Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

  • kupovat valuty je hovadina, dá se velmi pohodlně dostat na 24,20Kč/EUR (tzn. jsme na 309 700Kč)
  • navíc stejně v hotovosti platit nesmíš
  • za dálkové zamykání, boční airbagy a tonovaná skla je to u nás bohužel 20 000Kč (jsme na 302 800Kč)
  • "ne každý potřebuje", "dá se přežít", "prachy do kanálu" jsou s prominutím laciné kecy podle osobní preference, např pro mě:
    • mlhovky se dají použít i jako corner - pro mě už nepostradatelné a velmi příjemné
    • tempomat se používá právě při poklidné jízdě - pro mě už nepostradatelné
    • loketní opěra - pro mě nepostradatelné, hodně to navíc zvedne úroveň interiéru, přívod vzduchu dozadu
    • kola Crateris - hodně sluší, 15ky jsou pro mě hodně malé
    • radio Swing - mnohem hezčí než Blues

    [*]pro toho, kdo Tour chce v trochu širší výbavě je Slovensko podle mě zajímavou alternativou (a to momentálně hlavně u Fabie a Superbu)

hmm, valutový přepočet jsem použil účelově pro dokreslení přepočtu, ne že rovnou pojedu s 13 000 euro v kešeni na Slovensko - mimochodem těch 24,20 bych chtěl fakt vidět, u koho se na ně jako obyčejný občan dostanu a jak, když jenom kdybych chtěl nakoupit eura v tomto objemu pouhým převodem z firemního korunového účtu na devizový účet, tak mi korporátní bankéř nabídne dealingový kurs právě 24,20 CZk/eur ......

Jinak v Česku platí limit pro platby v hotovosti do výše ekvivalentu 15 000 eur, na Slovensku prozatím žádné takové zákonné omezení neexistuje - slovenská vláda schválila teprve letos 4.května Návrh koncepce boje proti daňovým únikům, jehož součástí je i návrh omezení plateb v obchodním styku v hotovosti do výše 10 000 eur, nicméně než bratři slováci toto uvedou zákonem v život, uplynou věky - takže vyrazit pro hustě vybavenýho Toura na Slovensko lze naprosto bez obav s 15000 euro v kapse a tam to vysázet na dřevo :smich:

ostatní moc nekomentuji - nevím kolik v ČR jezdí Tourů s výše popsanou nejzákladnější výbavou vč. bočních bagů ( de facto bez šesti pytlů na sedadlo je člověk odvařenej ) , tempomatu, craterisů, mlhovek, swingem, jumboopěrkou, jinak je to totální sockovůz v naprostém holobytu pro absolutní spodinu :feve:

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chceš 24,20 vidět, podívej se na jakoukoli devizovku. Ta hodnota je ranní kurz exchange. Při objemu 300 000Kč se dá velmi snadno vyjednat individuální kurz, devizovek je milion. Já ti neberu, že je daná výbava pro tebe atraktivní a budu jenom rád, když budeš spokojenej. Je ale podle mě nesmysl vymýšlet si důvody proč něco nemít a označovat to za peníze v kanálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chceš 24,20 vidět, podívej se na jakoukoli devizovku. Ta hodnota je ranní kurz exchange. Při objemu 300 000Kč se dá velmi snadno vyjednat individuální kurz, devizovek je milion. Já ti neberu, že je daná výbava pro tebe atraktivní a budu jenom rád, když budeš spokojenej. Je ale podle mě nesmysl vymýšlet si důvody proč něco nemít a označovat to za peníze v kanálu.

no tak jo, neřešme už kursy, administrativu založení devizového účtu, převod eur na něj za libový kurs atd. - kdo bude chtít, ať si to koupí výhodně na Slovensku a komu se nechce podstupovat tu proceduru a opruz při dovozu auta ze zahraničí,

(p.s.- otázkou je nákup od slovenského prodejce automaticky bez slovenského DPH 20% - nevím, zda je to u slovenských prodejců naprosto bezproblémová záležitost, páč jinak pokud by prodejce trval pro jistotu na zaplacení vč.DPH, pak musím stejně podat daňové přiznání k DPH v ČR a zaplatit DPH českému FÚ a zároveň vyplnit daňové přiznání s žádostí o vrácení slovenské DPH a zaslat tamnímu FÚ, navíc než mi to slovenští byrokrati vrátí, tak už musím dávno 20% DPH platit dle přiznání tady, takže budu mít přechodně výdaj 20% navíc za dvojí zaplacení DPH - opravdu chuťovečka :ble )

tak si to koupí tady - holt bez opěrky, craterisů a swingu - cena dle chuti každého kupce kol5

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je škoda, žes neproklikal i další modely :-) Já už to pak nestih. Edition CZ je na trhu už od loňského srpna a něco nového asi bude vcelku brzio na spadnutí.

