Přejít na obsah

Zabuchnuté kľúče v kufri


miculko

Doporučené příspěvky

Štandartne nepoužívam na DO otváranie kufra, no podarilo sa - pri nakladaní vecí do kufra na Octavii II Combi som otvoril DO iba kufor, naložil veci aj s kľúčami a zabuchol. Kufor sa automaticky uzamkol. Náhradné kľúče boli 500km.

Podľa vyjadrenia zo Škoda servisu mi môžu prísť iba ak vybiť okno+zaplatím za výjazd, takže som to riešil radšej cestou po náhradné kľúče.

Má niekto nejaké skúsenosti ako sa už nezabuchnúť, nakoľko sú dve najčastejšie možnosti ako k tomu môžem na mojej Octavii II prísť:

1. Otvorím na uzamknutom aute iba kufor a kľúče hodím dovnútra.

2. Odomknem DO auto, otvorím iba kufor, dám do kufra kľúče a auto s automaticky po cca 60s nečinnosti uzamkne.

Neuvažujem s prípadom, ze pri otvorených dverách zamknem DO auto, hodím kľúče dovnútra a zabuchnem.

Dá sa táto automatika v Octavii II nejakým spôsobom deaktivovať:

- ak odomknem auto a otvorím iba kufor - nech sa automaticky nazamkne celé auto po cca 60s

- ak otvorím iba kufor cez DO nech sa mi po zabuchnutí neuzamkne

Automatické uzamknutie auta po cca 60s po odomnutí DO, pokiaľ nedôjde k otvoreniu žiadnych dverí-ani kufra je dobrá vec, v tej vidím zmysel ale vo vyššie popísaných nie.

Dá sa do auta / kufra nejak dostať - ak sa už zabuchnem (bez rozbitia okna) ?

Vopred vdaka za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ešte na Fabii mi odišiel jeden článok akumulátora. Počas štartovania výrazne padlo napätie palubnej siete a vtedy som počul, že centrál sa odomyká. Tak tipujem, že ak by sa akumulátor odpojil a pripojil cez nejaký odpor (napr. aj žiarovku), tak by sa docielil podobný efekt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vdaka za info, len neviem či je bez predošlej prípravy bez poškodenia možné dostať sa pod kapotu a odpojiť akumulátor.

Dá sa celkovo deaktivovať to automatické uzamykanie v prípade, že ak otvorím a nasledne zavriem kufor - nech sa mi auto automaticky neuzamkne ?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím teoreticky že by to ve VAGu šlo. Je tady pár šikovných lidiček, kteří to určo umí.

Jinak šikovný servisman (Škodovák) se tam dostane i bez poškození. Myslím že dokážou

vydrátovat ovládání kufru. Vím určitě že to jde u Fábky.

to Diamant: Centrál je jen spotřebič který může fungovat při nějakém min. napětí.

Jestliže Ti odešel článek při startování, tak to byl sakra pokles. Někde jsem četl,

že i dost vybitá baterie (nešlo s ní startovat) dokáže centrál odemknout.

Vím jak to s tou žárovkou myslíš, ale to by nešlo. Musel by jsi mít velký spotřebič a navíc ho připojit do serie s centrálem.

to Váša: Nachystaný na zloděje? No museli by se v tom trošku hnípat a každopádně mít otevřenou kapotu. To si ale nelajznou..... (moc douho to trvá)

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je třeba odpojit – pol a škrtat sním o kontakt a současně mačkat vypínač na kufru. Většinou tak na pátý pokus to je.Víko motoru se otevře-sundat spodní kryt pod motorem a prostrčit ruku okolo chladiče a otevřít kapotu. Huř to de u klimatizace,ale dá se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

něco s tím napětím to bude. V OI jsem měl v zimě dost vybitou baterii a když jsem startoval tak centrál bláznil - zavíral a otvíral všechny dveře a než jsem nastartoval, tak to cvakalo jak stará telefonní ústředna. Pak jsem musel všechny dveře zamknout a odemknout aby se centrál zpamatoval.

Editováno: , autor: Kvido27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím že tady se bavíme o škodě, ale jen jako potvrzení této odemykací teorie mám jednu hodně "zajímavou" zkušenost s Toytou.

V Norsku v kempu jsem nechal v OI do rána puštěnou lednici a totálně jsem vybil baterku. Odemknul jsem tedy mechanicky klíčem a motor ani ťuk. Nakonec jsem ukecal poláka s toytou, měl i kabely. No a teď ten fór:

1) Zapojili jsme kábly z motoru do motoru

2) Polák nastartoval a vystoupil, zabouchnul za sebou dveře

3) Já jsem nastartoval přes kábly

4) Odpojili jsme kabely a polák zabouchnul motor a šel do auta

5) Auto měl zamčený!!!

Takže na louce v kempu stála nastartovaná Toyta a s klíčkem v zapalování a zamčená. Po asi hodině práce jsme tyčkou od stanu skrz dveře zmáčkli stahování okýnka, ale byl to docela boj.

