fabiahtp Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Nevíte někdo jaký bude krouťák a spotřeba u nových motorů 1,2HTP, které mají jiný rozvodový řetěz a odlehčenou klikovku, výkon prý zůstane stejný a emise budou EURO 5 ? Motor už se údajně vyrábí ale na stránkách škodovky žádné údaje nejsou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan Vlach Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 A není to náhodou ten motor co teď dávaj do novýho vW Pola? 1,2 emise 128 UERO 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrumr Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 četl jsem kdesi, že to bude mět řemen místo řetězu.Možná, že to byl překlep a když ne, tak se zase bude na foru řečnit, jestli se ventily potkají s ventilem nebo s pístem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
domino666 Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 z recenzie na nove vw polo 1.2 12V na www.auto.cz: "Nevím, ale ve chvíli, kdy např. většina fábií odjíždí z autosalonu právě s tímto motorem, není nějaké znechucení na místě. Jsou modely (např. naše redakční Ibiza), ve kterých předvádí tříválec šílené kousky, ale např. ve Fabii nebo právě Polu mi tenhle „tříhrnek,“ jak se mu začalo přezdívat, nikdy nevadil. A v novém Polu mi se svým novým olejovým čerpadlem, rozvodovým řetězem a upravenou řídící jednotkou vadil ještě méně resp. vůbec. Maximální výkon 51 kW v 5400 min-1 a točivý moment 112 Nm ve 3.000 ot./min samozřejmě přináší limity z hlediska jízdní dynamiky, ale zvukový projev už není žádná tragédie." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomaS-BB Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Fakt by ma zaujimal ten novy zvuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEFIANT Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 četl jsem kdesi, že to bude mět řemen místo řetězu.Možná, že to byl překlep a když ne, tak se zase bude na foru řečnit, jestli se ventily potkají s ventilem nebo s pístem. Místo dětského řetízku se tam montuje široký ozuběný řetěz, rozvodová kola již nejsou z lisovaného plechu, ale jsou cca 2,5 širší. Tiché by to mělo být díky snížení vibrací a rezonancí toho rozvodu. Ta klikovka bude asi odlehčená, aby kompenzovala nárůst rotujících hmot právě u rozvodů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Makyn20 Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 toto se týká všech dvojkových HTP s tím řetězem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEFIANT Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 toto se týká všech dvojkových HTP s tím řetězem? Náběh v polu 5, ve Fabii II od 05/2009 (modelový rok 2010, kdy se začala rušit rezerva) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richiis Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 Hoši, modernizovaný motor HTP je KATASTROFA! Děda si rok po mě koupil Rooma 1.2 HTP 51 kw, říkám super, novější HTP, EU5.. ALe po usednutí jsem zjistil že motor absoultně nejede, je přiškrcený elektronikou! Žere o lirt i dva litry více než moje. Zvuk už není jako šicí stroj, ale motor prostě už při 3 tisících ŘVE přímo šííílíí. Proti starší verzi nemá už žádnou sílu. Tak verze 44kw musí být tragédie. Nejlepší HTP byly v jedničkové fábce 1.2 47kw. Na start si na ni neškrtne ani 1.9 TDI 66kw. A to mám ověřené. HTP od roku 2010 nebrat. Je to smutné,milí hátépéčkaři, ale i já jako fanda těchto motorů říkám ..emise to všechno posraly. Podobné téma se řeší všude u motorů 1.6 TDI.. Kdo kdy viděl, aby (zasraný,skurvený) pežot anebo jiná francouzká vyblitá značka s motorem 1.6 HDI měla lepší motor než VW group ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boby77 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 (edited) A Edited January 17, 2014 by Boby77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vormen Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 ono to nechce s tím jezdit stylem důchodce :-) do 3t je to zdechlý to je fakt. můžu srovnávat, měl jsem HTP 40kW a teď 51. ale jak se to víc vytočí, tak jede dobře, což zase ty starý HTP už byly zdechlý. navíc parádní je zpřevodování na pětku, kdy při 110 točí 3t a při 130 3,5 což u těch starejch bylo za trest jezdit po dálnici. takže když to shrnu, tak pružnost v nižších otáčkách je u novýho HTP horší, ale od 3t je cítit zátah až do omezovače, u starýho končil někde kolem 4,5. takž pro normální jízdu je použitelnější stará verze :-) jsem to pěkně obkecal :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orlov Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Ja v práci jazdím na Fabii I HTP 47kW a domov idem svojou Fabiou combi II 51kW, takže denne porovnávam. Dynamika je porovnateľná, spotreba tiež, ale pocitovo je to v novej Fabii úplne inde - motor je tichší, má iný zvuk - už to nie je kosačka a do 2000ot ho ani nepočuť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boby77 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 (edited) A