ale no tak kol11 - na oktávky jsem se samozřejmě díval a u edition a jinde nebylo fakt před tou půlnocí nic - jediný co si nějakej týpek od marketingu Schade zkoušel byl právě jenom ten TOUR TRUMF

.

ale nepředpokládal, že mu při testování hned někdo vleze do konfigurátoru a všechny připravovované změny a pakety mu rozebere během mžiku až na kost :palec:

.

tipuju, že do konce měsíce přestane Schade machrovat a vrátí ty pakety TRUMF zpátky, přece je netestovala jenom v nějaké verzi :kol-13:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak že by zase Škodovka, ale tentokrát určitě s pojištěním proti krádeži, že jo? :)

no dnes je pojištění Toura docela dilema -pojistit Toura na poviné (plnička 100/100) a havarijní pojištění je samozřejmostí - navíc je ten balíček POV+HAV za hubičku, pod 4000,- by se nepojistil jenom blázen :p ( samozřejmě bonus za bezeškodní roli tady hraje roli.....)

bohužel produkt EUROGAP právě vykopal válečnou sekyru :kol-77: a náhle brutálně zdražil :ble - tříletej Eurogap u Toura okolo 300 tis. nepořídíte teď za míň než za 12 talířů, tj. za několik dnů zdražení přes 10% - a to bez pojištění spoluúčasti - tu už nemá vůbec cenu za dva další talíře připojišťpvat.

Ale kdo má jen defend-lock a parkuje u paneláku, tam je Eurogap stále na zvážení - neznám časovou křivku, jaký rozdíl v každém pojištěném měsíci zu oněch 36 sjednaných mezi tržní cenou vozidla pro klasickou plničku z havarijního pojištění po odečtění spoluúčasti (dávat si větší než 3%ní je další blbost u spoluúčasti) - tj. které jsou nejexponovanější data krádeže z titulu rapidního poklesu ceny vozu - pojišťováci na to maj tabulky :rtfm: , nějaký takový by se šikly - dát 12 nedát 12 pro klidný spaní ale draze zaplacený až přeplacený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že by zase Škodovka, ale tentokrát určitě s pojištěním proti krádeži, že jo? :)

havárku vč. krádeže měl tour samozrejme i pred tim :-) ted bych spis nevahal nad tim GAPem o kterym jsem tenkrat ani nevedel a ktery mi prodejce ani nenabidl (možná ho škofin este nenabizel).... ale 12tis ehmm... na druhou stranu konkurence je ted mozna i zajimavejsi - takovy megane 1.6 Advantage asi tak s dvojnasobnou vybavou (ESP, 6x airbag,radio,mlhovky,dalkovy central,lity kola, auto klima,kozeny paket, tempomat atd atd. atd.) a este o 20tis levneji nez tour (1.6, metla) a v cene splatek uveru je i GAP, povko dle nich po celou dobu financovani "zdarma" a ja nevim co za dalsi hovadiny :-) Alezas francouzska p*ča na kapotě no...kazdopadne me desi predstava toho ze se to bude opakovat :((

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco na tom bude. Prubnul jsem přes vybermiauto.cz Octavii Tour a první nabídka s ceny 308900,- sleva 9000,-

V tom případě je lepší koupit v sk.

ta výhoda slovenského touru už je hodně sporná - jejich model 1,6 s tím paketem 600e vyjde na 12 799 eur - dejme kurs řekněme 24,40 a jsme na cca 312 300,- Kč. na Slovensku je prakticky nemožné získat větší slevu než ony 3% (celý araver a další ) - takže jsme na koncové ceně cca 303 000,- Kč

.

U českýho Trumfa jsme s paketem Trumf Plus na 282 500,- musíme přidat dálkový centrál a dělenou zadní sedačku na částečné dorovnání slovenské výbavy a jsme na 291 100,- Kč. Jen totální lama nedokáže v Česku z konfigurátorové ceny získat slevu na Trumfa okolo 5%, zde tedy 14 000,- . To máme koncovou cenu 277 000,- Kč :kol-35:

1. Slovenský Tour..... 303 000,- Kč

2. Český Tour ...........277 000,- Kč

---------------------------------------------------

rozdíl ........................ 26 000,- Kč ( a to zde není ještě ani započítána režie a poplatky spojené s dovozem auta ze zahraničí )

ve slovenském Touru za výše uvedené ceny navíc tato výbava: boční airbagy vpředu, tempomat, loketní opěrka vpředu

Můj závěr: poté, co Škoda zařadila od 1.7. akci Tour Trumf, jen opravdový světec si pojede koupit Toura na Slovenska aby ušetřil :smich:

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příklad u mé konfigurace Octavia Combi Tour Trumf 1,4:

SK -

11999,- jejich základ

600,- paket plus

208,- výhřev sedaček

12807,- celkem - dnešní kurz euro 24,25 při tomto objemu koupím euro nejhůře za 24,20 to je 309929,40 kč

CZ - tak abych se skoro dostal na slovenskou výbavu (třeba jumbo box nejde ani doobjednat a sk je v paketu):

284900,- náš základ

15000,- trumf plus

900,- 3hlavová opěrka

5000,- tonované skla

10900,- boční airbagy

4000,- centrál DO

5000,- mlhovky

9500,- výhřev sedaček

335200,- celkem

Nepočítám slevy, na slovensku může být procentuálně stejná jak v cz, to že mi v Žilině nabídl 3% nemusí být strop.

