad. kvap. není nutné po dobu životnosti vozidla menit. Cedrich Automob.SKODA FABIA: Jelikoš chl. soustava je uzavrena,není treba chl. kvap. behem její životnosti (2 roky ) doplňovat. A teraz si vyber! Edited June 25, 2007 by vikino1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 No já vycházím z toho co je napsáno na obalech s chladící kapalinou G12 kterou kupuju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Tiež si myslím,že výrobca kvapaliny bude smerodatný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.