Přejít na obsah

Podvozek od V-maxx


Lapiduch_CZ

Doporučené příspěvky

Mám octavii I TDI 4x4 a koupil jsem si štelovatelný podvozek od V-maxxu. A mám problém, že když to tam dám, tak zadní náprava má odklon 3 stupně. A to je ten problém. Nejde to seštelovat, teda podle Škoda servisu. Takže podvozek mám ve sklepě a s prodejcem se zatím snažím domluvit na vrácení. Takže jsem lidově v prdeli, protože původní tlumiče jsou v háji, jezdím na starých sjetých kolech, protože mi to dělá plošky na pneumatikách (při nefunkčnosti tlumičů) a nedám si tam nový kola. Takže se ptám, zda nemáte zkušenosti nebo nějaký řešení. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když chceš mít auto dole tak musis pocitat ne zrovna se seriovejma odklonama a geometrií, nebo si myslis ze je podvozek co to umi vyresit? podle me ne ale mozna se mylim

Dobrá, tenhle argument je trochu bokem. Hele tím chceš říct, že po 1200 km je správný, když ti kolo buchne za jízdy a když se pak na něj kouknu a vidím, že na vnitřní straně mám sjetou hranku a v ní to buchlo a za dalších 500 km druhé kolo na stejné nápravě, ale druhá strana a zase pro stejný důvod, tak sorry ale milionář nejsem abych mávl rukou, že jsem vyhodil 9000 korun za 2 gumy do koše a to proto, že si koupím podvozek za 10000,- Kč. Tak sorry, jestli to je podle tebe normál, tak se prober.

Sorry, ale to je jako kdyby naše firma nabízela svařovací služby a mi jen bodovaly. To prostě nejde. Já chci 100% výrobek a teda když to nejde je s dílem od nich, tak to beru, že to nejde, ale ať je tam napsáno, že musím koupit ještě nějaký díl a beru. Ale né takhle. To se na mě nezlobte, ale teď už zvažuju, že budu kontaktovat soudního znalce, aby určil kde je pravda. Protože jsem v situaci. Moje originál tlumiče a to všechny 4 jsou v háji. Ale nic dalšího nemůžu koupit, dokud mám ten podvozek. Používám kola zimní sjetý bez vzorku (1x pokuta 1000) a to už mám koupený zase jiný nový 4, i když mám sadu 3 kol, na který se můžu jenom koukat. Protože na auto je nedám, je mezi prahem a kolem tak velká díra, že to je nechutně hnusný. A ty 4 nový tam nedám. Jezdím autem dost často a daleko a hlavně v zahraničí (Německo, dálnice) a to bych je na těch špatných tlumičech zničil (plošky udělal). Tak se mi nediv za moji reakci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na O1 4x4 je odklon zadní osy dán konstrukcí = 2 příčná ramena a nic s tím neuděláš, na jedné straně je silentblok /může se vytahat - mimochodem stejný váleček jako vepředu, ale výměna na prd/, na druhé straně je vodící kloub v těhlici... jedině tedy jiná příčná ramena, např. z TT/R32 - ti nejsou tolik offroad.

Podle ETKY.

1J0505323M (F, J) - horní příčné, 4x4 pro špatné cesty

1J0505323N (G, K)- dolní příčné, 4x4 pro špatné cesty

1J0505323L - horní/dolní, předpokládám pro sportovní podvozek.

Sranda je, že příčná ramena mají všechny stejné značení, a liší se pouze barevnými pruhy. Ze své zkušenosti modré je horní, žluté horní a nejsou zaměnitelná ;)

Jinak ten odkaz co sem dával Radek to je paráda!!!

Editováno: , autor: lukash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...