Přejít na obsah

CIMBU a 1.4 16V 63 kW


x1men

Doporučené příspěvky

Zdravím lidi,

chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor. Kontaktoval jsme mr. CIMBU ohledně motoru 1.4 16V 63 KW, proč se nechipuje....... dlůvod byl prostý a již tady rozebraný. Ale překvapila mě jedna věc, dpoporučil mě abych měnil olej (ne jak doporučuje serviska po 15.000 Km) ale po 7.500 Km a to z důvodu obsahu síry v palivě. Ta výměna problém nebude protože si to udělám sám.

Můj dotaz a to DOST ZÁSADNÍ je v tom jak se starat o motor a teď budu citovat

"každých 7 500 km olej (stačí polosyntetika 10V - 40 od kohokoliv ), aby

Vám zůstala záruka, měňte si ho na 1/2 intervalu sám, a na celý si

jeďte pro drahé razítko, vzduchový filtr max. 20 000 km, stejně tak

svíčky. Na 60 000 km nás navštivte, za 2000 Kč Vám ušetřím cca 45 000 Kč.

Životnost motoru při této péči řádově 500 000 km, životnost motoru při autorizované péči max. 120 000 km s vícenáklady cca 65 000 Kč...

No a můj dotaz spočivá hlavně v těch najetých 60.000 Km, protože podle jeho slov uděla něco o čem jiný autorizovaný servis nemá ani páru a nepokazí se tam tolik vecí. Má někdo podobnou zkušenost..... je to vůbec možné? O CIMBU nepochybuji ,ale aniž bych chtěl vědět co se udělá tak bych nerad vyhodil 2.000 Kč.

Děkuji za odpověďi.

Editováno: , autor: x1men
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těch 7.500 km se týká ale naftových motorů, které jsou provozovány na naftu s vyšším obsahem síry. Každopádně mr. CIMBU občas vyplodí do nebe volající kraviny. Kdysi to bylo např. oblíbené tvrzení ať lidi nepoužívají cyklovač stěračů ve Felicii, že jim 100% odejde ŘJ motoru atd. Výše popsané tvrzení bude asi jednou z nich.

Editováno: , autor: PavelZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměnou oleje po 7500 km nic nepokazíš, co si pamatuji, tak jsem i ve "stopětce" měnil "supermogul" po asi 10000 km... :-) Takže těch předepsaných 15000 nebude až taková "trága". Ovšem jsou auta kde je výměna oleje po 30 tisících (i víc) a to mi už přijde fakt moc. Cimbu také poukazuje na proměnný servisní interval, kde se tento limit dosáhnout dá také...

Výměna svíček a vzduchového filtru po 20000 je rozumná. Také tak měním.

Též by mne zajímalo co s motorem provede pan Janda po 60000?

Editováno: , autor: norton
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

ještě bych chtěl dodat (jak je patrné tak CIMBU nechipuje 1.4 63KW) že firma

http://www.bitpower.cz/index.php?module=cl...ia-1.4-16V-63kW

to dělá nechal to někdo udělat? Připadně takovou firmu rozhodně ani nedpoporučuje.

Díky

PS: ještě k této sekci, osobně by mě nevadilo dát 2000 Kč za něco co ušetři peníze, ale nerad bych naletěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám Fabku 1,4 16V 55kW. Tak isto Cimbu nečipuje. Odôvodnil to množstvom riadiacich jednotiek na tento motor a tiež tým, že týchto 16V je podstatne menej ako HTP. A povedal tiež, že asi mi ho ani nikto iný nenačipuje. Ale kto hľadá nájde. Ja som našiel ochotných a šikovných ľudí TU.

Načipované už pár mesiacov a spokojnosť.

Nešlo o kone, ale o priebeh výkonu a zlepšenie reakcie na plynový pedál, čo sa im podarilo.

Čo sa týka tvrdení Cimbu, tak sa mi to až tak nezdá. Ja mám nabehaných 140 000 km, olej mením po 15 tis. km, vzduchový po 30 tis. a sviečky po 60 tis. Nikdy žiaden problém s motorom.

Len pre zaujímavosť, mazda 323 čo je doma, má interval výmeny sviečok po 100 000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to by bylo drahé vyčištění škrtící klapky. To ti v aut. servisu udělají za pár stovek. Ale on psal, že o tom aut. servis nemá ani páru, takže by mě taky zajímalo, co tak hrozného se v motoru po 60t km stane.

Nezkoušel si ho ještě kontaktovat s tím, co ta oprava (úprava) za 2 tis obsahuje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to by bylo drahé vyčištění škrtící klapky. To ti v aut. servisu udělají za pár stovek. Ale on psal, že o tom aut. servis nemá ani páru, takže by mě taky zajímalo, co tak hrozného se v motoru po 60t km stane.

Nezkoušel si ho ještě kontaktovat s tím, co ta oprava (úprava) za 2 tis obsahuje?

Čau,

zkoušel jsem se ho ptát co přesně udělá, (motorům nerozumím a jen pro zajimavost by mě to zajímalo co to způsobuje) a odepsal mě ,že to neprozradí.

No ještě by mě zajímalo jestli někdo nechal chipnout (a ripadně kde) tu 1.4 16V 63 KW a jestli to stojí za to, nebo je to vyhození peněz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"každých 7 500 km olej (stačí polosyntetika 10V - 40 od kohokoliv ), aby

Vám zůstala záruka, měňte si ho na 1/2 intervalu sám, a na celý si

jeďte pro drahé razítko, vzduchový filtr max. 20 000 km, stejně tak

svíčky. Na 60 000 km nás navštivte, za 2000 Kč Vám ušetřím cca 45 000 Kč.

Životnost motoru při této péči řádově 500 000 km, životnost motoru při autorizované péči max. 120 000 km s vícenáklady cca 65 000 Kč...

a co když ty doby výměny ještě zkrátíš napolovic...to motor vydrží v poho 1 000 000km????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...