Jump to content

Spárování nového klíče


nWy
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

Mam menší problém s DO. Nechal jsem si v autorizovaném servise udělat nový klíč. V servise spárovali klíč, a nstavili immobiliser. Auto nastartuju všechno v pořádku. Jen bohužel jsem měl takovej kvalt, že jsem zapomněl vyzkoušet dálkové ovládání na klíči. DOma už čas byl a dálka nejde:( dioda se na klíči rozsvítí, ale to je tak všechno. Tak se chci zeptat, je nějaká finta, nebo šance že to zvládnu nastavit sám bez použití VAGu ? Tady na fóru jsem našel návody ale nějak byly pro O1. Tak se chci zeptat, jesli fungují a já to dělám špatně, nebo nefungují a dělá se to jinak. Děkuju moc za pomoc.

Omlouvám se jesli je už zde něco takového, ale opravdu jsem prohledal tuto sekci 2x a nic.. Jen baterky atd ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ahojte mam taky mensi problem. Kamosovy odislo ovladanie na Fabii. Bol si kupit novy vysielac ale nejde prisposobit. Kupoval ho v Skodovke podla VINka takze zo zamenou by problem byt nemal. Skusal som aj metody cez zamok aj cez VAG. Vo VAGu vymazane hodnoty, dal som prisposobit novy ale nereaguje. Skusal som dat aj napr 2, 3 kluce ale napokon zostal prisposobeny len jeden povodny, ktory je KO. Kde moze byt zakopany pes?

Link to comment
Share on other sites

Zdravím,

Mam menší problém s DO. Nechal jsem si v autorizovaném servise udělat nový klíč. V servise spárovali klíč, a nstavili immobiliser. Auto nastartuju všechno v pořádku. Jen bohužel jsem měl takovej kvalt, že jsem zapomněl vyzkoušet dálkové ovládání na klíči. DOma už čas byl a dálka nejde:( dioda se na klíči rozsvítí, ale to je tak všechno. Tak se chci zeptat, je nějaká finta, nebo šance že to zvládnu nastavit sám bez použití VAGu ? Tady na fóru jsem našel návody ale nějak byly pro O1. Tak se chci zeptat, jesli fungují a já to dělám špatně, nebo nefungují a dělá se to jinak. Děkuju moc za pomoc.

Omlouvám se jesli je už zde něco takového, ale opravdu jsem prohledal tuto sekci 2x a nic.. Jen baterky atd ..

Ahoj.

Mám taky problém s DO. Můj problém nastal v okamžiku když jsem chtěl DO otevřít auto, ale něšlo to.V autorizovaném servise mě přečipovali origo DO (pravděpodobně přes immobilisér).Jelikož jsem neměl u sebe náhradní klíč DO včetně kodu immobiliséru (kartičku), tak se ptám co mám udělat aby mě šlo otevřít auto i snáhradním DO. Musím znovu do servisu s náhradním DO? Poradíš mě? Předem děkuji. :help:

Link to comment
Share on other sites

toto jsem kdysi kopiroval z dieselpower tak to zkus

naučení klíčů na centrální zamykání

předpoklad:

1. máme nový klíč s frekvencí 433,92MHz

2. máme další používané klíče

postup:

- dveře řidiče zavřené

- klíč do dveří řidiče zastrčit a 3x za sebou otočit do směru otvírání,přitom přidržet 0,5sekundy

tím se aktivuje kódovací mód a LED stále svítí.

- klíč ze zámku vytáhneme a zmačkneme tlačítku ZAMKNOUT a držíme!!!

- potom 3x tlačítko OTEVŘÍT a až potom můžeme tlačítko ZAMKNOUT pustit!!

- tím nakódujem první klíč

na klíčích zabliká LED 5x a ve dveřích 3x pak svítí LED asi 15sekund stále,během téhle doby je připraven kódovat další klíče

- případný další klíč teď nakódujem

- držíme tlačítko ZAMKNOUT a potom 3x tlačítko OTEVŘÍT a až potom můžeme tlačítko ZAMKNOUT pustit

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Přidám se s otázkou..v jednom klíčku mi došla baterka tak, že kompletně vyhasl..baterku má novou ale dálka nefunguje..od předchozího majitele (š.oct.I) nemám na vozidle žádný vnější zámek..na 5 tých dveřích je ale není funkční. jak tedy nakódovat klíček..rád bych do 1 minuty otevřel libovolné dveře kdyby bylo jaké...za pár dní budu mít doma kabel a soft vag-com..zvládnu nějak pomocí něj ten klíček nakódovat ???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Zdravím,

dnes jsem zjistil že mi doma leží dva obyč klíče s frekvenci 434Mhz, jsou to obyč nevystřelováky :-), chtěl jsem je spárovat přes VAG (mám komfort 799B), ale když zadám novou hodnotu 00003 (jeden vystřelovák a dva obyč) tak se stále testuje hodnota 1 a klíče se po uložení a stisku tlač. nepřizpůsobí :(, ale ani se neodpáruje původně sladěný ovladač. Kde je problém a jak ho odstraním?

EDIT:

nějakou záhadou se neprovedlo základní nastavení, které jsem udělal. Ale již mi jde přizpůsobit vystřelovák, ale u toho obyč klíčku to vyhodí toto do paměti závad:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 1C0 959 799 B

Komponent a/nebo - verze: 4P Komfortgerát HLO 0003

Kódodvání softwaru: 00259

Kód opravny: WSC 31480

Dodatečná informace: 1U4959801D 4F Tőrsteuer.FS KLO 0002

Dodatečná informace: 1U4959802D 4R Tőrsteuer.BF KLO 0202

Dodatečná informace: 1U0959811D 3Y Tőrsteuer.HL KLO 0004

Dodatečná informace: 1U0959812D 3Y Tőrsteuer.HR KLO 0004

1 Nalezeny chyby:

01179 - Programovani klicku chybne

35-00 - -

Ještě doplním, jsou to klíčky, které mi zůstaly od 2.5g, ale mají stejnou frekvenci jako vystřelovák 434,takže by to podle mě mělo fungovat, mám auto vyrobené těsně před přechodem na 3g komfortu.

Edited by plasmo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...