Přejít na obsah

Octavia 1.8T nestartuje


lukas.vysinsky

Doporučené příspěvky

No ja uz po mojich skusenostiach neverim nicomu. Moze to byt hocico. Nic netreba podcenit. Neviem co si vsetko na aute robil a menil ale... Treba skontrolovat tesnost vsetkych tlakovych /turbo/ a podtlakovych hadic /odvetrania klukovky/ vcetne hadice k posilovacu brzd. Vyčistit klapku. Skontrolovat ukostrenia v motorovom priestore a popozerat kable /konektory/ ci ti niekde nezateka a pod., ci mas dobry kontakt. Elektrika je svina. Zla kostra na zadnom svetle rozhodi cele auto... Mam osobnu skusenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Co zkusit vymenit zapalovaci civky. Ten problem jsem mel taky. Mam uz druhe.

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...ka-octavia.html

Ty jsou vyměněný všechny čtyři. Teď jsem ale zjistil jednu věc. Když se měnily svíčky, ty staré měly 3 hroty, nové svíčky jsou stejné značky, mají stejné označení a byly doporučeny autorizovaným servisem, mají však hrot jen jeden (hrotem myslím protilehlý kontakt). Napadlo mě, jestli se to při startu kvůli svíčkám neuchlastá a pak to prostě nestartuje, za pár minut to většinou chytne tak na dva, tři válce a po pár stech metrech se to chytne úplně a jede jako víno. Každopádně díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsou vyměněný všechny čtyři. Teď jsem ale zjistil jednu věc. Když se měnily svíčky, ty staré měly 3 hroty, nové svíčky jsou stejné značky, mají stejné označení a byly doporučeny autorizovaným servisem, mají však hrot jen jeden (hrotem myslím protilehlý kontakt). Napadlo mě, jestli se to při startu kvůli svíčkám neuchlastá a pak to prostě nestartuje, za pár minut to většinou chytne tak na dva, tři válce a po pár stech metrech se to chytne úplně a jede jako víno. Každopádně díky

Originální svíčky jsou "jednobodové" - NGK PFR 6 Q. Takže tím to asi nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Originální svíčky jsou "jednobodové" - NGK PFR 6 Q. Takže tím to asi nebude.

Mám ten istý problém ale mám 1,8T AUM 2001 a taktieš si s tým neviem rady. Bola už aj v autorizovanom servise, 3 mesiace bol pokoj a znova sa to začalo. Po tých 3 mesiacoch sa rozsvieti kontrolka motora. Keď to hodim na VAG tak vypíše chybu 17545 a 17705.

Editováno: , autor: piskota
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten istý problém ale mám 1,8T AUM 2001 a taktieš si s tým neviem rady. Bola už aj v autorizovanom servise, 3 mesiace bol pokoj a znova sa to začalo. Po tých 3 mesiacoch sa rozsvieti kontrolka motora. Keď to hodim na VAG tak vypíše chybu 17545 a 17705.

To máš dobrý, aspoň se máš odkud odpíchnout. Mě nesvítí nic, VAG mlčí a auto nejede. Už fakt nevím čím by to mohlo být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš dobrý, aspoň se máš odkud odpíchnout. Mě nesvítí nic, VAG mlčí a auto nejede. Už fakt nevím čím by to mohlo být.

Ide však oto že podľa tých kódov sa už všetko skontrolovalo a vymenilo a napriek tomu to blbne. A ešte ktomu keď je motor zohriaty tak občas kolíšu otáčky a sem tam vynechá motor. To si však myslím že to budú zapaľovacie cievky. V servise skonštatovali že to musia ešte raz rozobrať a skontrolovať.

Editováno: , autor: piskota
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ide však oto že podľa tých kódov sa už všetko skontrolovalo a vymenilo a napriek tomu to blbne. A ešte ktomu keď je motor zohriaty tak občas kolíšu otáčky a sem tam vynechá motor. To si však myslím že to budú zapaľovacie cievky. V servise skonštatovali že to musia ešte raz rozobrať a skontrolovať.

