megi Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Dobrý den chtěl bych se poradit ,jestli nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být :měnil jsem na 1,4mpi rozvodový řetěz,vodní pumpu těsnění pod hlavou a vlnovec za katíkem po této výměně mi auto cuká jako by semtam docházelo palivo hlavně při nízkých otáčkách ,ale jezdit se dá normálně mám po výměně najetých 600km kontrolka žádná nesvítí při demontáži hlavy jsem odpojil i příodní hadicu paliva k vstřikovacím ventilům nemá se to nějak ještě třeba odvzdušnovat ? ventily jsem seřídil auto chytá na poprvé děkuji za případné rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Skús prečítať pamäť VAGom závad RJ motora možno tam bude zapísaná chyba.Pokial si dobre dal reťaz /12 očiek/ tak to môže robiť sviečka, vstrek, káblik, konektor atd.Je možná aj netesnosť výfuk potrubia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.