Honza_B6 Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Ahoj...mám otázku ohledně doběhu moturu 1.9 TDI 66 KW, když vypnu motor , tak to docela dost zabouchá a oklepe se... Čím to může být? Včera se stavil kamarad s 81KW a krásně mu ten motor vypnul.... Kde mám hledat chybu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Skontroluj uchytenie -lozka silentbloky motora co ho drzia na nosniku prava aj lava strana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rostik Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Co chcípací klapka,funguje? Může bejt protržená membrána. Najdeš jí na EGR ventilu. Po vypnutí klíčku zavře přívod vzduchu. Pokud faká tak potom zkontroluj uložení motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olisoft Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Tiez tipujem na tu klapku. KEd nefunguje, tak sa nahromadi privela vzduchu a zastavi to prudko (zaklepe s motorom). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza_B6 Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Tiez tipujem na tu klapku. KEd nefunguje, tak sa nahromadi privela vzduchu a zastavi to prudko (zaklepe s motorom). Díky zam odpovědi... Jak zjistím fci toho ventilu? je na to nějaký jednoduchý způsob? ještě sem to neměl rozdělaný.... Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivanek007 Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 nastartuj, a vem si nekoho k sobe, a at ti chcipne auto, a ty kokej na egr ventil, je tam cerna banka s tahlem, pokud se tahlo pri chcipnuti pohne tak je to ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RogerRog Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 nastartuj, a vem si nekoho k sobe, a at ti chcipne auto, a ty kokej na egr ventil, je tam cerna banka s tahlem, pokud se tahlo pri chcipnuti pohne tak je to ok. Ahoj, nemaš fotku ty černý baňky? mam AGR diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esař Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Měl sem to samý,myslím že bude prodřená nějaká podtlaková hadička ke chcípací klapce. Podívej se na ně hlavně ty co se opírají o trubku přívodu vzduchu z filtru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza_B6 Posted September 21, 2009 Author Share Posted September 21, 2009 Ahoj.... Tak celý víkend jsem se trápil u auta a pořád jsem nenašel kde je chyba. Ta klapka se nazavírala, ale membrána je dobrá. podtlak k tomu taky šel, když jsem propojil hadičky, které jdou přes ten el.ventil, tak to chcíplo tiše. Myslel jsem, že to tedy dělá ten el. ventil,protože jsem naměřil v konektoru 10,3V..jenže přijel kamarád se 4golfem a ten ventil jsem si pujčil a stejný výsledek.... Tak jsem zjistil, že při vypnutí motoru to tam pustí na chvilku 14 V a mě to nedělá... Zjistil jsem, že jak to pustí těch 14 V a pak to vypne, tak cvakne relé 109, tak sem myslel , že je to tim, jenže také jsem je prohodil a nic.... TAK NEVÍTE, KDE NAJÍT CHYBU??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chase Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 Vyloucil jsi klapku i ventil, tak zbyva uz jen svazek od RJ, podle DP by na svorkovnici k ventilu melo byt 5..6V pri behu motoru a pak pri vypnuti motoru cca 3s plne palubni napeti 11..14V. Tak bych rozpojil svorkovnici k RJ a promeril na zkrat na plus/minus a preruseni vodicu k tomu ventilu. Pokud bude vse OK, pak je na vine samotna RJ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza_B6 Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Vyloucil jsi klapku i ventil, tak zbyva uz jen svazek od RJ, podle DP by na svorkovnici k ventilu melo byt 5..6V pri behu motoru a pak pri vypnuti motoru cca 3s plne palubni napeti 11..14V. Tak bych rozpojil svorkovnici k RJ a promeril na zkrat na plus/minus a preruseni vodicu k tomu ventilu. Pokud bude vse OK, pak je na vine samotna RJ. Děkuju za všechny