Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

JasteR má pravdu... Souhlasím se vším. Já tedy s lehkou nohou nejezdím a dálnice většinou s nohou na podlaze.

A když jedu s benzínem, tak na 600 km trase tankuju po 400 km a s dieslem dojedu na jednu nádrž.

Takže mě těch zbylých 200 km stojí 600 Kč navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

octavie81: tak podle konfigurátoru na stránkách Škody jsou bez příplatku bílá, modrá dynamic a červená corrida. Za PP se nepřiplácí.

Co se týče motoru, bral bych nejspíš na 90% Tdi, každý den se najede asi 90km po dálnici, myslím, že by to byla pro mě rozumnější varianta.

A ještě jedna věc, dnes mě emailem informovali o tom, že bohužel sportpaket nejde zkombinovat s předními vyhřívanými sedadly, což je škoda :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz se docela opakujes a zase ze sebe delas pip lacinejma frazema. Takze nekolik holych a nezkroucenych dat o predrazenosti, lenosti a spotrebe:

cenovy rozdil 1.4TDI/51kW a 1.2/51kW ........ 80 000Kc

cenovy rozdil 1.4TDI/59kW DPF a 1.4/63kW ........ 81 000Kc

cenovy rozdil 1.9TDI/77kW DPF a 1.6/77kW ........ 81 000Kc

Pokud je cloveku jedno, ze stejne jako na tvem videu bude clonit za nim jedoucim ridicum husta kourova clona rakovinotvornych sazi, bude rozdil o 15 000Kc u 59 a 77kW nizsi.

"Rozezrana 1.6" - na referencni trase jsem porovnaval spotrebu mojeho auta a byvale firemni OIC 1.9/74kW. Ja jezdim po zajeti bezne se ctyrma lidma a plnym kufrem za 7,1-7,4l/100km, TDI jelo 5,7-6,1l/100km. Stejna trasa a obsazeni TDI 66kW 5,6-5,9l/100km. Mereno celkem asi ctyrikrat u obou TDI. Domnivam se, ze rozdil spotreby do 1,5l se uplne jako rozezranost oznacit neda.

Co se tyce lenosti, pripominam opet hola a nezkreslena fakta 0-100km/h:

1.6/77kW 10,9s

1.9TDI/77kW 11,5s

1.9TDI v OI 11,9s

Suma sumarum, domnivam se, ze o pravdivosti tvych tvrzeni dalo by se s uspechem pochybovat.

Koukam tady me nekdo nepochopil, psal sem ze bych nikdy nekoupil za ty penize co chce skodova linou (ve srovnani s nacipovanym TDi pusobi proste line, nehlede na vytaceni benzinu aby jel a to neberu v potaz pruznost ktera je daleko dulezitejsi jak zrychleni v realnym provozu) a rozerranou 1,6tku.. nesrovnavam to s cenama TDi u F2/RM.. ale psal sem tu o Tour ostatne o tom je cele tema.. tak nechapu co to sem pletes... stejne tak rozdil ve spotrebach neni jen 2L ale i nizssi cena na cerpackach a to neberu pokud budes jezdit svizne, tak se ty spotreby budou rozchazet jeste vice, ja jezdim se svojim TDi za 6,5L a s 1,6tkou za 9L ... chapu ze kdyz si dal takovy penize za 1,6tku ,ze se ti treba moje kritika nelibi, ja ti to neberu.. kdo chce at si benzina zivi...

PS: Ta kourova clona tim si me opravdu rozesmal, zase mam veselejsi den lol ...ale dost OT

.... myslim si ze vyhoda 1.9TDi Octavky Tour, obzvlast v Combiku pri techlech cenach je jasna kazdemu na prvni pohled ... a o 1,6 benzinu snad ani nikdo rozumny neuvazuje..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

octavie81: tak podle konfigurátoru na stránkách Škody jsou bez příplatku bílá, modrá dynamic a červená corrida. Za PP se nepřiplácí.

Co se týče motoru, bral bych nejspíš na 90% Tdi, každý den se najede asi 90km po dálnici, myslím, že by to byla pro mě rozumnější varianta.

