Přejít na obsah

Octavia 1.8T nestartuje


lukas.vysinsky

Doporučené příspěvky

Zdravím lidi, trošku oživím tohle starší téma...

Dnes ráno mi nenastartovalo auto. Ale vůbec se ani nechytalo, ani ťuk. Zvláštní je, že nikdy za ty cca 3 měsíce co ho mám tenhle problém nenastal ani sebemenší náznak toho, že by nenaskočil. Až dnes prostě auto stávkuje a já nevím co to je.

Může být problém spojen s tím, že má auto díry v tahu a při plném sešlápnutí plynu chvilku jede jak má, ale cca po vteřině jakoby neměl vůbec přísun benzínu?

Prosím poraďte někdo co to může být... :help: předem díky, Lukáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ahojte.. mam podobny problem..

ked je vonku pekne teplo..tak pohoda.. akonahle zacne prsat.. tak potom je to sem tam biednejsie

najprv to robilo iba pri nastartovani...ze auto ako keby nemalo stavu.. a tak pomali zdochynalo..

ked som vytocil otacky..tak uz potom to bolo lepsie a po prejdeni par km to v pohode..

dnes dokonca ked som nastartoval tak mi to skoro zdochlo.. a cestou do prace to sem tam cukalo... na krizovatke tiez tak zdochlo :(

podla chyb z VAGu je nieco take ze..

prechalstany motor

teplotne cidlo

poradte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové moc se omlouvám, že jsem nenapsal řešení problému sem, ale do jiného threadu. Předem říkám, že přesně nevím, kde se ona součástka nachází, v servise by ale vědět mohli. Příčinou problému byl špatný regulátor tlaku oleje pro hydroštely...Ve zkratce...je to mechanickej regulátor (kulička - pružinka). Výsledkem toho bylo, že veškerý tlak oleje (mazací okruh) se natlačil do hydroštelů (proto to nejdřív chytlo, pak zdechlo a už nestartovalo...točilo to však lehko - bez komprese). Hydroštely otevřely ventily, motor neměl kompresi a nejel...po zalapování kuličky už to jezdí v pohodě. Asi je to dost ojedinělá závada...nejsem si jistej, jestli nemusí hlava dolů, aby se k tomu regulátoru člověk dostal, ale za pokus to možná stojí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahoj,

pls o radu. Nemůžu nastartovat octavii RS I :(. Při otočení klíčku do první polohy je vš OK (veškeré kontrolky se rozsvítí a ty co mají zhasnou). Po otočení do druhé polohy se absolutně nic neděje - startér vůbec netočí, prostě absolutní ticho. Stalo se mi to úplně z čista jasna v pátek když jsem po asi 130km zastavil na D1 na benzince a už jsem nenastaroval :(. Na asistenčce tvrdili, že to bude vadný startér nebo třeba nějaký kabel ... Zkoušel jsem hledat i tady v už starších diskuzích ale přímo tenhle problém jsem nenašel (je fakt ale že jsem neprolezl všechno).

Předem díky za jakoukoliv radu, postřeh ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
Mám trošku dost zásadní problém... Projížděl jsem plno diskuzí, ale stejně jsem nenašel odpověď.

1.8T AGU 110kw

 

Ještě před dvěma dny motor šel v pohodě. Pak to znělo po nastartování jekoby na 3 válce. Další den to už nechytlo. Prolezli jsme pojistky, kabely, vše ok. Napadl nás startovací/zapalovací modul. Koupen novej, nic se nezměnilo. VAG nic nehlásí, čerpadlo funkční, palivo to tlačí, vstřiky fungují.

 

Napadá vás něco jinýho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Taky se přidám s dotazem. Moje AGU nestartuje jak má. Problém je někde okolo palivové pumpy, protože když otočím klíčkem, tak není slyšet. Vypozoroval jsem, že když auto delší dobu stojí, tak nastartuje. Ale jakmile s autem jedu třeba 10minut, pak vypnu motor, tak nenastartuju - pumpa nedává palivo.

 

Nemá někdo v rukávu řešení? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím všechny,

Potřebuji rychlý help.

2.0 T, r. 2000, kód motoru nevím, mám tu pouze malý OTP, auto je manželky, takže ho neznám jako svoje

Včera jsme přijeli na návštěvu mimo město, dnes sednu do auto, přístroje naskočí, ale startér se ani nehne. Je slyšet pouze palivové čerpadlo, jinak žádný náznak startu. Baterkou to není, zkoušeli jsme z jiného auta a stejný výsledek.

Nemám možnost to zvednout, nářadí taky omezené, VAG tu nemám.

Nemá někdo radu, na co se kouknout?  Pojistka, relé atd, než začnu shánět mechanika případně odtah ?

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

co říká diagnostika?

Baterku jsem měl taky novou, ale zničila se bohužel špatným dobíjením, kontrolka oleje se rozsvítí vždy když nenastartuje motor, jinak pokud nejde vůbec nastartovat, že to ani nebrkne, tak u mě to byl káblík od cívky startéru a pak taky kabel na dobíjení od alternátoru (černý na 110A pojistku na autobaterii)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 roky později...

Dobrý den,

 

Měl jsem lehčí ťukanec zepředu a pote jsem musel měnit nápravnici a chladičovou stěnu protože byly zkřivené po bouračce , vyměnil jsem vše a od té doby auto nestartuje, palivové čerpadlo slyším, startér točí, ale nechce naskočit, přitom po bouračce jsem s tím mohl normálně jezdit, problém nastal až u znovu zapojení chladiče a předělání předku.

 

Už nevím co s tím, konektory jsem všechny prošel a zkontroloval, budu rád za každou radu,

 

Děkuji.

 

1.8t rs, 250k najeto, baterka ok, benzin tam je 

Editováno: , autor: Leseg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Leseg změnil název na 1.8t RS nestartuje po předělání předku

Dobrý den , 

Škoda Octavia 1 1,8T chip 149Kw

268xxx najeto 

 

Potíže začali se startováním občas chytla až na po 3 na po 4 na rady mechaniků jsem vyměnil

svíčky 268xxx

zapalovací cívky 268xxx

palivový filtr 268xxx

olejový filtr 268xxx

kontrola hadic a následná výměna poškozených 

PAlivové čerpadlo 4 bary 

 

Auto půl dne jelo ne tak hezky jako dříve ,ale bez jaké kolik rozsvícené  kontrolky   neskubalo a nestrácelo úplně razantně výkon nic méně odpoledne opět nenastartovalo na diagnostice ukazovalo kostra na vstrikách a kontrolka motoru už svítila konstantně po nastartování s tím jsem auto odstavil u silnice.O 3 hodiny později mi to nedalo nechtěj sem nechat broučka u silnice a tak jsem zkusil nastartovat a k mému překvapení auto chytlo na první dobrou. Sám už nevím na co se zaměřit.Rady mechaniků vedou ke koupi nových dílů ale vše bez úspěchu věděl by si někdo rady co by to mohlo způsobovat ? 

viz nové palivové čerpadlo hučí více jak to staré a to tak že je to slyšet hlavně při větších otáčkách auto táhne ale ne jako dříve jen už necuka.za každou radu budu rád.

dále vyměním výstřiky prý to pomůže ale to už sem slyšel u prvního dílu ... A zatím stále bojujeme.

olej ani chladící kapalina nemizí ani nepřibývá 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...