Jakub - škodík Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 (editace) A ještě jsem zapoměl - pokud budeš dávat brzdovej kit - tak se ti může stát, ze tam ty tvoje 17ky nepudou nasadit - protože nové brzdiče budou širší - pak se musej dát podložky nebo kola s jinym ET - je dobrý si to nejdřív prověřit. Kde si našel ty brembo kity - www ? Taky teď řešim brzdy. Já koukal na : www.nextuning.cz ( nevim jestli 1 nebo 2 t ) - maj tam dobrý brzdy. Editováno: 2. Únor 2007, autor: Jakub - škodík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 2. Únor 2007 Sdílet Vloženo 2. Únor 2007 to mi doporučil známej v Elitu ,jinak on objedná to co mi tam půjde jinak mu to vrátim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) tak to je asi zázrak ,nebo to předělal a auto mu stálo v garáži Ne jezdí s tim pořád a je to stejnej magor jako já. Tak to se hodne divim ze se mu to nerozlitlo, nedavno jsem koukal na 150tku tdi leona fr serii a vse je tak tak 2x vetsi jak u 66/81cky!!! hadice, intercooler, homokluby, proste vse, a kdyz tomu daval, tak se i ty obrvsky hadice roztahovali ...nebo u Vase jsem koukal na 150tku serii GIV a taky to same... Editováno: 3. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 (editace) já tam volam včera ,a myslel jsem že vím vše --- toje výkon 160 koní = turbo ze 130 ,trysky od DP ,a chip výkon 180 koní = turbo 150 ,trysky,chip ,spojka ,IC a hodně úprav kolem .Zatím volím variantu trysky ,protože mam turbo jako má 81kw a to zvladne 130 koní .Až andre bude mít turbo jdu do 130 turba a chipu na 160 koní a rovnou dám i spojku od sachse. Schvaluju, presne jak jsem rikal uz na zacatku... A k tem brzdam.. pokud mas ORS tak pocitej 16tky na zimaky minimlne, jak tu psal i michal.. PS: Kolik ti rikal Andre za spojku od sachse ? Taky se na ni pomalu chystam, nebo z VR6tky... Editováno: 3. Únor 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 3. Únor 2007 Sdílet Vloženo 3. Únor 2007 neřikal nic ,ale vzal bych úplně novou ,mam nějakou slevičku v Elitu tak až to bude aktulní tak se o cenu budu zajímat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 20. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2007 tak se zase pomalu chystá m na úpravu ,ale je toho hodně co chci a samozřejmě hned .Takže potřebuju předělat AC na Climatron a samozřejmě ty koně pod kapotu .Máte někdo nějaké nové poznatky ohledně zvýšení výkonu? Jaster už máš novou spojku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 21. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2007 tak se zase pomalu chystá m na úpravu ,ale je toho hodně co chci a samozřejmě hned .Takže potřebuju předělat AC na Climatron a samozřejmě ty koně pod kapotu .Máte někdo nějaké nové poznatky ohledně zvýšení výkonu? Jaster už máš novou spojku ? Poznatky jsou poraddd...Zitra k nam dorazi dva clenove na upravu.Oba 81kw jeden jde na trysky powerplus764 + turbo 130 + montaz 6 kvaltu{vykon bude 160HP}.A druhy jde na chip a mooozna trysky sprint 764..Jinak zatim vsichni co menili trysky a upravili soft u nas zatim snad spokojenost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 (editace) Přesně tak,nevyužije.A vyměnit 130 za 150 je bez úprav,protože ty turba jsou na pohled identický.No a nastudováno mám,protože to tam už měsíc cpu.Sice už na podruhý,protože jsem si nevšim,že mám po bouračce prasklej blok. To není úplně přesné....jsou 2 druhy kompresorových skříní....jak u 130PD tak u 150PD. Ale obojí se dá pořešit pomocí redukcí tak, aby se daly použít origo hadice. Jen se ta výstupní zkrátí dle typu turba. Tady jsou fotky těch dvou typů: Editováno: 24. Červenec 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Tady s těma redukcema: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Nechci se Vám do toho nějak míchat - tdi neni moje parketa - ale zkuste se obrátit na Lukáše z OC - má tdi 66 kW upravený na 125 kW (170 PS) a 400 Nm od DP a má tam turbo ze 150ky, vstřiky race 520, supersprint vejfuk a čip. Nevim o tom, že by předělával nějaký hadice od turba - jen vyměnil turbo a ostatní zůstalo a intercooler má taky původní v podběhu a maká mu to super a bez problémů. Zkuste se ho zeptat. Tento výkon (170PS) se dá dosáhnout i se sprintama a turbem 130PD. Race 520 a turbo PD150 už se může blížit ke 190PS. Já jsem měl s RACE 520 a turbem 130PD přes 180koní. A to jsem měl malý IC! