Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Tak jsem nasranej. Dneska mi auto píplo, dívám se o co jde a olej. Máme najeto 4500km a už to chce dolít, samozřejmě je sobota, auto potřebujeme každý den a olej doma nemám, dopr... práce. Nikde jsem ani nenašel jaký olej tam přesně, je, musím se podívat ještě jednou, nebo nedolíval už taky někdo?

Tvl to je zajímavý, já mám najeto 5000Km a oleje zatím moc neubylo...tak max. čtvrtina z toho vyznačenýho prostoru na tom měřáku.. Tak uvidim...abych nebyl brzo překvapenej..

Edit - ještě jsem se na to šel radši podívat a fakt mi tam ubylojenom trošku... A to by mě taky celkem zajímalo co se tam vlastně může dolejvat

Editováno: , autor: masserr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dolejva se tam olej specifikace VW 507 urceny pro PD motory, pokud se bavime o naftaku. Ja mu dal Shell Helix Ultra, ve Francii stalo 5l jen 50e.

Správná volba oleje. I tady se dá koupit za tyto peníze. Kdyby měl někdo zájem, tak mohu dodat: Shell Helix Ultra Extra 5W-30 za 250,-Kč/litr

A nebo by se tam hodil: Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30 za 250,-Kč/litr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správná volba oleje. I tady se dá koupit za tyto peníze. Kdyby měl někdo zájem, tak mohu dodat: Shell Helix Ultra Extra 5W-30 za 250,-Kč/litr

A nebo by se tam hodil: Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30 za 250,-Kč/litr

Ještě jsem našel, že: Oleje s normou VW 507 00 jsou určeny určeny pro naftové motory a lze jimi nahradit oleje VW norem: VW 506 00 a VW 506 01.

Přičemž norma 506 01 je taky pro PD motory, viz. http://www.volkswagen.cz/servis/longlife/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem tu delší dobu nebyl tak jsem si zase početl...

pro nováčky: čekací doba je normální, já čekal od 27.9. do 21.12. :-) Prodejce samozřejmě ví přesný datum výroby vašeho vozu - cca 7-14 dní předem....takže se stačí zeptat.

Ve velkým techničáku mám zapsáno datum od automobilky asi dva dny po výrobě...první registraci mám asi až po 18ti kalendářních dnech...pěkně se to přes ty svátky protáhlo hehe...

olej: já dolíval asi na 4tis - a to na základě toho že jsem se podíval na měrku....nic mi ještě nepíplo(pípá jen prázdná nádrž)....patří tam ten 5W30 Shell ultra helix pro LL a proměnný interval - v automobilce tam dávají shell....během prvních 15K km to určitě ten litr vezme...

jinak zatím jsem na nějakých 6500km...trochu jsem s tím teď přestal jezdit :-) no a trochu to taky chytlo saze a jezdí to jak blázen:-D...spotřeba taky hodně klesla - 120kmh v pohodě pod 6... :-)...jo a pořád voní novotou vevnitř :-P

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mně se ten test líbí a hodně se s ním ztotožňuju. Trochu mně tam chybí zmínka, že problematické není vzadu jenom místo pro kolena, ale ve srovnání s Fabkou i místo na šířku díky umístění sedadel a výplní dveří. To je ale stejně relevantní jenom pro pět lidí.

Samozřejmě, je tam pár chyb v cenách. Pro spoustu lidí je to ale velmi vhodné porovnání při volbě, jestli obstarožní větší a nebo menší, vybavenější a třeba zrovna s TSI atd.

Jinak takové porovnání:

Octavia Tour Trumf 1.6/75kW, stovka za 11,8s, základ 271 900Kč

Tour Plus 10 100Kč

boční airbagy a výš. sedadlo spolujezdce 12 000Kč

mlhovky 3000Kč

dálkové ovládání zamykání 4000Kč

celkem 301 000Kč

Fabia Combi Ambiente 1.2TSI/63kW, stovka 12s, základ 279 900Kč

paket Plus (sunset a climatic) 10 000Kč

paket Sport I. (kola z lehkých slitin Line a sportovní sedadla včetně koženého paketu) 10 000Kč

paket Sport II. (maxi dot, 2DIN rádio s CD a MP3, ESP včetně asistenta rozjezdu do kopce a kontroly poklesu tlaku v pneu)

celkem 309 900Kč

Chápu, že kupců Touru, kteří ocení ESP a boční airbagy není moc, ale docela nám přituhuje v mezimodelové "válce".