Tak potom dej vědět, jak jsi pochodil, třeba se aspoň nějak odpíchnem, protože já už fakt netuším čím by to mohlo být

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Dobrý den, začátkem roku jsme zakoupili ojetou Škodu Octavii, r.v. 2000. Jedná se o kombík v motorizaci 1.8 Turbo 20V. Několik dní po koupi nastaly problémy. Auto nechtělo nastartovat. Po hodině "odpočinku" nastartovalo a jelo bez problémů. Problém se pak ale opakoval. V autorizovaném servisu Škoda se již skoro půl roku mechanici pokoušejí závadu odhalit, zatím však neúspěšně. Veškerá čidla, která vykazovala nesmyslné hodnoty byla vyměněna, podle diagnostiky je teď auto v naprostém pořádku. Měněná byla i řídící jednotka, avšak auto i nadále například týden jezdí a z ničeho nic ráno nenastartuje. Často také při studeném startu motor jede na tři, někdy i na dva válce. Po chvilkovém prohřátí se většinou chytnou všechny čtyři. Chtěl bych se tímto zeptat, zda-li jste se s podobným problémem nesetkali. Díky moc, jsem už zoufalý.

Nenapadá zdejší profíky, co ještě vyzkoušet? Jsem už v koncích. Dneska auto kleklo za jízdy úplně. Večer jsem přišel a samozřejmě bez potíží nastartovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

mám podobný problem včera když jsem jel z prace domu cca po 8 hodinych prace auto se chytlo az na 3-ti pokus... dneska rano když jsem jel do prace zase se chytlo na 3-ti pokus... jinak je vse ok motor nic nehlasi auto neskube vse je ok... Baterije je nova cca 1 mesic. děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera som prave vymenil vsetky ventilky, hadicky, prudove cerpadlo, tesnenia na vetve odvetrania bloku motoru, ktore vedie do sacieho potrubia, posilovaca brzd a k tlakovemu ventilu odvetrania umiestneneho na sani medzi airboxom a turbom.

Zo zaciatku som mal K.O. jednu hadicu. Tu som vymenil a prdla druha. Aj tu som vymenil a teraz na treti krat ked prdla dalsia som objednal celu vetvu v škodovke novu. Nebanujem i ked cenovka bola 205 eur.

Auto mi predtym cukalo, plulo olej, netahalo tak ako teraz, kolisali otacky sem tam, rozsvecovala sa mi kontrolka ESP /asi pre nehle vypadky vykonu/ a rano pri studenom starte sa to niekedy hadalo 3-4 valce alebo to strelilo do klapky. Po zohriati to jazdilo.

V sekcii poruchy, opravy - spotreba oleja 1,8 T je vyfotena cela tato vetva aj fotky z Etky a DP. Neveril som tomu ale tieto podtlaky, ktore spajaju sacie vetvy vedia spravit velku galibu.

Dnes rano u nas boli 2 stupne auto chytilo na brnk. Bez kuckania, hadania sa 3 so 4-tym valcom, otacky nekolisali a hlavne to uplne inak tahaaaaaaaaa aaaaaa /t.j. daleko lepsie/.

Ak mate nalietane dost kilometrov alebo starsiu 1,8 T tak je tu na 80 percent sanca ze nejaka ta hadicka alebo ventil uz nebude dobre fungovat.

Zdar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dobrý den, mám stejný problém. Pokud to tu už někdo vyřešil. Prosím o radu. Mám vůz O1 RS 1.8T rok 2001. Špatně nebo vůbec to startuje za studena. V létě pohoda. Teď, jak šla teplota dolů je ho horší a horší. Plánuju vyměnit svíčky, zkontrolovat hadičky (výměna), a asi objednám i palivový filtr. Přemýšlel jsem i o teplotním čidlu motoru. Tak nějak jak to tady pročítám tak zjišťuju, že toto by mohly být zásadní kroky do začátku.

Pokud na to ale už někdo došel, čím to je. Prosím o radu.

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

má 1.8T ARX taky nenastartuje, jediný co zahlásila tak chybu, teď nevím číslo, která se odstraní tím že se má vytvořit READINES kod - ten mi nejde vytvořit protože 5. krok je nastartování vozidla a to mi nejde.