A ještě jedna věc, dnes mě emailem informovali o tom, že bohužel sportpaket nejde zkombinovat s předními vyhřívanými sedadly, což je škoda :feve:

Tak včera objednáno...červená corrida,sedan,1.9-74kw,paket s klimou za 10tis,rezerva v cene,bez dopravného,povinna výbava v cene,celkem 301800kč...Nabídku mi udělal známej ve škodovce.dal slevu 12tisícDodání 5týdnu. Ještě mě nabízel jednu,co mají na skladě,také sedan,,v té same vybavě,alíza a dalkové ovládání ve vystrelováku,319 tis,tak kdyby někdo chtěl,stribrna je hned volná,1.9 tdi,palubák tam také je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam tady me nekdo nepochopil, psal sem ze bych nikdy nekoupil za ty penize co chce skodova linou (ve srovnani s nacipovanym TDi pusobi proste line, nehlede na vytaceni benzinu aby jel a to neberu v potaz pruznost ktera je daleko dulezitejsi jak zrychleni v realnym provozu) a rozerranou 1,6tku.. nesrovnavam to s cenama TDi u F2/RM.. ale psal sem tu o Tour ostatne o tom je cele tema.. tak nechapu co to sem pletes... stejne tak rozdil ve spotrebach neni jen 2L ale i nizssi cena na cerpackach a to neberu pokud budes jezdit svizne, tak se ty spotreby budou rozchazet jeste vice, ja jezdim se svojim TDi za 6,5L a s 1,6tkou za 9L ... chapu ze kdyz si dal takovy penize za 1,6tku ,ze se ti treba moje kritika nelibi, ja ti to neberu.. kdo chce at si benzina zivi...

PS: Ta kourova clona tim si me opravdu rozesmal, zase mam veselejsi den lol ...ale dost OT

.... myslim si ze vyhoda 1.9TDi Octavky Tour, obzvlast v Combiku pri techlech cenach je jasna kazdemu na prvni pohled ... a o 1,6 benzinu snad ani nikdo rozumny neuvazuje..

jak je to s tou potrefenou husou :smich: že by na té kouřové cloně něco bylo lol

9l spotřeba s 1.6 benzínem mě teda připadá dost hodně, to je jízda neustále po městě, nebo mimo město bez pátého rychlostního stupně s tučným bodovým kontem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Casto jezdime ve trech a k tomu se psem, ten se do Roomstra nevejde..

Tak to by me teda zajimalo, kam se nevejde, kdyz kufr je prakticky stejnej (pripadne o 2l vetsi) a za prednima sedadlama je dvakrat tolik mista podelne i na vysku. Jako chapal bych argumenty "nelibi", ale takovehle konstrukce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukam tady me nekdo nepochopil, psal sem ze bych nikdy nekoupil za ty penize co chce skodova linou (ve srovnani s nacipovanym TDi pusobi proste line, nehlede na vytaceni benzinu aby jel a to neberu v potaz pruznost ktera je daleko dulezitejsi jak zrychleni v realnym provozu) a rozerranou 1,6tku.. nesrovnavam to s cenama TDi u F2/RM.. ale psal sem tu o Tour ostatne o tom je cele tema.. tak nechapu co to sem pletes... stejne tak rozdil ve spotrebach neni jen 2L ale i nizssi cena na cerpackach a to neberu pokud budes jezdit svizne, tak se ty spotreby budou rozchazet jeste vice, ja jezdim se svojim TDi za 6,5L a s 1,6tkou za 9L ... chapu ze kdyz si dal takovy penize za 1,6tku ,ze se ti treba moje kritika nelibi, ja ti to neberu.. kdo chce at si benzina zivi...

PS: Ta kourova clona tim si me opravdu rozesmal, zase mam veselejsi den lol ...ale dost OT

.... myslim si ze vyhoda 1.9TDi Octavky Tour, obzvlast v Combiku pri techlech cenach je jasna kazdemu na prvni pohled ... a o 1,6 benzinu snad ani nikdo rozumny neuvazuje..