Edited January 17, 2014 by Boby77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boby77 Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 (edited) A Edited January 17, 2014 by Boby77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabiahtp Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 Nový motor HTP je spolehlivý a jednoduchý oproti třeba TSI, když čtu ty problémy majitelů TSI tak bych se motoru HTP dnes vůbec nebál hlavně když už má konečně prodloužené převody tak i ta spotřeba je o dost lepší. Docela by mě zajímalo porovnání spotřeby v 90, 100, 130Km/h mezi HTP a TSI 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escrito Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Já měl Fabii 1.2 HTP47 kW a byla to katastrofa, jezdím teď sem tam otcovou Fabii HTP 51kW a je to o mnoho lepší a neřve to jak rozuřený vysavač Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micar Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 (edited) Nový motor HTP je spolehlivý a jednoduchý oproti třeba TSI, když čtu ty problémy majitelů TSI tak bych se motoru HTP dnes vůbec nebál hlavně když už má konečně prodloužené převody tak i ta spotřeba je o dost lepší. Docela by mě zajímalo porovnání spotřeby v 90, 100, 130Km/h mezi HTP a TSI inovací rozvodů na podobné jako má Tsi,to opět skáče. ted jsem dělal dvě 44kw najeto 40a 45tis ,skočené o dva zuby,řetěz jak kšandy,šel sundat bez demontáže ozub. kol l Edited October 2, 2013 by micar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 A z jakého roku byly ty motory? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richiis Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Hoši, modernizovaný motor HTP je KATASTROFA! Děda si rok po mě koupil Rooma 1.2 HTP 51 kw, říkám super, novější HTP, EU5.. ALe po usednutí jsem zjistil že motor absoultně nejede, je přiškrcený elektronikou! Žere o lirt i dva litry více než moje. Zvuk už není jako šicí stroj, ale motor prostě už při 3 tisících ŘVE přímo šííílíí. Proti starší verzi nemá už žádnou sílu. Tak verze 44kw musí být tragédie. Nejlepší HTP byly v jedničkové fábce 1.2 47kw. Na start si na ni neškrtne ani 1.9 TDI 66kw. A to mám ověřené. HTP od roku 2010 nebrat. Je to smutné,milí hátépéčkaři, ale i já jako fanda těchto motorů říkám ..emise to všechno posraly. Pánové, tak ten motor se po 30 tisících rozhýbal tak, že se nestačím divit. Takže beru zpět, modernizovaný motor HTP je super ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orlov Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Je to už otrepaná známa vlastnosť motorov VW 1,6, od ktorého je HTP odvodený. U mňa tak isto - presne po 30000km motor ožil a hlavne spotreba išla dole. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Pavka Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 (edited) No. Po zjišťování technických nedostatků motorů ve fabiích mi přišlo 1,2HTP 51kW jako to nejmenší zlo od škodovky. Motor TSI mě odradil spletí hadiček a trubiček linoucích se kolem motoru a hláškou známého, který měnil turbo ve 30 tis km těsně po záruce. A diesel sem nechtěl z duvodu povětšinou jen 15ti kilometrového nájezdu mezi vychladnutím motoru. Tak se též přidávám do klubu zoufalců/šťaslivců co si pořídili 1,2 HTP 51 kW. (zoufalec nebo šťastlivec budu až tak po najetých 80ti tis km, aktuální nájezd 1200 km nemá žádnou vypovídající hodnotu) Jinak při porovnání s mojim starým lehoučkým svižným 40kW Twingem mi přijde pohyblivost těžší Fabie vzhledem k poměru kW/kg ještě trochu větší. Edited November 16, 2013 by Mr.Pavka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 neboj zoufalec nebudeš, já patřím k těm šťastlivcům už 270t km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Pavka Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 neboj zoufalec nebudeš, já patřím k těm šťastlivcům už 270t km A jaký trasy jezdíš s tim Roomstrem 51 kW? Celoroční provoz? Jak to máš s výměnami motorovýho oleje, dodržuješ předepsaných 15 tis nebo už tak při 8 tis km? Jakej olej tam dáváš? Co klimatizace? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 v týdnu manželka cca 20km do prácea zpět, o víkendu někdy delší trasy 100 a více km, tak 3x-4x v roce Praha, v létě odvča do Bulharska - 1650km jedna cesta. Oleje měním jak na jedničkové Fábii 1,2/47 tak i na roomovi standardně po 15t km. Fábie má aktuálně 270t km, teď jsem zrovna v pátek měnil olej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Pavka Posted December 1, 2013 Share Posted December 1, 2013 v týdnu manželka cca 20km do prácea zpět, o víkendu někdy delší trasy 100 a více km, tak 3x-4x v roce Praha, v létě odvča do Bulharska - 1650km jedna cesta. Oleje měním jak na jedničkové Fábii 1,2/47 tak i na roomovi standardně po 15t km. Fábie má aktuálně 270t km, teď jsem zrovna v pátek měnil olej A jakej motorovej olej tam dáváš? A co převodovej olej? Ten je v tej Fabii origo nebo, už je taky měněnej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.