Viktor X Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 Kdysi v žigulu jsem vozíval náhradní membránu palivového čerpadla, klíňák, kabel ke svíčkám... teď s sebou zatím nevozím nic. Co vy? Takové relé 109 nebo klínový řemen případně dámskou punčochu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 a na co něco vozit....dneska již není éra 120-tek apod..kdy se na silnici dalo udělat skoro vše......dnes si tak max vyměníš kolo a doplníš kapaliny..na silnici... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 Relé snad vyměnit zvládneš... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dadaoct Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 rele 109 vozim Stejně jako gola sadu,včetně torxů a imbusů,dále pak profi startovací kabely a dvě tažný lana. Jinak z dílů nic... Jo a ještě lampu. Všechno se to dá naskládat do bočních kapes v kufru. A letos budu mít před dovolenou ještě roční asistenci UAMK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konny Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Chci se zeptat, na co je to relé 109? Jinak já sebou vozím kompresor na 12V, lampu do 12V zásuvky (určitě by se mohla hodit např. při výměně kola v noci, kde není osvětlení) a natahovací tažný lano. Všechno to mám naskládaný pod podlahou v kufru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 (edited) Relé 109? - 1J0 906 381 A, relé žhavení u ropáků, když ti odejde, nenastartuješ, položka za ca. 130,- Kč. Jinak očkové klíče, malou golu, 3 francouzáčky, startovací kabely, lano, plasto/textilní lepící pásku a do dneška nožní dvoupístovou hustilku - ale ráno jsem dofukoval kočárek a hadička nevydržela Kompresůrek jsem také vozíval, byl hlučný a pomalý, ale asi ho vyměním zpátky za tu hustilku Edited August 24, 2009 by Viktor X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Relé na žhavení? V létě stejně nežhavíš. Je to jak píše Marek, neopravíš na silnici nic. Jinak by jsi musel mít vlečňák a na něm celou octavii (pro strýčka příhodu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olisoft Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Ono nie je len na zhavenie, napaja sa cezen este cosi, ak blbne, tak Ti nejde motor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 (edited) Relé na žhavení? V létě stejně nežhavíš.Je to jak píše Marek, neopravíš na silnici nic. Jinak by jsi musel mít vlečňák a na něm celou octavii (pro strýčka příhodu) Moc toho o elektrice nevíš , nejde jen o žhavící svíčky... ale tuším i nějakou řídící jednotku. Edited August 24, 2009 by Viktor X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 to Viktor X: Proč mě soudíš, když mě neznáš? Napíšeš že moc toho o elektrice nevím a potom že asi něco tušíš, takže víš toho také hodně Stejně když Ti auto nejede a bude to v elektrice, tak bez diagnostiky poznáš kulový..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 (edited) Soudím podle tvých znalostí o relé 109, které je podle tebe v létě k ničemu , takže toho vím asi víc než ty , ale proč se tu hádat, ... viz např. ŽHAVENÍ, Nerozsvítí se žhavení a nejde nastartovat ... PS (nechci psát zbytečně další příspěvek) to bych nemusel vozit ani ty pojistky, které ti neshoří jen tak, snad s vyjímkou vadných žárovek. Prostě každý díl má svou specifickou spolehlivost, taková řídící jednotka motoru ji má několikanásobně vyšší než relátko, které spíš odejde, a má smysl jej vozit s sebou - ale nikdo tě nenutí Edited August 26, 2009 by Viktor X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dodo-Kolín Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 OK Je dobře že o tom relátku víš víc než já, nicméně: jestliže je to relátko nejen na žhavení ale i na ŘJ, tím pádem co se stane když odejde ŘJ? To by jsi jí mohl vozit sebou taky, a pak ještě svazky (co kdyby se nějaký porušil...) patice, Notebook s kabelem a soft na diagnostiku atd. atd. Můj názor je takový: pokud Ti auto nejede a je to v elektrice (nemyslím jen pojistky) tak si s tím stejně na cestě sám neporadíš. Nic takového (jako toto relátko) jsem zatím opravovat nepotřeboval a tak to i nevozím..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlasta Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Nějake to nářadí v autě mám protože škodovka používá spoustu debilních hvězdiček a jinejch udělátek tak abych kvuli nejaké blbosti nebyl překvapenej jako je třeba vyměna žárovky v bočním blinkru a jako nahr.díl sebou vozím zap.svíčky a když jedu dál tak přihazuju zap.cívku ty na HTP dost zlobí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konny Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 to Viktor X: díky za vysvětlení k čemu slouží to relé 109, ale já ho asi nemám, tak ho nemusím ani vozit, ono stejně na silnici si toho člověk moc neopraví, tak asi zůstanu u té výbavy co mám, možná doplním nějaké ty torxy apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dadaoct Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 na dovču jezdíme vždy tři octávky. Tak aspoň já ho pro sichr vozím. Je to relé řidící jednotky a prostě večer to zhasneš a ráno točíš a nenatočíš. Kdo to zná ví včem je problém a výměna tak na 5minut i s cigárkem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Pořízeno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomášT Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Já jsem známý paranoik, tak sebou vozím skoro celou druhou Oktávku V kufru mám nějaké to nářadí navíc, kleště, drát, izolovaný kabel, čokoládku, rukavice, ponožky na čištění rukou, manometr na tlak v pneu, staré zapalovací trafo, víčko rozdělovače a palec, hasicí přístroj, tažné lano, gumu pod hever, náhradní šrouby na kolo, startovací kabely, síťku přes zavazadla, "pavouka", izolačku, jeden-nejdelší zapalovací kabel, jednu svíčku a ...no to bude nejspíš všechno Nicméně je to vše srovnané do těch polystyrenových přihrádek v rezervě a před ní, takže mám kufr čistý a volný Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Nářadí běžný, náhradní díly žádný, navíc skládací lopatku, svíčku a 3 černý pytle... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiřik-Octavia Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Nářadí běžný, náhradní díly žádný, navíc skládací lopatku, svíčku a 3 černý pytle... Luky ty jsi morbidni :-) ja mam kompresor, krabici naradi z OBI za 1500Kc (sice velika, ale uz toho zvladla tolik, ze je to inventar kufru), lampu na 12V, nekolik druhu izolep, krabicku s ruznymi sroubky, pytlik s hadry, hadicku od prepadu, zarovky, , rukavice, klekatka na kolena pro dlazdice (opet OBI 99kc), kabel, velky hever, pilnicky, multimetr, hasicak, vestu, malou VAG diagnostiku, rychlospojky, maly silikonovy tmel, sekundac, pojistky,... hehe ono to vypada jako tze jezdim s plnym kufrem, ale opravdu to mam vse narovnane kolem rezervy a v te bedne z OBI :-) uz mi to pomohlo tolikrat, sice nastesti malokdy pro Octavu ale pro ostatni kolem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.