Jestere, nema cenu s tebou diskutovat. Kdyz ti tady napisu srovnani, tak najednou zacnes s cipem. Kdyz spocitam (s hodnotama v neprospech benzinu) navratnost po trech letech u Touru, po sesti letech u R, tak tady opet vykrikujes neco o rozezrane 1.6 a nebo zacnes s modelem "zavodnik" a spotrebama k deviti litrum benzinu - copak si myslis, ze zavodnik si bude kupovat auto s vlastnostma jakymakoli, jenom ne na zavodeni? Ja ne. Proto s touhle diskusi koncim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by me teda zajimalo, kam se nevejde, kdyz kufr je prakticky stejnej (pripadne o 2l vetsi) a za prednima sedadlama je dvakrat tolik mista podelne i na vysku. Jako chapal bych argumenty "nelibi", ale takovehle konstrukce...

1. mluvim o Octavii combi kde je v kufru rozhodne vic mista

2. mame Stafforda a ten by kufr zlikvidoval po 10km, takze je v kleci, ktera je pres celej kufr a do Rooma by se vesla jedine na strechu ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-))

to jo,kdyz si koupis TDi a prictes cip atd tak zase vychazi o to draz...nemluve ze se vice opotrebovava spojka aj ... ale urcite jede pak lepe....

S tou spotrebou byhc to opravdu nevidel tak zhave... Kdyz jsem jezdil za svoji (20 km od domova) rovinky, obcas kopecek, jel sem kolem 6,4 a to slo nekdyi niz kdyz sem jel pomalej...Zalezi taky jak je ten motor zajety... Ale tim nemam ani nic proti TDi, sam bych chtel koupit v brzke dobe O2 RS TDi

Editováno: , autor: Dandiel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi ti nejaký šotek zaměnil fotky,ale já tam vidím původní zrcátka a ne ty z FII.

No bohužel ty zrcátka na foto máš ještě původní, Octavii Tour Trumf vidím každý den v práci 100ky kusů, tak se opravdu nepletu :) Ještě kromě volantu a zrcátek dávaj do Trumfu lehce jinačí desing repráčků ve předních dveřích, tam jak je nahoře ten malej "vejškáč", má lehce jiný design.. A ten volant tomu sluší, ohledně zrcátek, nejdřív se mi na tom nelíbili, ale je to fakt o zvyku, teď už mi to ani nepřijde "ošklivý", jinak ty původní zrcátka tomu prostě sluší mnohem víc, ale co se dá dělat... auto je to pořád super a vychytaný :) a teď za tu cenu hodně hodně dobrá nabídka ;)

PS: ty repráčky myslím jako celkově, v Touru maj teď lehce jiný design, není to jen kvůli Trumfu. Ale já bych si toho ani nevšimnul, lidi co přímo montujou dvěře mi to dnes řekli že je i jinej design a ukazovali kde. Je to prostě pěkný

Editováno: , autor: Meade
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to uprimnou soustrast. Muzes rovnou pocitat 40k pevnou castku, 10k navic za combi a dalsich 20k v pripade ropaka. Za predpokladu, zes to kupoval v ramci akce Sun a nebo se ztratou o 20k nizsi v pripade Edition.To bych byl asi :help:

Takhle to brát nemůžeš, to bys nemohl nikdy nic koupit...

A co potom maj dělat lidi, kteří dali za 1.6ku Toura přes 400t.kč?? Takovýc je taky mraky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas zajimave vnimani prostoru, hlavne do vysky :)

Proc do vysky? Podle me nezalezi jesi mam nad hlavou 10cm jako v Octe nebo 25cm jako v Roomstru. Pro pohodlny nakladani veci do kufru je dulezitejsi sirka a hloubka nez vyska. Do Roomstra bych dal mozna tak volieru pro andulku ale ne klec na psa :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

meade: ale muzes, ja loni koupil R, kterej je momentalne o 43k sakum prdum levnejsi :) nastesti druha stranka veci je ta, ze sem menit musel a stary auto prodal cca o 25k vejs nez sou aktualni ceny :)

tomina: no ja porad premejslim kde se ten prostor ztraci, kdyz je objem kufru stejnej a nad platem je mista (at ubiram) minimalne stejne :) ale jak rikam, kazdemu podle chuti, zasluh a moznosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím členy fora..Již asi tři měsíce jsem vybíral co si koupím za vozítko. Postupně jsem se rozhodl že chci nové auto, nafťáka, combi..Když přišla nabídka O1Tour těžko jsem hledal konkurenci...neodolal jsem a včera si objednal O1 trumf, combi, 1,9TDI + akční paket, dálk centrál, sun set, vyhřívané sedačky, boční airbagy, výšk. stavitelná sedadla a bederní opěrky, šedá metalíza, zámek řadící páky, vyhřínvané trysky ostřikovače. Sleva prodejce okolo 5%. Výsledná cena podle mne velmi solidních 345 000Kč.

