Přejít na obsah

koupit nebo nekoupit?


alli86

Doporučené příspěvky

Na co informace ? On se jen ptá jestli je to dobrý nápad. Chtělo by to hlasovací anketu.

No takhle technickej stav vozu nechavam proverovat...

Ja spis mel namysli to zda je dobry napad koupit auto z firmy kdyz se rika "nejlepsi terenak je firemni autofiremni auto" zas na druhou stranu leasingovka garantuje servisku a ma i vsechny ucty... :-(

Jinak http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/skoda/octavia/7485886

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takhle technickej stav vozu nechavam proverovat...

Ja spis mel namysli to zda je dobry napad koupit auto z firmy kdyz se rika "nejlepsi terenak je firemni autofiremni auto" zas na druhou stranu leasingovka garantuje servisku a ma i vsechny ucty... :-(

Jinak http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/skoda/octavia/7485886

Já mám takový svůj pohled na to, že pokud člověk nemá akutní finanční krizi a o auto se dobře staral, tak ho nedá jen tak do bazaru, ale prodá ho raději osobně a auto v dobrém stavu není problém prodat bez bazaru.

Osobně i z vlastní zkušenosti můžu poradit spíše soukromé inzeráty, poznat majitele, projet to s ním aby řekl a ukázal jak tomu autu rozumí a jak se k němu choval/chová. Btw i když je to diesel tak se 150tis km bych to nebral. Dá se bez problému pořídit i s polovičními km za stejnou cenu a lepší výbavou. Do tohoto bych se nehnal. Jinak od oka to nevypadá špatně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ona je to otazka pohledu na vec,ja jezdim jedine v odkoupenych firemnich vozech se servisni historii a nemuzu si to vynachvalit,vetsi firmy nedavaji auta servisovat nekde po garazich protoze je garancka draha ;) nerikam,ze je to patent na nakup dobreho auta,ale ja stim mam jen ty nejlepsi zkusenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlasuju že to není dobrej nápad....

1) firemní auta dostávaj kouř o jakém se nám nezdá.... cesťáci a v případě Octávií polomanageři si na nich vybíjejí svoje frustrace...

vzhledem k tomu že má 150 000 tak si ho vybíjeli dost dlouho... vím o čem mluvím, vidím to ve firmě už kolikátou generaci....

2) ojeté TDI nikdy... čekají tě akorát investice... ty úspory si vybral předchozí majitel za těch 150 000 a 4 roky... vem benzín, bude o X desítek levnější, žádné vstřiky, turbo, váha, levnější baterie (co nevidět..), levnější servis, levnější poviné ručení (menší objem) levnější pojistka (z nižší pořizovací ceny) míň opotřebený přední podvozek - lehčí motor...

3) o svoje nově koupená auta jsem se staral dobře protože mne skoro živila a přesto jsem je všechny dal do bazaru za hotový... ztráta 20-30 tis mi stála za vyloučení veškerých rizik s předáváním peněz a následných telefonátů co všechno tam nový majitel našel...a kolik chce slevu... Je třeba si uvědomit, že on za to dává skoro všechny peníze a má představu že se povozí... když za to dal tolik :-) což je ovšem v naprostém rozporu s tím, proč se prodává ojeté auto - proto, že se o něj nechci starat a strkat do něj peníze.....

4)Představa že majitele poznáš z rozhovoru je iluzorní....

5) Pokud bych kupoval ojeté auto, nešel bych cestou inzerátů ani bazarů. Šel bych cestou ofiko autosalónu/či ofiko zastoupení automobilek a jejich předváděcích/služebních/referenčních aut .. přičemž pokud by takové octávie byly mimo můj finanční strop, tak bych volil menší či levnější značku, ale neslevil bych z výše uvedených pravidel. Např Ford prodává takto Focusy už kolem 250-300tis.

Představa že i tyto auta dostávají zabrat není pravdivá - vlastní firma je majitelem toho vozu a všichni vidí jak se k němu chováte... Pokud je auto leasingovky, nikoho ve firmě nezajímá jak se k tomu chováte protože to přece není naše.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nepletu tak z toho auta už někdo šlohnul alu kola Orion které jsou v základní výbavě,

nebo tam byly za příplatek alu 16,17! Ale Elegance a plechy ??? Takže kdoví jak je to auto

vlastně poskládané nebo co si z něj někdo vypůjčil. To bych se v té leasingovce přeptal......

Editováno: , autor: melman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nepletu tak z toho auta už někdo šlohnul alu kola Orion které jsou v základní výbavě,

nebo tam byly za příplatek alu 16,17! Ale Elegance a plechy ??? Takže kdoví jak je to auto

vlastně poskládané nebo co si z něj někdo vypůjčil. To bych se v té leasingovce přeptal......

No OK vsechny nazory beru. Spis jsem si chtel udelat takovy obrazek... Ten odkaz byl jen takovy priklad. Auto co mam nabidnuto neni zatim k dostani na netu a je za 250 (pred slevou... strhnu si za rozvody vodni pumpu a mozna se jeste neco najde)Tis octavka 2 2006 se 119 tis najeto. Jinak Me by to vyhovovalo nemusim se nekde plahocit zda serviska je prava nebo neni. Hledat zdlouhave hystorii atd... leasingovka je dobre napojena na system skodovky tak mi vytahne co budu chtit maj faktury z kazdy opravy a ja na to mam moc sikovneho mechanika co to auto prostouchne.

