Jump to content

Auto netahne a pak najednou vylitnou otacky


bertik
 Share

Recommended Posts

Ahoj mam problem a tak se obracim sem. Vlastni OC1 rv.98 1,6 74kW. Problem je at u studeneho tak i u zahrateho motoru. Zavada se projevuje nasledovne jsem na krizovatce potrebuju z ni odjet a auto se rozjizdi jako snek a netahne. Diagnostika ukazala chybne cidlo otacek kliky myslim ze tam bylo G40. Dale ukazala, ze je malo vzduchu asi 1,4 a ma byt pry 4? Dalsi zavada ( nevim jestli je to to same), jedu do kopce slapnu na plyn auto netahne a najednou vyleti otacky na silene hodnoty ( jako bych slapnul na spojku a dupnul na plyn) to odstranim ze dam nohu z plynu a jedu pomalu jako snek. Tento vystrel otacek se obcas projevuje i pri vjezdu do krizovatky kdyz potrebuju rychle zmizet. Nevim co mam delat procital jsem forum a podobnych pripadu je tu vic, ale zase zkusit vse to je jako vymnenit motor :-( Jeste musim priznat vymnenu rozvodu, po nich se ukazaly jen ty otacky, ale ten tah uz byl predtim. V servise rekli at jim to tam necham ze se o neco pokusej, ale jak je znam tak cena bude nehorazna. Poradte prosim. Diky Martin

Link to comment
Share on other sites

U rozvodu mas dve cidla, indukcni snimac otacek na klice [G28] a pak jeste halluv snimac na vacce [G40], vypadek hallova snimace se projevuje mirnym snizenim vykonu, odpojenou regulaci klepani a motor muzes dal normalne startovat. Jinak vahu vzduchu ovlivnuje otevreni skrtici klapky, a od toho se odviji cely vykon motoru, zkontroval bych nejdriv tu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...