Přejít na obsah

Octavie 1.8 SLX 20V (1781ccm/92kW)99


thor-!

Doporučené příspěvky

Zdravim,sem majitelem tohoto vozu Octavie 1.8 SLX 20V (1781ccm/92kW)99(mam ho tak mesic) a mam par dotazu.

Vcera jsem vlezl do auta a kdyz jsem chtel nastartovat tak se mi rozsvitila kontrolka klice,auto jsem nenastartoval ani po tretim pokusu.Vytahl jsem klicek a znova zastrcil a vuz jsem nastartoval.Podle meho soudeni to byla kontrolka imobilizeru(opravte me jestli ne)mam k vozu dva klice,je mozne ze ten jeden klic je vadny??Pred tim se mi to nikdy nestalo.Nebo co by to mohlo byt za zavadu :feve: ???

Dale jsem se chtel zeptat jestli u pocitace u teto oktavie jde neastavit dojezd v km na nadrz.A nejako nemohu prijit na nastaveni hodin ale s timto si jeste pohraju.

U prednich kol mi pri jizde cosi klape ale jen kdyz najedu na nejakou nerovnost na silnici,kamarad se na to ze spod dival a povidal ze je potreba vymenit nejake gumicky ci co,co to je za gumicky a kolik to tak stoji??A je to opravdu tato zavada co to dela??Pri jizde me to docela rozciluje.

Jeste bych chtel do vozu nainstalovat centralni zamykani na dalku,central ve voze je ale neni na dalkove ovladani,kolik to tak muze stat??

Mam ve voze stresni okenko,problem je ten,teda problem to neni ale ja sem linej,slo by udelat to ze kdyz mam toto okenko otevrene aby se mi samo zavrelo pri zamknuti vozu??Abych rucne nemusel mackat na cudlik a cekat az se zavre :)

No a jeste mam jeden dotaz,menil jsem baterii ve voze byla 66 Ah byla totalne vyflusana ani po nabiti jsem nenastartoval,nastesti mam jeste skodou 120 z ni jsem vyndal baterku a dal ji do octavie ale je o neco slabsi(44 Ah)nevadi to necemu??Octavku nastartuji a zda se ze vse funguje(elek.okenka,zrcatka atd.).Nebo spis mam koupit tu 66 Ah??Ta je vetsi.

Jinak vuz si veme tak 8l/100km kdyz jedu klidnou jizdou kdyz to potahnu tak to je i 12 ;) ale to je asi normalni.

Diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.) Ano bol to imobilizer. Mozes skusit teraz druhy kluc ci sa to ukaze. Ak ano tak je problem so snimacou cievkou a nie klucom. Zrejme.

2.) Ak mas len ten maly pc a nie maxidot tak tam sa asi neda dorobit nic okrem toho co ukazuje. Maly pc myslim dole pod otackomerom.

3.) No nie su to zrovna gumicky ale poriadne gumy. Urcite vybite silentbloky na ramenach podvozku. Mozu to byt aj capy,ale ked to pozeral a povedal gumy. Pre nejaku predstavu TLMICE Ved ty na to postupne prides,nejake zalozky si ulozis do pc a bude to.

4.) No nie je to draha zalezitost dorobit dialkove napr tu POZRI.

5.) Na to aby si sa dostal do obrazu OKNA . Len podla mojho nazoru keby si vyriesil otazku 4 a 5 radsej autoalarmom asi by si to lepsie poriesil ako takto.Ja asi ako majitel 2 cestneho by som sa pobral tymto smerom.2WAY .

6.) No ked to tak soudruzi z NDR vymysleli tak by som tam urcite nenechaval inu baterku ako predpisanu. Je to navzajom poriesene co a ako ma fungovat,stihat napajat,prip dobijat. Urcite daj vykonovo aka ma byt.

Spotrebu neporadim,nemam predstavu.

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky mooc za rady,jen sem se chtel zeptat(sem laik)nemusim teda kupovat Rc 202 key+interface,stacilo by koupit treba tento autoalarm ???Radixnebo jaky by jsi mi doporucil jiny??Nechci do toho vrazet moc penez ale kdyz by bylo potreba tak bych treba o drazsim uvazoval,tato funkce ted se mozna zasmejes ale opravdu tomu moc nerozumim funkce dálkového startu,to znamena to ze sem od vozu treba 15 m a kdyz zmacknu na ovladaci cudlik vuz se mi nastartuje??

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle funguje >-)sem rad dikeeees,takze na to okenko neni potreba zvlast modul.Jen se teda poohlednu po nejakem tom autoalarmu,zvladl bych to namontovat sam??Je u toho nejaky navod???

