Přejít na obsah

Ekologická daň


Janko

Doporučené příspěvky

Ahoj, nevíte někdo jaká daň je na Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU. Já teď prodával svou a kupec počítal se třemi tisíci a ono to bylo pět. Údajně plní dle údajů v techničáku jen euro 1. Napadlo mě, jelikož techničák byl už duplikátem jestli ten údaj není špatně. Neřekl byste mi někdo jaký údaj máte u totožného auta v rubrice emise EHK č. já tam mám 83,02B . Díkes ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj a kouknul jsem se do mého techničáku od 1,8T z března 99 a mám tam 83.03B. V každým případě tam máš chybu, protože já dle tohoto kódu dostal zelenou 4 emisní nálepku pro Německo a ta platí pro Euro 4, které mám i na Sorentu a to má stejnou nálepku. U obou aut jsem první majitel s origo TP.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nevíte někdo jaká daň je na Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU. Já teď prodával svou a kupec počítal se třemi tisíci a ono to bylo pět. Údajně plní dle údajů v techničáku jen euro 1. Napadlo mě, jelikož techničák byl už duplikátem jestli ten údaj není špatně. Neřekl byste mi někdo jaký údaj máte u totožného auta v rubrice emise EHK č. já tam mám 83,02B . Díkes ;)

Mám přesně Octu I 1,8T 1999 model 2000 AGU, přihlašoval jsem jí před měsícem.. platil jsem 3000kč - EURO 2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Pánové jste asi trošku v omylu, je to takhle:

EURO 0 = 10.000,- Kč

70/220/EHS - 15.00

74/290/EHS - 15.01

77/102/EHS - 15.02

78/665/EHS - 15.03

83/351/EHS - 15.04

88/436/EHS - 83.00A

89/458/EHS - 83.00B

89/491/EHS - 83.01A

- 83.01B

EURO 1 = 5.000,- Kč

91/441/EHS - 83.01B

93/59/EHS - 83.02B

Edit: odstraněn 94/12, patří do Euro 2

EURO 2 = 3.000,- Kč

94/12/ES - 83.03B

96/44/ES - 83.04B

96/69/ES

98/77/ES

AGU má běžně 83.03B, takže Euro 2 a 3000 "výpalného pro vrchnost" :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor na to, co je napsané v techničáku a co je realita. Mám dovezené auto z německa viz. podpis a v techničáku jsem měl údaj 96/69, tedy EURO2, což dle dílenské příručky a všech ostatních dokumentů co jsem sehnal je blbost a má mít 98/69B, tedy EURO4. Psal jsem i do škodovky na oddělení Typové zkoušky, technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky ŠKODA AUTO a.s., odkud mi přišlo - Dobrý den, vozidlo TMBBE...... vyrobeno pro SRN v 7/1999 s motorem AQY a z hlediska emisí plnilo směrnici ES 98/69B. Toto stanovisko bylo vloženo do internetové databáze Davoz (Správa informací o vozidlech Ministerstva dopravy). S tímto jsem šel tedy na registr vozidel a po dlouhém hledání se to podařilo v této databázy najít a v techničáku mi údaj tedy opravili na EU4. V techničká je v horní části na zadní straně kód ZTP, pod kterým se dá na registru také dohledat EURO, ale podle toho mi stále vycházelo EU2. Takže to jsou mé zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...