Myslím si že toto auto má na součastném trhu jeden z nejlepších poměrů cena/užitná hodnota. Za šest týdnů bych jí měl mít doma, tak doufám že jsem vybral dobře.. Design O1 se mi i po těch třinácti letech líbí, méně místa na zadních sedačkách mi nevadí a nepatřím k závodníkům tak mě snad ani ten horší podvozek nebude omezovat.

Edit: Ale ty zrcátka z FII mě teda nepotěšily... :disgust:

Editováno: , autor: masserr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roomster:

Objem zavazadlového prostoru min./max. (l): 450-530*/1780

Octavia Tour Combi:

Objem zavazadlového prostoru min./max. (l): 548/1512

Octavia Tour:

Objem zavazadlového prostoru min./max. (l): 528/1328

V pripade, ze das zadni sedacky uplne dopredu, tak se objem kufru blizi Octavii Tour combi, ale porad je stejnej jako v kratky Octavce. V tom pripade, jsou ale zadni sedacky pouzitelny jedine pro deti. Kdyz das zadni sedacky uplne dozadu, ziskas sice mista na sedackach priblizne stejne jako je v Octavii Tour, ale zato v kufru mas 450L a to je treba min nez ma Fabie combi. U Roomstra mas teda bud relativne velkej kufr, ale na zadnich sedackach se neda sedet a nebo malej kufr, ale pouzitelny zadni sedacky. U Octavie Tour Combi mas vetsi kufr nez je max. u Rooma a mista v zadu +- stejne jako je max. u Rooma. Nehlede na to ze kufr Combika ma 110cm na sirku a 93cm na hloubku, coz Roomster podle me nema, ten ty "litry" nazene na vysku kufru, coz je rozmer, ktery v praxy pouzijes nejmene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. pri sedackach v predni poloze je porad podelne mista vic nez v Touru (placas naproste pitomosti)

2. pri sedackach v zadni poloze mas v R mista vic nez v OII, Tour se naprosto nechyta (namet k zamysleni - rozvor R vetsi o 10,1cm..)

Pro ilustraci, na teto fotce jsou sedadla ve stredni poloze a jiste budes souhlasit, ze s timhle se setkas maximalne tak v OII a jeste tezko.....

teskro16_46c001a0d7609.jpg

... i kdyz se posunou o 8cm vpred, stale je zde vice mista pro kolena ....

teskro19_44f21f5b1c610.jpg

.... nez zde a to i pres kratke sedaky a mnohem mene prirozenou polohu sezeni

1010.jpg

Chapu ze z auta mas radost, i po deviti letech je pro tebe treba super, ale uplne vymyslet by sis nemusel. OI je povedena dost na to, aby se nemusely jeji prednosti vymyslet..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to vypada na fotkach je jedna vec, druha vec je, jak je to v realu. Kdyz si v Roomu nastavim predni sedacku tak, abych tam mohl relativne pohodlne sedet (relativne proto, ze si tam pohodlne sednout nemuzu nikdy a to diky rohu u radia), tak cestujicim za mnou zbyva opravdu mene mista nez v moji DEVET LET STARE OCTAVII. Cisla co maji nalakat lidi jsou jedna vec, skutecnost druha. Nemuzes srovnavat stredni polohu prednich sedadel v ruznych autech. Ve stary Octavce nemam sedacku uplne vzadu, je tam jeste par cm rezerva, u Roomstra jsem temer nadoraz, ve stary Fabii jsem uplne nadoraz atd. Tohle tema bylo zalozeno kvuli tomu, aby se lidi bavili o novy edici Octavie Tour a ne aby se tu dva clenove hadali, o tom, kdo z nich ma v aute vic mista a kdo ho ma radsi ;-) Ale popravde by me zajimalo jakou loznou plochu ma Roomster - tedy sirku a hloubku kufru. To jsem nikde nenasel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...