Je jasny ze novy je novy. Ale ta cena je trosku astronomicka. a zas nejakou fabkou drtit dalnici kazdej 2hej den se mi fakt nechce. Mrknu a uvidim, vim ze nejlepsi terenak je sluzebni auto proto musim opatrne ale zas na druhou stranu i soukromy auto muze byt uplne stejne dodelany, vykradeny, naboreny, se stocenejma kilakama a falesnou serviskou. ;-( :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8T má pravdu s tím že služební auta dostavaj kouř. Já když musím jet na služebku se služební fabkou (1,2 HTP 51 kW) tak tomu dávám taky plnej knedlík, a jízda stylem brzda plyn co to de. Není pak problém mít spotřebu i na 1,2 HTP 14l/100km jako já teďka v úterý kdy jsem jel trasu Jeseník - Benešov u Prahy - Jeseník (za cestu jsem musel 2x tankovat a to ta trasa měla jen nějakých 500 km!!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já bych ojetinu po leasingu s jasným původem nezatracoval (už proto,že mám jednu doma :) , vlastně všechny moje auta byly takové).

Tím spíš, jestli znáš historii, jak auto jezdilo (krátké trasy zima, dlouhé, dálnice, atd.), kdo a kolik šoférů... z toho se dá něco odhadnout. Důležité je u ojetého hlavně mít jasno o původu, servisu a nehodách.

Argumenty typu "ždímáme služební Fabie 55kW na dálnici nadoraz..." jsou tady trochu OT - u F "nadoraz" je 140+- km/h, kdežto OII tady začíná teprv ožívat... a jezdit s OII nadoraz po dálnici je přinejlepším šance na blízké setkání s VW R32 ;) nebo taky na něco horšího.

Další možný aspekt - jestli se na tom autě mělo něco pokazit, s velkou pravděpodobností už se to v těch třech letech stalo...

Mě nové auto (za moje prachy) nesmí domů, leda bych ho vyhrál nebo tak něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde o maximálku, jde o to že je tam už čtvrtá generace aut (cca 30ks) co vidím (mění se kopmlet flotila po 4 letech) a všechno to byly nafty s turbem.... ráno -15 a první rozjezd jednička vytočená na 4000.... zcela běžné.... a naopak rozmrazování okna půlhodinovým blafáním na volnoběh.... nějaké díry na silnici? no a co... nějaké skoky s tlumičema až nadoraz... no a co... prahy před přechodem - to mě zdržuje....

Samo ideální situace je žes to auto měl 4 roky na očích a jezdil s ním tady Franta co když už ho nafasoval tak měl na kontě 11 bodů.... a 3x těhotnou manželku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Opravdu záleží jen na tom, na jaké auto kde natrefíš. Když máš koupit mrchu, tak ji prostě koupíš... ať už je to v bazaru, ze soukromé inzerce nebo se jedná o auto z operativního leasingu. Já jedno takové doma mám a jsem s ním maximálně spokojený. Pokud totiž nekupuješ fungl nové auto, jistotu nemáš nikdy a defakto v ničem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pokud by to bylo možné, podíval bych se do historie oprav. Dost by to mohlo napovědět o způsobu zacházení s vozem. Něco by i napověděl ročník toho kdo s tím jezdil, ale bez záruky. Zajímavý by mohl být i údaj ze dvojky palubního počítače jako spotřeba, průměrná rychlost v kombinaci s informací, kde byl ten vůz nejčastěji provozován. Pokud by to však pronajímatel věděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Není to dobrej nápad, protože co ušetříš na kupní ceně, nacpeš do auta na následných opravách. Proč myslíš, že se těch aut leasingovky zbavujou v určitých počtech km nebo stáří? :) A zvlášť u tdi tě můžou potkat nemalý investice...

Leasingový společnosti co dodávaji auta firmám je po 4 letech dávaj pryč a dávaj firmám auta nový auta jsou kompletně servisovaný po 4letech je buď prodaji soukromý osobě co s autem jezdila pokud ne a nebo pokud to ta firma kde jezdilo to nedělá berou si ho jak sem psal ty leasingový společnosti a prodávaji to ve svých bazarech dál takže nemáš pravdu je i dost soukromých osob co jak jim končí leasing jde auto na protiučet a kupujou další nový

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Tak přidám také svoji zkušenost. Koupil jsem O2 z operativního leasingu. Z jedné nejmenované firmy, která je dodává jednomu nejmenovanému mobilnímu operátoru. Zkušenosti jsou asi takové:

1) auto připravené tak jak bylo ve výrobě - žádné vybrakované o hliníková kola a tak,

2) leasingová společnost naprostá spokojenost - smlouva v pohodě, lidé v klidu, prohlídka a testovací jízda, záruka na skryté vady,

3) nechal jsem si otestovat VIN (servis) zda vozidlo nebylo bourané či se tam něco nevyměňovalo a vše v pořádku,

4) předchozí "řidič" zanechal v přihrádce vizitku, tak jsem mu zavolal a ten si auto pochvaloval, prý pokud by nedostal nové tak by si tohle nechal pro rodinu.

To jsou mé zkušenosti s operativním leasingem, ale jak vždy doporučuji pořádně si vše připravit (kontrolu vozidla, kontrola VIN, kompletnost auta a tak). :palec2:

Editováno: , autor: x.zavodnik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...