Jump to content

1,4 mpi 44kw


megi
 Share

Recommended Posts

Dobrý den chtěl bych se poradit ,jestli nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být :měnil jsem na 1,4mpi rozvodový řetěz,vodní pumpu těsnění pod hlavou a vlnovec za katíkem po této výměně mi auto cuká jako by semtam docházelo palivo hlavně při nízkých otáčkách ,ale jezdit se dá normálně mám po výměně najetých 600km kontrolka žádná nesvítí při demontáži hlavy jsem odpojil i příodní hadicu paliva k vstřikovacím ventilům nemá se to nějak ještě třeba odvzdušnovat ? ventily jsem seřídil auto chytá na poprvé děkuji za případné rady

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...