Jinak ted jsem si vzal jiny klicek a imobilizer se opet rozsvitil,zase sem nenastartoval az teda po vyndani a znova zastrceni toho klice:-(

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáš u toho klíče ještě nějaké jiné klíče, nebo ozdobičky, přívěsky atd., kovové hlavně??? To pak zmate tu cívku a nenačte pořádně kód z klíčku...

Strkej tam ten klíč pomalejc a dej mu čas na přečtení, taky mi to ze začátku dělalo, třeba 3x za sebou to nepřečetlo, kontrolka blikala, tak znova vytáhnout a zastrčit, ale teď už

se mi to dlouho nestalo ...

Na alarm bych se vykašlal, stejně s tím nikoho nevystrašíš, leda nějakej s gsm, ale když budou chtít tak ti to vykradou tak jako tak ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mam na klicich privesek,tak to sundam a budu to testovat ale je fakt ze mi to zacalo delat az po tom kdyz jsem si tam dal ten privesek,pred tim se mi to nikdy nestalo:-)a ted jsem ty klice prohodil ale asi mas pravdu,bude to tim priveskem...

Chci mit zamykani na dalku a ted jestli to je lepsi s tim alarmem nebo bez.Prave ze to to neni tak drahe tak bych si to tam namontoval.Poradi mi tedy nekdo co si mam do toho namontovat???

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Bol som v robote.

Dnes auto bez alarmu,akehokolvek uz je rarita. Skor u okty. Ze ho tam mas neznamena ze ti ho neukradnu. Ja som auto kupil uz s alarmom takze som nemusel riesit. Co sa tyka zabezpecenia tak sa pozri po nete a gugli Zeder-lock. Toto je asi najlepsia volba mechanickych zabezpeceni,ale draha.

K tym alarmom. 2 cestne ponukaju viac komfortu. Nemusis na auto vidiet aby si vedel co sa s nim deje. Dosah bezne do 1 km. Dialkovy start znamena ze napr rano vstanes cez okno nastartujes a kym sa nachystas a ides von tak auto pomaly vykurene. Alebo v lete vychladene. Alebo nastavis cas kedy sa ma nastartovat.

Je to na tebe co zvolis. Ja osobne nemam start.

Editováno: , autor: mysko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok diky vsem,jeste bych mel otazecku v pondeli jedu vuz prihlasit a nevim kolik si mam pripravit kacek na tu ekologickou dan,muze mi nekdo poradit??V technicaku u Emisii mam napsano toto:EHK OSN č:83-03 B

a smernice- EHS/ES č:96/69,co jsem se docetl na netu tak by to melo byt EURO 2 83 R03 B ale pred nulou maji R coz ja v technicaku nemam..

Dival jsem se na to zabezpeceni Zederlock a urcite by to bylo super ale ta cena ;) koupim nejaky ten autoalarm s centralnim zamykanim na dalku,to myslim bude stacit,budu sebou v aute vozit pitbulla a na noc ho tam budu nechavat lol

Editováno: , autor: thor-!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm tak mě se to s imobilizérem ještě nestalo. Nicméně je pravda, že tam klíč strčím pomalu, pak zapnu první polohu-počkám až doběhne čerpadlo a pak startuju.

No hele u mého motoru je 44Ah baterie od výroby. Nicméně abych řekl pravdu až ji budu měnit tak dám taky s větší kapacitou. Při tý el. výbavě, krátkých jízdách a celoročnímu svícení bych řekl že je tak na hranici únosnosti ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu problemu s imobikom asi tolko:

na fore bolo viackrat preberane, ze to moze byt vedenie medzi citacou cievkou (na spinacke pod tym plastom) a budikmi.

Je to normalny nahradny diel, stoji cosi pod 200Kc.

Bud ho vymen, alebo oprav, niektori to riesili preletovanim a ocistenim/napruzenim kontaktov v konektore.

Pomale zasuvanie nie je standardne, ani normalne. Citat to musi hned bez problemov. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdat Thore mám stejný typ auta jalo ty akorát o rok starší.já osobně mám 55A baterii menší bych tak určitě nedával.spíš větší než mám já.na alarm se vykašli,zvol zamykání zpátečky-construct-.co se týče spotřeby já jezdím město 9 až 9,5L,když to valím tak minimum 10l.dálky 6,1-6,8L.záleží hodně na to jak kopcovita trasa to je.a na tvojí noze.tyhle typy aut jsou dobrý ale žravý.tak to šetři.akorát mě udivuje,nebo to tak chápu,nemáš náhodou ve dveřích zámky s centrálem+někde jednotku.jen zřejmě nemáš dálkový ovladač?Hodiny nastavíš tak že na páčce stěračů je dole tlačítko,párkrát ho zmáčkni a dostaneš se na ukazatel hodin.potom čudlíkem u otáčkoměru pootoč bud do prava-nastavíš minuty a pootočením do leva nastavíš hodiny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus,baterii dam jinou tu silnejsi ted ty starty jsou dobre ale az bude zima tak budou asi horsi az budu mit zapnute vyhrivani sedacek,svetla,radio atd. taky muzou nastat komplikace:-)Na to zamykani construct mrknu.

