Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den chtěl bych se poradit ,jestli nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být :měnil jsem na 1,4mpi rozvodový řetěz,vodní pumpu těsnění pod hlavou a vlnovec za katíkem po této výměně mi auto cuká jako by semtam docházelo palivo hlavně při nízkých otáčkách ,ale jezdit se dá normálně mám po výměně najetých 600km kontrolka žádná nesvítí při demontáži hlavy jsem odpojil i příodní hadicu paliva k vstřikovacím ventilům nemá se to nějak ještě třeba odvzdušnovat ? ventily jsem seřídil auto chytá na poprvé děkuji za případné rady

Vloženo

Skús prečítať pamäť VAGom závad RJ motora možno tam bude zapísaná chyba.Pokial si dobre dal reťaz /12 očiek/ tak to môže robiť sviečka, vstrek, káblik, konektor atd.Je možná aj netesnosť výfuk potrubia.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...