Přejít na obsah

Zvýšení výkonu TDI


Doporučené příspěvky

A ještě jsem zapoměl - pokud budeš dávat brzdovej kit - tak se ti může stát, ze tam ty tvoje 17ky nepudou nasadit - protože nové brzdiče budou širší - pak se musej dát podložky nebo kola s jinym ET - je dobrý si to nejdřív prověřit.

Kde si našel ty brembo kity - www ? Taky teď řešim brzdy.

Já koukal na : www.nextuning.cz ( nevim jestli 1 nebo 2 t ) - maj tam dobrý brzdy.

Editováno: , autor: Jakub - škodík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je asi zázrak ,nebo to předělal a auto mu stálo v garáži  :smich:

Ne jezdí s tim pořád a je to stejnej magor jako já.

Tak to se hodne divim ze se mu to nerozlitlo, nedavno jsem koukal na 150tku tdi leona fr serii a vse je tak tak 2x vetsi jak u 66/81cky!!! hadice, intercooler, homokluby, proste vse, a kdyz tomu daval, tak se i ty obrvsky hadice roztahovali :unsure:

...nebo u Vase jsem koukal na 150tku serii GIV a taky to same...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše ---  toje výkon 160 koní  = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip    výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .

Zatím volím variantu  trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. :palec2:

Schvaluju, presne jak jsem rikal uz na zacatku...

A k tem brzdam.. pokud mas ORS tak pocitej 16tky na zimaky minimlne, jak tu psal i michal..

PS: Kolik ti rikal Andre za spojku od sachse ? Taky se na ni pomalu chystam, nebo z VR6tky...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
tak se zase pomalu chystá m na úpravu ,ale je toho hodně co chci a samozřejmě hned .Takže potřebuju předělat AC na Climatron a samozřejmě ty koně pod kapotu .Máte někdo nějaké nové poznatky ohledně zvýšení výkonu? Jaster už máš novou spojku ?

Poznatky jsou poraddd...Zitra k nam dorazi dva clenove na upravu.Oba 81kw jeden jde na trysky powerplus764 + turbo 130 + montaz 6 kvaltu{vykon bude 160HP}.A druhy jde na chip a mooozna trysky sprint 764..Jinak zatim vsichni co menili trysky a upravili soft u nas zatim snad spokojenost..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak,nevyužije.A vyměnit 130 za 150 je bez úprav,protože ty turba jsou na pohled identický.No a nastudováno mám,protože to tam už měsíc cpu.Sice už na podruhý,protože jsem si nevšim,že mám po bouračce prasklej blok. :D

To není úplně přesné....jsou 2 druhy kompresorových skříní....jak u 130PD tak u 150PD.

Ale obojí se dá pořešit pomocí redukcí tak, aby se daly použít origo hadice. Jen se ta výstupní zkrátí dle typu turba. Tady jsou fotky těch dvou typů:

post-6697-1185265464_thumb.jpg

post-6697-1185265506_thumb.jpg

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se Vám do toho nějak míchat - tdi neni moje parketa - ale zkuste se obrátit na Lukáše z OC - má tdi 66 kW upravený na 125 kW (170 PS) a 400 Nm od DP a má tam turbo ze 150ky, vstřiky race 520, supersprint vejfuk a čip. Nevim o tom, že by předělával nějaký hadice od turba - jen vyměnil turbo a ostatní zůstalo a intercooler má taky původní v podběhu a maká mu to super a bez problémů. Zkuste se ho zeptat.

Tento výkon (170PS) se dá dosáhnout i se sprintama a turbem 130PD. Race 520 a turbo PD150 už se může blížit ke 190PS.

Já jsem měl s RACE 520 a turbem 130PD přes 180koní. A to jsem měl malý IC!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci se Vám do toho nějak míchat - tdi neni moje parketa - ale zkuste se obrátit na Lukáše z OC - má tdi 66 kW upravený na 125 kW (170 PS) a 400 Nm od DP a má tam turbo ze 150ky, vstřiky race 520, supersprint vejfuk a čip. Nevim o tom, že by předělával nějaký hadice od turba - jen vyměnil turbo a ostatní zůstalo a intercooler má taky původní v podběhu a maká mu to super a bez problémů. Zkuste se ho zeptat.

Tento výkon (170PS) se dá dosáhnout i se sprintama a turbem 130PD. Race 520 a turbo PD150 už se může blížit ke 190PS.

Já jsem měl s RACE 520 a turbem 130PD přes 180koní. A to jsem měl malý IC!

RE: Jenze zase za jakou cenu ze to urcite dost hulilo, a turbo bylo nahrane...tohle zrovna neni na dlouhodobe uzivani....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že u těch 182 koní už je to moc....ale já jsem pasal že výkonu 170 koní se dá dosáhnout se sprintama a 130PD turbem. TDIfun má na své oktávě s těmito komponenty 120kW, a pokud není 35°C, tak to nijak zběsile nehulí. Jen jsem chtěl říct, že se 150PD turbem a RACE520 je to celkem zbytečně málo! Za ty prachy.....jinač nic.

Jo....a tlak turba 1,45....myslím že jako ty....takže žádná hrana....ale běžný standard pro 130PD turbo...

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že u těch 182 koní už je to moc....ale já jsem pasal že výkonu 170 koní se dá dosáhnout se sprintama a 130PD turbem. TDIfun má na své oktávě s těmito komponenty 120kW, a pokud není 35°C, tak to nijak zběsile nehulí. Jen jsem chtěl říct, že se 150PD turbem a RACE520 je to celkem zbytečně málo! Za ty prachy.....jinač nic.

Jo....a tlak turba 1,45....myslím že jako ty....takže žádná hrana....ale běžný standard pro 130PD turbo...

RE: S Race520 a 150tkou tj. tech 180PS+ by chtelo za ty prachy...jenze tam uz to chce IC, lepsi sani, hlavu cerpadla...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím chtěl bych se zeptat,Kámoš má Octavii 1 Tdi 66Kw ,ale teď si nechal namontovat malou krabičku která je napojena na kabeláž k čerpadlu a na váhu vzduchu.Je z toho nadšen protože při sepnutí turba jde krouťák nahoru a jde to sakra poznat.Hlavně si to chválí že nemusel chipovat upravovat řídící jednotku.Montáž trvala půlhodky,takže rychlovka a demontovat to jde taky snadno.Jen by mě zajímalo o tom něco víc,co je to za úpravu a jaký to má vliv na motor a za kolik se to dá sehnat,protože on za to dal balík .Já mám Octavii 1 Tdi 66Kw 4x4 sice jsem sní maximálně spokojen,ale na to předjíždění to moc není.Dík za příspěvky a odpovědi Roman (Ještě přikládám foto té krabičky)

post-50423-1277307473,1881_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasně že mám rád svou čtyřkolu,právě proto jsem se na to ptal.Ještě by mě zajímalo jaké zkušenosti s tím máte,kdo už to měl,nebo něco bližšího o tom.Vždyť že by to oklamalo řidící jednotku že je motor studený to nemůže mít takový vliv né?Já nejsem moc technický tip takže si to rád nechám vysvětlit,vždyť kdo se nezeptá nic se nedozví,takže předem díky za každé názory,zkušenosti a připomínky. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Koukal jsem na dieselpower a jestli to správně chápu, tak výměnou trysek a čipnutím dokážou 99 kw.. takže turbo neni potřeba měnit? A změní se nějak výrazně spotřeba, pokud budu jezdit úsporně..? .. mluvím o 66 kw..

Editováno: , autor: Akolitor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...