Přejít na obsah

prevodovka


OIZIK

Doporučené příspěvky

hodně štěstí při shánění "benzínového" 6-ti kvaltu pro 1,2 HTP.

Rychlost je závislá od odporu vzduchu. A v určitém okamžiku se odpor vzduchu a výkon motoru sejdou a pak už vyhrává jen fyzika.

Efektem bude, že s 6-ti kvaltem budeš řadit jako blázen a rychleji to stejně nepojede ;) (platí pro 1,2 HTP "black" i "red" font)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úspora paliva ve 140 km/h se se 6q těžko vrátí - zvláště u atypického benzínu 1,2 HTP (který má v kopcích dost problémů sám se sebou).

A i kdybys měl ve 140 km/h ušetřit s 6q cca 1,5 lt/100 km, tak bys při ceně převodovky 20 tKč musel ujet tou "140" 40 tisíc km.

Bavíme se o "teoretické" převodovce za 20 tKč, která má upravený pouze 6q do rychloběhu. Tu 6-tku tam budeš řadit v dlouhých klesáních, do stoupání stejně pojedeš na 5-stupeň.

Něco jiného by byla převodovka poskládaná na zakázku - vykanibalizovaná kolečka z různých převodek už od jedničky. Jenže tady se zase nevejdeš do 20 tKč.

Záměna diesel/benzín je z důvodu provozních otáček nevhodná (tam, kde se benzínové motory začínají probouzet, diesely většinou končí).

Je to jen fyzika ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...