Liner Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 mám dotaz zkoušel sem hledat ale nenšel sem na nej odpoved :)jakej je rozdil mezi motorotama 1.8T 110kw a 1.8T 132kW co je v RSu? je rozdil jenom mezi řidicíma jednotkama? nebo i v něčem jinym diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Konstrukcne ziaden. RS-ko ma na kryte motora zelene V a inu riadiacu jednotku. Nejake odlisnosti tam su ale nic zasadné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandiel Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Nekdo rikal ze i v turbu a vstriky tusim,nechci kecat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipV Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Záleží jakou 1.8T porovnáváte s RS, jestli AGU, tak ta má rozdílů ještě víc, např. lankový plyn vůči elektronickému, 1 lambda sonda a jiný ventilový rozvod - RS má tuším proměné časování ventilů, myslím teda :-), pak řídící jednotka, vstřiky, turbo ... Ale jinak konstrukčně ( blok, písty, ventily ... ) je 1.8T a RS schodná Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eresto Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 No to ano. Ked to porovnavas so starym resp. prvym 1,8T. Casovanie ma aj obyc. 1,8T. Neviec ci nie nahodou aj hladka. To by som šulil. Nikdy som to neskumal. Kapacita vstrekovacov by mala byt rovnaka, turbo je taktiez rovnake. Mozno nejake kozmeticke zmeny - konektory, kable, podtlaky atd atd je odlisne. Zasadna zmena tam vsak nie je... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.