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasná je jedna věc. Každý kdo si kupuje Tourku tak přeci ví, že to není nejnovější technický výstřelek, ale to auto má taky spoustu kladů oproti menší, i když modejrnější fábii. Já jsem si minulý týden přivezl domů tour trumf kombi 1,9 Tdi PD a jsem spokojen. Je to sice traktor jako blázen, ale s tím jsem počítal. Výkon taky není závratný, ale ono se to snad ještě trošku zlepší. Mám najeto teprve 550 km, tak předpokládám, že se to ještě trošku zlepší až se motor zajede. Ale jsem teď hrozně naštvanej, protože jsem zjistil, že když jedu rovně tak musím držet volant trošku doleva. Když ho dám rovně tak auto jede do prava. Prostě jako když je rozhozená geometrie. Dnes jsem byl v autosalonu a tam mě objednali, že se na geometrii podívají a zjistí kde je problém. Ale já jsem si koupil nový auto a kupoval si ho kvůli tomu aby bylo v pořádku ne abych vymetal servisy jako se starým. Takže přemýšlím co s tím. Nikdo jste tady nepsal, že byste měl nějaký problémy s novým autem a já jako vždycky když si koupím něco novýho, musím řešit, že není něco v pořádku. Jenom přemýšlím s jakou strategií mám na prodejce jít. Jestli po něm chtít nějakou slevu, protože mě tohle štve. Máte někdo zkušenost s takovýma problémama u novýho auta. A jak jste to řešili s prodejcem?

post-15229-12698826373263_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám sice už 13 tisíc ale podobného problému jsem si všiml taky už dřív, řešil jsem ale jinou reklamaci motoru (asi 5x) a vždy jsem na řízení zapoměl prože jsem byl v servisu vždycky vzteky rozpálený do běla, a teď když mám cosi najeto asi by mě poslali do háje tak jsem si zajel do pneuservisu po přezutí letních gum na laserovou geometrii, kde zjistili odchylku ve sbíhavosti a seřídili předek, ale našli odchylku i na zadní nápravě i když jen lehce přes toleranci a prý nelze odstranit. Auto používám sám není to leštěnka musí jezdit, nic jsem nikdy netrefil ani ve snu možná si to "sedlo" a hádat se v servisu na to už nemám náladu. Jinak jsem tady pár problémů popsal dřív ale mám 1,6 - cukání motoru, tuhé řazení, zatékání dveřmi, teď to řízení a pár drobností jako drnčení zámku PZ dveří a jiné pazvuky interiéru, spotřeba šla dolů, oleje jsem doplnil 0,4 l. Na slevy bych zapoměl možná jsou někde i slušní ale na to bych nesázel (na mou stížnost reagoval výrobce velmi vlažně i když mi dal za pravdu). Přeji hodně zdaru při jednání se značkovými servisy Škoda. Toť má zkušenost po 13000 km s novým tourem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Copak byste řekli na nástupce Trumfu, dejme tomu akční model Tour Selection?

- místo mechanické klimatizace Climatronic

- centrální zamykání i s DO

- el. okna i vzadu

- vyhř. a el. ovl. zrcátka

- palubní počítač a zrcátka s lištou RZ v barvě

- signalizace vzdálenosti při parkování

- vypínání airbagu spolujezdce

- kožený paket

- všechny barvy bez příplatku

1.6/75kW - 334 900Kč

1.8T/110kW - 374900Kč

1.6/75kW - 364 900Kč

1.8T/110kW - 404 900Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Natočení volantu doleva mám taky, je to divný pocit. Myslím si, že je to nasazením volantu z výroby. Mám s1.9TDI zatím najeto 6tis., spotřeba se stále drží na 5,6l, olej nebylo třeba dolívat. Jen ta cena oleje u autor. servisu je dost přemrštěná, protože běžně je k dostání 5W-30 5l Shell Helix Ultra Extra 215,-Kč/1l . To si ho na serv. prohlídku raději koupím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Natočení volantu doleva mám taky, je to divný pocit. Myslím si, že je to nasazením volantu z výroby. Mám s1.9TDI zatím najeto 6tis., spotřeba se stále drží na 5,6l, olej nebylo třeba dolívat. Jen ta cena oleje u autor. servisu je dost přemrštěná, protože běžně je k dostání 5W-30 5l Shell Helix Ultra Extra 215,-Kč/1l . To si ho na serv. prohlídku raději koupím.

Tak koukám, že nás je víc s tou rozhozenou geometrií. Já jsem si totiž taky myslel, že to je jen špatně nasazenej volant, ale dneska se garanční technik tvářil dost vážně, že jako musí zkontrolovat geometrii a že se uvidí co je za problém.

Jo a taky mě napadlo - nevrže vám někomu přední náprava. Já když rychleji projedu prudkou zatáčku do leva tak se ozve divný zvuk od přední nápravy. To mi dělalo u starý octávky ale ta byla 11 let stará a měla najeto 230 tisíc km.

Jinak spotřebu mám podle pp 5,5 l, což mi na nový motor přijde dobrý. Tak se divím proč hodně lidí tenhle motor kritizuje za to, že je žíznivý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jezdíš po dálnici?

JO to jsem zapomněl napsat, že zatím mám za sebou 550 km a jenom po městě nebo mimo město. Dálnice tam ještě nebyla to je pravda. Ale mezi městem to nijak nešetřím a jezdím 110-120! Ale dlouhodobější cesta po dálnici nás teprve čeká. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...