Jediný co sem našel je hadička od odvětrávání nádrže k nádobce aktivního uhlí, je lehce prasklá. Myslíte, že by toto mělo tak zásadní vliv na to že když je pod 2°C tak nenastartuju?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Dobrý den, začátkem roku jsme zakoupili ojetou Škodu Octavii, r.v. 2000. Jedná se o kombík v motorizaci 1.8 Turbo 20V. Několik dní po koupi nastaly problémy. Auto nechtělo nastartovat. Po hodině "odpočinku" nastartovalo a jelo bez problémů. Problém se pak ale opakoval. V autorizovaném servisu Škoda se již skoro půl roku mechanici pokoušejí závadu odhalit, zatím však neúspěšně. Veškerá čidla, která vykazovala nesmyslné hodnoty byla vyměněna, podle diagnostiky je teď auto v naprostém pořádku. Měněná byla i řídící jednotka, avšak auto i nadále například týden jezdí a z ničeho nic ráno nenastartuje. Často také při studeném startu motor jede na tři, někdy i na dva válce. Po chvilkovém prohřátí se většinou chytnou všechny čtyři. Chtěl bych se tímto zeptat, zda-li jste se s podobným problémem nesetkali. Díky moc, jsem už zoufalý.

Pánové, tak mě napadlo. Je možný, aby tyhle problémy způsobovalo špatné odvětrávání nádrže? Popíšu jak jsem k tomu došel. Jel jsem tankovat už na rezervu. Vzal jsem za 1000 Kč, nastartuju, ale octa pískla, že mám natankovat. Až po pár kilometrech se ručka začala pomaličku zvedat. Je to normální? Asi mě povedete na výměnu čidla hladiny a neříkám,že musí být dobrý, ale ve spojitosti s častým studeným nestartováním by to teoreticky mohlo mít něco společného??? Možná se chytám špatného stébla, ale už fakt nevím co s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, tak mě napadlo. Je možný, aby tyhle problémy způsobovalo špatné odvětrávání nádrže? Popíšu jak jsem k tomu došel. Jel jsem tankovat už na rezervu. Vzal jsem za 1000 Kč, nastartuju, ale octa pískla, že mám natankovat. Až po pár kilometrech se ručka začala pomaličku zvedat. Je to normální? Asi mě povedete na výměnu čidla hladiny a neříkám,že musí být dobrý, ale ve spojitosti s častým studeným nestartováním by to teoreticky mohlo mít něco společného??? Možná se chytám špatného stébla, ale už fakt nevím co s tím.

Nejvíc na stres je, že jedna závada má u každýho jiné řešení. Každopádně to co teď píšeš, mi logický přijde. Já měl třeba špatný starty kvůli baterce. Za tepla oka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejvíc na stres je, že jedna závada má u každýho jiné řešení. Každopádně to co teď píšeš, mi logický přijde. Já měl třeba špatný starty kvůli baterce. Za tepla oka.

Zkusil bys to trochu rozvést?Co se tam dělo, že to špatně startovalo? (počítám, že se motor normálně točil). Řek bych,že u mě to baterkou nebude. Motor se točí, chytne,ale buď jede normálně, nebo na 2-3 válce nebo zdechne a nejde nastartovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil bys to trochu rozvést?Co se tam dělo, že to špatně startovalo? (počítám, že se motor normálně točil). Řek bych,že u mě to baterkou nebude. Motor se točí, chytne,ale buď jede normálně, nebo na 2-3 válce nebo zdechne a nejde nastartovat.

Tak to ne, já měl problém vyloženě se startem. Začalo to když jsem ji vyšťavnil kvůli zamrzlému benzínu :smich: , baterku jsem nechal v servise dobít a po čase to začalo blbnout. Baterka ko, vyměnil jsem ji a ok. U tebe bude něco v palivové soustavě, vzhledem k tomu, co píšeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ne, já měl problém vyloženě se startem. Začalo to když jsem ji vyšťavnil kvůli zamrzlému benzínu :smich: , baterku jsem nechal v servise dobít a po čase to začalo blbnout. Baterka ko, vyměnil jsem ji a ok. U tebe bude něco v palivové soustavě, vzhledem k tomu, co píšeš.

Zajímavý ale je, že když to jede na ty 2-3, je v garáži dost cítit benzín, takže benzín tam asi jde. Jsem z toho fakt jelen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A baterku máš jak starou? Nevím proč, ale zkusil bych si ji od někoho půjčit a odzkoušel bych to.