Nevim kde by ta jednotka mela byt na klici mam cudlik jen jeden a to na rozsviceni svetylka(na klici je takove male svetlo) zadny dalsi ovladac sem k autu nedostal:-(

Na ty hodiny mrknu,jen se te chci zeptat na tom pocitaci se asi neda nastavit kolik km najedu na benzin co mam v nadrzi co??Docela by se mi to hodilo:-)

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dojezd tam není, ten je až na budíkách po faceliftu ...

Jinak s těma hodinama, já je nastavuji tím levým čudlikem na budíkách, otočení na jednu stranu se mění minuty na druhou stranu hodiny při vypnutém zapalování ( nevím jestli to má na to vliv, se zapnutým jsem to ještě nezkoušel ) aniž bych musel mačkat ten knoflík na páččce stěračů ...

Editováno: , autor: FilipV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čudlíkem na páčce stěračů si musí najet na hodiny,je tam přeci více ukazatelů-stupně teploty,ukazatel stavu km/hod......

Thore je možný že máš v autě centrální zamykání,ani o tom nevíš.pokud zavíráš auto klíčem u řidiče a zavřou se ti všechny dveře,tak to znamená že tam centrál je.je možný že jednotka je někde v autě schovaná,jen původní majitel bud ovladač ztratil a nebo se mu rozbil.mám za to že do našich typů byly standartně dáván dálkový centrál.nejlépe se optat původního majitele.a nebo pátrat po autě.Jinak taky mám čudlík na klíči který mi rozsvěcí světlýlko na klíči.ale dále mám nezávislý ovladač kterým zamykám a odmykám dálkou auto.

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus,odemykaji se mi vsechny dvere kdyz zastrcim klic do zamku to jo ale to je vsechno.Bych asi musel rozdelat dvere nebo ja nevim kde by mohl byt ten modul,majitele nesezenu nevim kdo byl predchozi majitel mam to z bazaru a tam mi dal jen dva klice k zapalovani.I kdybych ten modul nasel tak by mi to bylo asi k prdu kdyz nemam ovladac kterym bych auto odemkl a asi samostatne by se to nedalo koupit :-) to by pak preci me auto a jakekoliv jine mohl odemknout kde kdo :-)

Asi urcite budu muset koupit to dalkove ovladani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě máš prostě jen centrální zamykání bez dálkového ovládání. Dodatečná montáž neorigo ovládání je jednoduchá. Dělal jsem to minulý víkend (vystřelovací klíče). Budeš muset sundat plasty pod volantem(někde je tady návod) a tapecírung ze dveří. Jen si pak dej pozor na připojování drátů. Já měl sice popis přípojných míst, ale zapomněli se tam zmínit, že ve svazku ve dveřích jsou dva žlutočerné dráty. Já samozřejmě vybral ten špatnej a pak jsem 2 hodiny hledal proč mi to jen zamyká a nechce odemknout:) Stejně tak to je i i kabelů k blinkrům v prahu. Hnědo-ted nevím co je tam taky 2x. Vždycky to byl ale ten slabší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Nastala zima a mam tu dalsi problem,no teda nevim jestli to je problem me se zda ze jo,mechanici tvrdi ze to je normalni.Tak popisu problem,pri rozjezdu na snehu zacnou kola prokluzovat,tudiz se asi sepne ABS,v interieru je ale slyset rachot motorku,nebo co,je to docela slyset a prave proto me to stve.Zajel jsem do autoservisu tam mi mechanik rikal ze zadnou zavadu nenasel a ze u Octavky to je normalni :feve: me se to teda normalni nezda ale on je odbornik.Pri jizde pak uz je vsechno ok,jen kdyz zabrzdim tak to zarachoti a v brzde citim cukani ale to je nejspis ABS.Myslite ze bych to mel nadale resit nebo to je opravdu normalni a ma to tak byt??

Jinak jsem kupoval dalkove ovladadani Maxicar 286 a okenka se dovrou auto zamknu ale uz nejde otevrit :feve: mechanik to zapojoval podle navodu ale moc to teda nefunguje,nevite v cem by mohl byt problem??

http://www.levnealarmy.com/dalkove-ovladan...ar-286/d-70300/

Diky

Editováno: , autor: thor-!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak k tomu tvýmu problému:je to normální mám to samý,pár lidí jsem se ptal a těm to dělá taky.když se rozjíždíš na sněhu,mokru a protočej se ti kola tak to zarachotí.to samý při brždění ve smyku.mě navíc se ozve protočení motorku když se rozjíždím (a to nani nehrábnu kolama)za sucha po rovině,je to je sekundový zvuk,nic víc.musíš si zvyknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...