Přejít na obsah

Yeti vs. Octavia Combi


devil

Doporučené příspěvky

Sranki:

- Výplň dveří je jeden kus tvrdého plastu (nepočítám oblast okolo lokte). Nebo mi chceš říct, že horní část je měkká, jako u Octy nebo Supa? :)

- Zrovna tak o měkčení spodní části středového panelu a pokrytí jeho bočních částí kobercem si Yeti může nechat jenom zdát. Řekl bych, že to o kvalitě vypovídá hodně.

- Dále jsem měl na mysli chybějící schránky na bocích předních sedadel, ne pod nimi. Já, jako alergik, v ní mám po ruce kapesník.

- Krytky kolejnic podle teba nejsou potřeba. Proč je teda Octa i Sup mají? Odůvodňuješ absenci součástky, která asi nějaký význam mít bude.

Jsou to všechno detaily, ale právě podle těch se pozná, u kterýho auta se šetřilo, a u kterýho ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- dvere su potiahnute latkou a kozenkou (prakticke-lepsie sa cisti) v miestach kde mam obycajne polozenu ruku, takze nevidim v tom problem (OII ma tuto calunenu cast velmi kratku, pre niektore typy postav zostava len tvrdy plast).

- krytky kolajnic naozaj nie su potrebne, pretoze v podstate nic nekryju, nohy tam nikto nestrka a predpokladam, ze ani dalsie casti tela, ziadna norma ich nevyzaduje atd. (pracujem vo vyvoji sedaciek, tak o tom nieco viem ;)

- pouzitie platoveho dielu na bokoch stredoveho tunela je drahsie riesenie ako koberec - ci je lepsie nech si kazdy posudi sam ;)

- co sa tyka odkladacich priestorov - mam laktovku s Jumbo boxom a ziadny problem nieco niekam ulozit. A mam pocit, ze schranka na vrchu palubky (pod oknom) je v OII mensia

Takymto sposobom sa tu mozeme dotahovat este par tyzdnov, ale nevidim v tom ziadny zmysel. Yeti je urceny pre inu cielovu skupinu zakaznikov, preto ma iny interier, co hned neznamena ze je horsi ako OII. Vyskusaj si Yeti v Eleganci, myslim, ze aspon ciastocne poopravis svoj nazor. Mne sa Yeti vo vybave Active tiez nepaci a preto som si kupil vyssiu vybavu - jednoducha matematika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem psal jinde, že mě taky mrzí, jak očesávají výbavu. Nazval jsem to okrádáním zákazníka. Octavie combi je lepší rodinné auto než Yeti, má větší kufr, menší spotřebu ... něco je v Octavii lépe uděláno, to je pravda. Už když jsem si zjišťoval první informace o Yetim, bral jsem to tak, že je to víc jako Roomster a v něčem o chloupek míň než Octavie. Není pravda, že je Yeti dražší než Octavie, základ ano, ale podle konfigurátoru vyjde srovnatelná výbava u Octavie dráž než u Yetiho. :kol-128: Yetiho jsem zvolil proto, že jsem ho chtěl. Prostě láska na první pohled. :wub: Moc se mi libí design. Z Roomsteru jsem byl zvyklý na prostor vedle sebe a nad sebou, u Yetíka to je ještě lepší. Navíc se do něj daleko lépe nastupuje a z něj vystupuje. Což už ocenilo mnoho postarších lidí s berličkami. A jak říká jeden můj kamarád: "Když sem sednu, tak se nikam nepropadnu jako na gauči." :D A co oceňuji čím dál víc, je světlá výška vozu a to, jak se chová na nerovnostech a v zatáčkách. Takže u mne je Yeti láska na první pohled a nedokonalosti rád Yetíkovi odpustím. Co jsem zatím potkal majitele tohoto vozu, tak jsou stejně postiženi. Výjimkou je ovšem Artigas, ten má postižení minimálně za 50 Yetistů a je to neléčitelné. :smich:

Potvrzuji Tygříkova slova. Kromě Yetika jsme uvažovali o Octavii kombi, když jsem dal do konfigurátotu srovnatelné výbavy (a stejný motor), tak O vyšla o 30 tis. dráž a to jí chybí možnost instalace zadních airbagů a vyšší posez. Co se kufru týka, tak na dovolenou k moři jsme s dojezdovou rezervou měli pro 4 lidi kufr plný přesně po plato a zadní sedačky posunuté dopředu o cca 5 cm (děti měli i tak vzadu víc místa jak ve Fabii Combi při stejné cestě o rok dříve).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedá mi to se nevmísit do diskuze. Domnívám se, že výběr auta je, řečeno slovy klasika, otázkou osobních priorit každého soudruha.

Je samozřejmé, že každý se snaží srovnávat, ale srovnávací parametr měkčené plasty v interiéru vozidla mi připadne dosti úsměvný. Mnohokrát jsem se přistihl při tom, že osahávám za jízdy spolujezdkyni, ale nikdy při osahávání plastových výplní. Parametr množství odkládacích schránek je nepochybně také důležitý, ale vzhledem k tomu, že při řízení potřebuji pouze někam dát cigarety, aby byly při ruce a to jde v každém autě, tak si při podobných debatách připadám jako velblouďátko v onom vtipu, když mu maminka vysvětluje jak dobře je uzpůsobeno pobytu v poušti a ono opáčí, že v zoologické zahradě je mu to dosti nahouby. Osobně si myslím, že hlavní rozdíl ve srovnávaných autech není v počtu toho či onoho, ale v tom, že Octavia je spíše účelné a univerzální auto, zatímco Yeti je spíše pro radost. Prosím nekamenujte mě, Octávia je také pro radost a Yeti je také účelné, ale tak to nějak při zkušenostech s oběma vozy vnímám. Nebo je to možná tím, že Yeti je můj, zatímco zkušenosti s Octávií pocházejí z Octávie služební?

Posledních deset let jsem se držel tří zásad pro výběr auta, nikdy bílé auto, nikdy diesel a nikdy Škodovku, ale celkem neuvěřitelnou náhodou mám bílého Yetiho 2.0 TDI a proto jsem k němu měl od začátku dost rozporuplný vztah. Ten lze nejlépe dokumentovat na vývoji pojmenování tohoto auta. Zhurvený Ingot - Ingot - Ingotek - Jetýnek. Dlouze jsem o tomto jevu přemýšlel a přišel jsem na možné vysvětlení. Mohlo by to být důležité pro lidi, kteří teprve o koupi Yetiho přemýšlejí. Yeti není auto, Yeti je diagnóza.

Radko tou poslednou vetou si trafil do cierneho...presiel som si urcitymi stadiami vyvoja mojho vztahu k Yetimu(pisal som o tom v mojom vlakne preco, ako, za co atd..) a myslim, ze tomu dokaze rozumiet len ten kto ma k Yetimu aj trocha iny ako majetkovy vztah....je uplne zbytocne sa natahovat a porovnavat jablka s hruskami....to je presne to iste ako Yeti a Octavka...to su tak diametralne odlisne auta, kazde je urcene odlisnej skupine zakaznikov....ale dokaze mi posluzit vo vsetkom...dokonca aj k preprave rodiny aj s prislusnou batozinou v lete a aj v zime na lyzovacku...ja ho mam preto, ze tu diagnozu mam...som pozitivny....a pri tom Octavku pokladam za vyborne auto....ale ja mam YETIHO....takze asi tak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...