Jump to content

Octavia II 2.0 TDi 103 kW


heatclif
 Share

Recommended Posts

Dobrý den, můj problém je následující..

Mám Škodu Octavia II Tdi 103 kW, najeto cca 117000 km. Zhruba před měsícem se mi při volnoběžných otáčkách začal občas mírně třást motor. Bylo to opravdu nárazové. Nyní už je to v takovém stádiu, že se na volnoběh třese vždy a s velkou intenzitou. Vše se přenáší až do karoserie. Pokud ale přidám otáčky je vše ok. Nevíte čím by to mohlo být? Žádné klepání ani jiné podobné nestandartní zvuky z motoru slyšet nesjou. Občas se mi také nárazově stane, že při sešlápnutém plynu začne vozidlo cukat. Poté co dám nohu z plynu a znovu sešlápnu je vše zase ok. Hodlám navštívit servis ale rád bych věděl na co se mám případně připravit :-) . Za Vaše odpovědi předem děkuji.

Link to comment
Share on other sites

Neviem ako to mysli heatclif pri to zošľapnutom plyne, ale mne sa stáva keď idem na 2 alebo 3 prevodovom stupni a pridávam tak ako keby auto vynechalo na zlomok sekundy a o chvíľku už je znova všetko v poriadku. Auto mi na voľnobehu trošku ako keby vynechalo. No je to tak raz za 10-15 sekúnd, ale je to veľmi maličko.

Link to comment
Share on other sites

Neviem ako to mysli heatclif pri to zošľapnutom plyne, ale mne sa stáva keď idem na 2 alebo 3 prevodovom stupni a pridávam tak ako keby auto vynechalo na zlomok sekundy a o chvíľku už je znova všetko v poriadku. Auto mi na voľnobehu trošku ako keby vynechalo. No je to tak raz za 10-15 sekúnd, ale je to veľmi maličko.

Díky za Vaše názory. Dneska jsem to měl u jednoho "mekánika :) " v dílně. Dal to na VAG a prý jsou to vstřiky. Teď prý mám dvě možnosti. Buďto se to bude snažit pročistit a když to nepomůže tak budu muset koupit nové. Myslíte, že má smysl je nechat čistit? Přece je to jenom "balík"....A když bude k.o. třeba jen jeden mám nechat vyměnit rovnou všechny?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Díky za Vaše názory. Dneska jsem to měl u jednoho "mekánika :) " v dílně. Dal to na VAG a prý jsou to vstřiky. Teď prý mám dvě možnosti. Buďto se to bude snažit pročistit a když to nepomůže tak budu muset koupit nové. Myslíte, že má smysl je nechat čistit? Přece je to jenom "balík"....A když bude k.o. třeba jen jeden mám nechat vyměnit rovnou všechny?

Tak to byla vstřikovací tryska na třetím válci

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Prý dával více nafty než měl. Dělal mi to známý. Když jsem si zjišťoval kolik by to stálo přes Porsche tak i s prací něco kolem 17.000,-Kč za jeden vstřik což je pálka!!!!! Takhle jsem si sehnal z bouranýho auta za 4.000,-Kč + práce 1.100. Auto teď jede jak má tak snad bude zase chvíli klid :-) . Ale řeknu Vám, byl to opravdu opruz. Ze začátku to opravdu začalo sem tam poskakovat až se to stávalo pravidlem. Vždy na volnoběžné otáčky. Každopádně děkuji za vaše podněty. Když jsem koukal na ten původní co tam byl, tak byl kolem trysky pěkně zapečenej...víc na tom stejně nepoznám....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...