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Nechci se Vám do toho nějak míchat - tdi neni moje parketa - ale zkuste se obrátit na Lukáše z OC - má tdi 66 kW upravený na 125 kW (170 PS) a 400 Nm od DP a má tam turbo ze 150ky, vstřiky race 520, supersprint vejfuk a čip. Nevim o tom, že by předělával nějaký hadice od turba - jen vyměnil turbo a ostatní zůstalo a intercooler má taky původní v podběhu a maká mu to super a bez problémů. Zkuste se ho zeptat. Tento výkon (170PS) se dá dosáhnout i se sprintama a turbem 130PD. Race 520 a turbo PD150 už se může blížit ke 190PS. Já jsem měl s RACE 520 a turbem 130PD přes 180koní. A to jsem měl malý IC! RE: Jenze zase za jakou cenu ze to urcite dost hulilo, a turbo bylo nahrane...tohle zrovna neni na dlouhodobe uzivani.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 (editace) Jasně že u těch 182 koní už je to moc....ale já jsem pasal že výkonu 170 koní se dá dosáhnout se sprintama a 130PD turbem. TDIfun má na své oktávě s těmito komponenty 120kW, a pokud není 35°C, tak to nijak zběsile nehulí. Jen jsem chtěl říct, že se 150PD turbem a RACE520 je to celkem zbytečně málo! Za ty prachy.....jinač nic. Jo....a tlak turba 1,45....myslím že jako ty....takže žádná hrana....ale běžný standard pro 130PD turbo... Editováno: 25. Červenec 2007, autor: tdipower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 (editace) Jasně že u těch 182 koní už je to moc....ale já jsem pasal že výkonu 170 koní se dá dosáhnout se sprintama a 130PD turbem. TDIfun má na své oktávě s těmito komponenty 120kW, a pokud není 35°C, tak to nijak zběsile nehulí. Jen jsem chtěl říct, že se 150PD turbem a RACE520 je to celkem zbytečně málo! Za ty prachy.....jinač nic.Jo....a tlak turba 1,45....myslím že jako ty....takže žádná hrana....ale běžný standard pro 130PD turbo... RE: S Race520 a 150tkou tj. tech 180PS+ by chtelo za ty prachy...jenze tam uz to chce IC, lepsi sani, hlavu cerpadla... Editováno: 25. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdipower Vloženo 26. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2007 .....souhlas! To je už skoro nezbytné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romik1980 Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Zdravím chtěl bych se zeptat,Kámoš má Octavii 1 Tdi 66Kw ,ale teď si nechal namontovat malou krabičku která je napojena na kabeláž k čerpadlu a na váhu vzduchu.Je z toho nadšen protože při sepnutí turba jde krouťák nahoru a jde to sakra poznat.Hlavně si to chválí že nemusel chipovat upravovat řídící jednotku.Montáž trvala půlhodky,takže rychlovka a demontovat to jde taky snadno.Jen by mě zajímalo o tom něco víc,co je to za úpravu a jaký to má vliv na motor a za kolik se to dá sehnat,protože on za to dal balík .Já mám Octavii 1 Tdi 66Kw 4x4 sice jsem sní maximálně spokojen,ale na to předjíždění to moc není.Dík za příspěvky a odpovědi Roman (Ještě přikládám foto té krabičky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 Oblbovák řídící jednotky tzv. POWERBOX Já nemám, tak nemůžu hodnotit. Docela dost lidí zde na fóru krabičku vlastní, třeba se ti vyjádří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 23. Červen 2010 Sdílet Vloženo 23. Červen 2010 chlape, jestli mas svoje auto rad, tak to tam nikdy nedavej akorat to okecava jednotku, ze je motor studeny... zacne mu to kourit a za chvili paaaapaaa motore nech si udelat kvalitni chip, ty auta jsou na to delany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romik1980 Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 No jasně že mám rád svou čtyřkolu,právě proto jsem se na to ptal.Ještě by mě zajímalo jaké zkušenosti s tím máte,kdo už to měl,nebo něco bližšího o tom.Vždyť že by to oklamalo řidící jednotku že je motor studený to nemůže mít takový vliv né?Já nejsem moc technický tip takže si to rád nechám vysvětlit,vždyť kdo se nezeptá nic se nedozví,takže předem díky za každé názory,zkušenosti a připomínky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akolitor Vloženo 22. Duben 2014 Sdílet Vloženo 22. Duben 2014 (editace) Koukal jsem na dieselpower a jestli to správně chápu, tak výměnou trysek a čipnutím dokážou 99 kw.. takže turbo neni potřeba měnit? A změní se nějak výrazně spotřeba, pokud budu jezdit úsporně..? .. mluvím o 66 kw.. Editováno: 22. Duben 2014, autor: Akolitor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.