No auto jsme kupovali ojetý a baterku jsme neměnili,ale jednou když to nechtělo startovat, zkoušel jsem to startovat přes nabíječku, což je asi blbost,protože ta nedá takovej proud. Ale nejde mi to do hlavy,co by s tím měla co dělat baterka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No auto jsme kupovali ojetý a baterku jsme neměnili,ale jednou když to nechtělo startovat, zkoušel jsem to startovat přes nabíječku, což je asi blbost,protože ta nedá takovej proud. Ale nejde mi to do hlavy,co by s tím měla co dělat baterka.

No to máš těžký. Lidi vymění půlku auta, pak zjistí, že stačila blbost za 150Kč. Taky mi nejde spousta věcí do hlavy. Třeba když si člověk (já :smich: ) koupí novou spojku a přitom je špatná. Necháš vyměnit spoustu dílů za tisíce a pak zjistíš, že jsi měl to štěstí koupit špatný kus. To potkalo třeba mě. A když jsem jim tehdy říkal, že to musí být spojkou, dívali se na mě jak na debila. Nejsem mechanik a neříkám, že to tou baterkou bude, ale zkusil bych to proměřit nebo vyměnit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to máš těžký. Lidi vymění půlku auta, pak zjistí, že stačila blbost za 150Kč. Taky mi nejde spousta věcí do hlavy. Třeba když si člověk (já :smich: ) koupí novou spojku a přitom je špatná. Necháš vyměnit spoustu dílů za tisíce a pak zjistíš, že jsi měl to štěstí koupit špatný kus. To potkalo třeba mě. A když jsem jim tehdy říkal, že to musí být spojkou, dívali se na mě jak na debila. Nejsem mechanik a neříkám, že to tou baterkou bude, ale zkusil bych to proměřit nebo vyměnit..

Ono kdyby to dělalo při startu,tak to pochopím,ale kolikrát je potřeba ujet třeba kilometr,než se to chytne. Navíc pokud by baterka dávala malej proud, poznalo by se to při startování. A to se motor točí v pohodě.

Já si spíš myslím, že to bude něco se zapalováním,ale co...nebo nějaký čidlo něčeho někde....fakt nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už vím čím to je za tepla to startovalo za zimy ne, je to dvojitý čidlo teploty, stačí vyměnit a auto startuje.

To vadný dávalo pořád 80°C, ŘJ nouzový stav a proto to startovalo pouze za tepla.

Po výměně starty OK bohužel se objevilo dalších devět závad (jako špatný zapalování na válcích 1,3,4 a pokles tlaku), ale našel jsem tam 2 prasklé hadice v blízkosti toho čidla.

Tím odvětráváním z nádrže to nebude, prasklá je taky a Octavia jede v pohodě, Ta ručička že ti stoupla je tím, že po nastartování máš velkou spotřebu a jak se ti v průběhu jízdy zmenšuje, tak to ukazuje jakoby víc paliva v nádrži. <<<<(dlouhodobé sledování tohoto jevu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

ohladom studenych startov, mam s tym tiez problem, motor nastartuje ale o 2-3 sekundy sam zhasne, na druhy krat uz start v pohode. Toto sa stane len niekedy, inak startuje zvycajne na prvy krat. Ohladom kolisania volnobehu, s tym problem nemam, teda nie nejaky extremny, rucicka sa malicko kolise, ale vazne len malicko a to je myslim v pohode, tusim som tu niekde cital ze niekomu to robi aj +/- 100 az 200 otaciek. Ohladom obcasnej straty vykonu, toto sa mi tiez obcas stava, pri konstantnej rychlosti, rovnaka poloha plynoveho pedalu, auto ako keby vynecha, strati vykon, netaha, po 3-4 sekundach sa spamata a zase slape ako ma. Ten isty motor ako ja (1,8 20V Turbo - 110 kW) ma aj kamarat a robilo mu to presne to iste, v servise mu vymenili vahu vzduchu a odvtedy ma pokoj, takze sa na nu chystam aj ja, mozno to ma nejaky vplyv aj na tie starty?

Editováno: , autor: Ferino83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Leseg změnil název na 1.8t RS nestartuje po předělání předku

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...