Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

ty oleje nesplňují normu pro PD, musí mít na konci tuším 505.01

EDIT: blbost....podle me je dobre ten 504/507....

505 je pro standartni intervaly....a 506 je pro V10 a R10 a to 504 znamena ze se da pouzit i pro benziny ne? A 507 znamena ze je to pro naftu......nvim

balení mám totožné a přímo ze Škody...ale doma se radši podívám...

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych se na čip zatím vysr. minimálně tu dobu co je to v záruce a v záběhu...

Asi máš recht, hážu na to bobek. Dnes jsem tankoval a přidal jsem aditivim VIF, co vy na to? V nezávislém testu to vyšlo skvěle, jeden típek mi zase povídal, že u nového auta by se na to vykašlal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi máš recht, hážu na to bobek. Dnes jsem tankoval a přidal jsem aditivim VIF, co vy na to? V nezávislém testu to vyšlo skvěle, jeden típek mi zase povídal, že u nového auta by se na to vykašlal...

Ja nic nepridavam uz takle staci ze tankuju drahou naftu.aditivum bych pridaval jen kdyz bych tankoval u lukoilu a takovyhlech malych pump a pak pri vysokych mrazech(stejne to ale zamrza) ...prdim na to,uz se s tim motorem neparu,a cim vic si zvykam tim vic mi prijde slabsi:-D

chci s zeptat jaky vliv na spotrebu muze mit vyhrivani sedacek-je to ekvivalentni klimatizaci?

Edit: myslim ze agip prodava uz aditivovanou naftu...ale nikdy sem tam este nebral...

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jop ale ne pro promenlivy prodlouzeny interval (longlife) ...na to musi byt 507....tzn. ten ultra a ne plus...doma mam ten ultra 504/507 5w30 ...ten 505 je na pravidelny intervaly (po 15t km) pokud to tusim spravne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám další problém. Po studeném startu když auto běží na sitič tak mě děsí zvuk motoru a výfuku. Je to takovej dusivej zvuk ( blaf, blaf) a občas mi zaklepe ve výfuku kovový zvuk( cinkání), jako by byla urvaná přepážka ve výfuku a o něco tam narážela. Ten dusivý zvuk motoru je jen 3-4 min, jen co jde sitič, pak slyším spadnout sitič a je to v pohodě, volnoběh je plynulý a zvuk motoru je perfektní.Samozřejmě servis opět tvrdí že se jim ještě nestalo aby u nového auta byl problém se špatným výfukem. Dále že dusivý zvuk při sitiči je též normální u tété motorizace 1,6 MPI. Máte někdo stejný problém, nebo mi napište jak je to u vašich aut, moc děkuji. Auto mám od 11/2009, Tour-triumf 1,6 MPI, naj: 1600 Km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nezoufejte, mne TDI chrochta furt :-D ale za studena to dela taky sileny zvuky az neverim tomu ze to pojede...btw dnes sem tomu trochu nakladal (20ti minutova bezpecna jizda tachometrovych 160-180) a nak to auto pak divne smrdelo v garazi-asi se konecne zapekly dily ..spotreba ukazala 6,8 nafty a to se vyplati :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po 5ti dnech provozu je na tacho první 1000km a prům. spotřeba 6,9l, z čehož nejsem 2x nadšený, ale přkládám to jak brutálním mrazům, tak Climatronicu a výhřevu sedadel.

Co Vaše spotřeby?

BTW dobře to svítí(mám klasiku), v autě před tím byly xenony a v porovnání s halogenem v Touru stály za .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...