příspěvky.... Stále však nevím, kde je chyba... proměřoval jsem to a vše to dělá úplně stejně jako na funkčních motorech , jen je rozdíl v tom, že mně to po vypnutí klíčku nepustí do ventilu to plně palubní napětí, ale jen se to propojí.... tak kde je chyba , když při běhu motoru se naměří v konektoru od 8 do 10 V.... a pak nic..... nemúže to být ve spínačce? kabely jsem rozmotal až k filtru a níkde žádné prodření a tak... Díky za názor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanek86 Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Rešil sem tento problém ale na motoru ASV a byla to pojistka řízení motoru. Nevím jak je to u motoru AGR. hodně zdaru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza_B6 Posted September 29, 2009 Author Share Posted September 29, 2009 Rešil sem tento problém ale na motoru ASV a byla to pojistka řízení motoru. Nevím jak je to u motoru AGR. hodně zdaru. Pojistky jsou v pohodě.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladi Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Nemáš tam neorigo dálku s alarmem???Já tam měl Jabltrona a dělalo mi to taky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza_B6 Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 (edited) Nemáš tam neorigo dálku s alarmem???Já tam měl Jabltrona a dělalo mi to taky... jj mám....a zdá se mi, že mi občas blbne.... otevírám auto a jen pípne, po 2. taky a na po 3. to odemkne..jak jsi to vyřešil to chcípání? ...? Edited September 30, 2009 by Honza_B6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ladi Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Já jsem tam měl autoalarm Jablotron CA 320 Akcent. Tento alarm s dálkou má tři výstupy na imobilizační relé(prostě přerušoval v autě tři obvody,myslím že žhavení,startér a ještě nevím co).Už jsem to takhle koupil a to klepání motoru mě děsně štvalo,protože jak jsem to chcípnul klíčkem,tak to zarachotilo celým autem.Na obrázku je zakroužkováno ty výstupy.Alarm byl přibližně v místech komfortní jednotky,za pojistkama u relátek pod nohama u řidiče.Já jsem to dělal metodou pokus omyl.Postupně jsem ty imobilizační výstupy proklemovával,až jsem na to přišel.nevím které to bylo,ale asi to do čerpadla.Problém byl,že originál pokud tam nebyl tento alarm,tak po otočení klíčku do nuly(auto chcíplo),docházelo ke spoždění a aktivovalo to tu klapku.Ale když tam byl tenhle alarm,tak to to relé rozpojilo hned a nedalo to čas aby to stáhlo tu klapku.Snad jsi mě pochopil.Můj tel.605 514190 Když tak zavolej...L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza_B6 Posted October 4, 2009 Author Share Posted October 4, 2009 Já jsem tam měl autoalarm Jablotron CA 320 Akcent.Tento alarm s dálkou má tři výstupy na imobilizační relé(prostě přerušoval v autě tři obvody,myslím že žhavení,startér a ještě nevím co).Už jsem to takhle koupil a to klepání motoru mě děsně štvalo,protože jak jsem to chcípnul klíčkem,tak to zarachotilo celým autem.Na obrázku je zakroužkováno ty výstupy.Alarm byl přibližně v místech komfortní jednotky,za pojistkama u relátek pod nohama u řidiče.Já jsem to dělal metodou pokus omyl.Postupně jsem ty imobilizační výstupy proklemovával,až jsem na to přišel.nevím které to bylo,ale asi to do čerpadla.Problém byl,že originál pokud tam nebyl tento alarm,tak po otočení klíčku do nuly(auto chcíplo),docházelo ke spoždění a aktivovalo to tu klapku.Ale když tam byl tenhle alarm,tak to to relé rozpojilo hned a nedalo to čas aby to stáhlo tu klapku.Snad jsi mě pochopil.Můj tel.605 514190 Když tak zavolej...L Tak je vyřešeno.... Je to opravdu tím dodělaným Jablotronem.... Napojili imobilizační vystup na réle 109 a po vypnutí klíčku ho to odstřihlo od proudu, ale to mělo ještě chvilku dávat proud do ventilu u chcípací klapky.... Díky za vyřešení.... Honza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.