A ještě jsem tam nemohl dát třeba radio swing v sk + 134euro nebo craterisy za 88euro a v cz vůbec nejde!

Takže, souhlasím s Bojlerem, je vidět, že je hodně v obraze :palec2:

Komodor je podle mě mimo, pořádně se nepodíval co je ve výbavě aut, protože ten rozdíl není jen v zadní sedačkách.

Spíš by mě zajímalo proč to tak je??

Editováno: , autor: kitt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to, kdo co chce. Kategoricky tvrdit co se vyplatí nebo nevyplatí nejde (resp. jde, ale můžeme si o tom myslet své). Pokud někomu vyhovuje místní výbava a fakt nepovažuje za potřebné boční airbagy nebo tonovaná skla, proč ne. Slovensko je alternativou pro ty kdo chtějí přecejenom trochu víc.

Ještě k tomu výpočtu - Tour Trumf Plus má už paket v sobě a stojí 282 900Kč, takže celková vypočtená cena po dovybavení je o 17 000Kč nižší.

Jinak pro zajímavost - poměr liftback vs. combi byl na slovensku v červnu 148 ku 29.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ehmm, porovnávat výhodnost koupě Combi verze 1,4 59kW mě opravdu nenapadlo – je pravda, že tady ta počáteční výhoda na Slovensku je, výchozí cena oproti verzi 1,6 je o 1000 euro níž ( stejně jako u liftbacku ) , tj. – 24 200,- při udávaném kursu.

V Česku je cenový rozdíl jen rovných 13 000,- to je 11 200,- cenové zvýhodnění u 1,4 verze na Slovensku, pravda.

Nabušený slovenský Combi TOUR 59 kW v plné palbě i s výhřevem sedaček, Craterisama, Swingem, si ovšem snad může koupit jen opravdový světec :worthy

Ve verzi 1,6 75kW se opět rozdíly stírají i když tam započteme zcela nesmyslné dokoupení příslušenství v Česku za nesmyslné ceny

……………………………….slovenský 1,6 combi tour ……………český 1,6 combi tour

Základ…………………….12 999 * 24,20 = 314 575…………..…..297 900

Paket……………….…………600 * 24,20 =.. 14 520…………..….…15 000

Vyhřívání ……………….……208 * 24,20 =... 5 033……………....…..9 500

Boční airbagy………………....................................................10 900

Tonovaná skla………………………………………..........…………..………5 000

Mlhovky ( takovou totální zbytečnost na touru snad ani nelze srovnávat :o )

Celkem……………………13 807 * 24,20 = 334 129,- …………..342 300,-

-sleva dealer……..................... 3%...= - 10 024………5%....- 17 115,-

prodejní cena …………………………....………324 106,-…….……..325 185,-

s poplatky za dovoz ze zahraničí je to vylej nalej …….

Znovu opakuji, že větší slevu než 3% dostane na Slovensku víceméně jen Slota nebo Mečiar, v Česku se na 5% nedostane jen totální lama ………

Ano, full nabušená verze 1,4 59kW vyjde na Slovensku cca o 10 000 levněji – vše za předpokladu, že budeme považovat kupce v Čechách za nesvéprávného blba, který je ochoten vyhodit 9 500,- za výhřev sedaček v Touru plus nastavitelné sedadlo spolujezdce.

Totéž vyhodit 11 000,- pouze za boční airbagy ( bez hlavových, které nemá ani slovenský Tour, k čemu pak ehm, boční ).

Ve srovnání jsou tonovaná skla za 5000,- ano, ale ve slovenském touru pouze čelní je tonované podle kompletní specifikace, takže dost mimo mísu, přesto ve srovnání verze 1,6 tato položka je, částečně asi jako kompenzace toho, že tam nejsou mlhovky – dát za tuto ozdobu 5000,- může jen Mirek Dušín ( nebo si jet pouze pro výhodu mlhovek na Slovensko).

Mňo, to je asi tak všechno, asi zase nikdo nebude souhlasit, nicméně jezdit si na Slovensko pro plně nabušeného combi Toura 1,4 59kW s vyhřívanýma sedačkama k tomu jen uff, uff, uff :kol-140:

Editováno: , autor: Komodor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...