No jen jsem tím chtěl potvrdit, že opravdu jen poklesem napětí v autě (při startování) je klidně možné auto zamknout (a tedy asi i odemknout). A zjevně to nefunguje jen u škodovky. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak že jste zapojovali ty kabely?

z motoru do motoru?

Spíš baterka vs. baterka, ne?

Jinak prekérka: na louce v kempu stála nastartovaná Toyta a s klíčkem v zapalování a zamčená.

Takže jste vyhnuli rám dveří?

Ale ještě že jste šikulové a poradili si.

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Myslím teoreticky že by to ve VAGu šlo. Je tady pár šikovných lidiček, kteří to určo umí.

Jinak šikovný servisman (Škodovák) se tam dostane i bez poškození. Myslím že dokážou

vydrátovat ovládání kufru. Vím určitě že to jde u Fábky.

to Diamant: Centrál je jen spotřebič který může fungovat při nějakém min. napětí.

Jestliže Ti odešel článek při startování, tak to byl sakra pokles. Někde jsem četl,

že i dost vybitá baterie (nešlo s ní startovat) dokáže centrál odemknout.

Vím jak to s tou žárovkou myslíš, ale to by nešlo. Musel by jsi mít velký spotřebič a navíc ho připojit do serie s centrálem.

to Váša: Nachystaný na zloděje? No museli by se v tom trošku hnípat a každopádně mít otevřenou kapotu. To si ale nelajznou..... (moc douho to trvá)

Na montazi fabii (fl) jsem videl jak sundaj mlhovku a odemknou si pres vag. Tudis to jde;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jen reaguji na zkušenost kolegy se zamknutím klíče při použití talčítka a otevření kufru.

Stalo se mi to samé. Byl jsem služebně v Německu a při nakládání krabic jsem si otevřel jen kufr a naházel jsem krabice i s klíčem do auta a zavřel kufr.

Ihned jak jsem sem "švihl" s kufrem mi došlo že tam mam klíče ale nešlo reagovat, kufr se zamkne ihned. Takže 3 hodiny čekání s náhradním klíčem.

Kolegové z firmy mi zavolali VW servisáka a ten mi řekl, že díky montáži mříže N1 nelze "zničit" jen okénko u zadních dveří =) A tak mi defakt řekl to samé co kolegovi.

Opravdu milá příhoda a proto teď když jsem si koupil svojí O2 tak se tlačítku odemknout kufr vyhíbám na 100 km !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Štandartne nepoužívam na DO otváranie kufra, no podarilo sa - pri nakladaní vecí do kufra na Octavii II Combi som otvoril DO iba kufor, naložil veci aj s kľúčami a zabuchol. Kufor sa automaticky uzamkol. Náhradné kľúče boli 500km.

Podľa vyjadrenia zo Škoda servisu mi môžu prísť iba ak vybiť okno+zaplatím za výjazd, takže som to riešil radšej cestou po náhradné kľúče.

Má niekto nejaké skúsenosti ako sa už nezabuchnúť, nakoľko sú dve najčastejšie možnosti ako k tomu môžem na mojej Octavii II prísť:

1. Otvorím na uzamknutom aute iba kufor a kľúče hodím dovnútra.

2. Odomknem DO auto, otvorím iba kufor, dám do kufra kľúče a auto s automaticky po cca 60s nečinnosti uzamkne.

Neuvažujem s prípadom, ze pri otvorených dverách zamknem DO auto, hodím kľúče dovnútra a zabuchnem.

Dá sa táto automatika v Octavii II nejakým spôsobom deaktivovať:

- ak odomknem auto a otvorím iba kufor - nech sa automaticky nazamkne celé auto po cca 60s

- ak otvorím iba kufor cez DO nech sa mi po zabuchnutí neuzamkne

Automatické uzamknutie auta po cca 60s po odomnutí DO, pokiaľ nedôjde k otvoreniu žiadnych dverí-ani kufra je dobrá vec, v tej vidím zmysel ale vo vyššie popísaných nie.

Dá sa do auta / kufra nejak dostať - ak sa už zabuchnem (bez rozbitia okna) ?

Vopred vdaka za odpoved.

Pri zabouchnutych klicich se da O2 otevrit pouze a zase jen klicem (DO). Pokud nahradni neni k dispozici, musi se dostat z auta ven ty zabouchle. Zni to divne, ale je to tak. O2 nejde otevrit nicim jinym nez klicem (DO). Nepomuze rozbit okno a otevrit packou ... to takhle nefunguje. Ochrana proti zlodejum ...

Jde rozbit okno a podat klice.

Stalo se mi, ze jsem si zabouchnul klice. Zavolal jsem asistencni sluzbu a ti nafukovacim vakem ohnuli mirne dvere (cca 5mm), dratem podali klice, na kterych pak zmackli tlacitko pro otevreni. Stalo me to 2000kc.

Dvere se vrati normalne zpet. Nic se neponici.

Uz to nechci nikdy zazit ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...