Jump to content

Doběh motoru


Honza_B6
 Share

Recommended Posts

Ahoj.... Tak celý víkend jsem se trápil u auta a pořád jsem nenašel kde je chyba. Ta klapka se nazavírala, ale membrána je dobrá. podtlak k tomu taky šel, když jsem propojil hadičky, které jdou přes ten el.ventil, tak to chcíplo tiše. Myslel jsem, že to tedy dělá ten el. ventil,protože jsem naměřil v konektoru 10,3V..jenže přijel kamarád se 4golfem a ten ventil jsem si pujčil a stejný výsledek.... Tak jsem zjistil, že při vypnutí motoru to tam pustí na chvilku 14 V a mě to nedělá... Zjistil jsem, že jak to pustí těch 14 V a pak to vypne, tak cvakne relé 109, tak sem myslel , že je to tim, jenže také jsem je prohodil a nic.... TAK NEVÍTE, KDE NAJÍT CHYBU??? :kuk:

Link to comment
Share on other sites

Vyloucil jsi klapku i ventil, tak zbyva uz jen svazek od RJ, podle DP by na svorkovnici k ventilu melo byt 5..6V pri behu motoru a pak pri vypnuti motoru cca 3s plne palubni napeti 11..14V. Tak bych rozpojil svorkovnici k RJ a promeril na zkrat na plus/minus a preruseni vodicu k tomu ventilu. Pokud bude vse OK, pak je na vine samotna RJ.

Link to comment
Share on other sites

Vyloucil jsi klapku i ventil, tak zbyva uz jen svazek od RJ, podle DP by na svorkovnici k ventilu melo byt 5..6V pri behu motoru a pak pri vypnuti motoru cca 3s plne palubni napeti 11..14V. Tak bych rozpojil svorkovnici k RJ a promeril na zkrat na plus/minus a preruseni vodicu k tomu ventilu. Pokud bude vse OK, pak je na vine samotna RJ.

Děkuju za všechny příspěvky.... Stále však nevím, kde je chyba... proměřoval jsem to a vše to dělá úplně stejně jako na funkčních motorech , jen je rozdíl v tom, že mně to po vypnutí klíčku nepustí do ventilu to plně palubní napětí, ale jen se to propojí.... tak kde je chyba , když při běhu motoru se naměří v konektoru od 8 do 10 V.... a pak nic..... nemúže to být ve spínačce? kabely jsem rozmotal až k filtru a níkde žádné prodření a tak... Díky za názor

Link to comment
Share on other sites

Nemáš tam neorigo dálku s alarmem???Já tam měl Jabltrona a dělalo mi to taky...

jj mám....a zdá se mi, že mi občas blbne.... otevírám auto a jen pípne, po 2. taky a na po 3. to odemkne..jak jsi to vyřešil to chcípání? ...?

Edited by Honza_B6
Link to comment
Share on other sites

Já jsem tam měl autoalarm Jablotron CA 320 Akcent.

Tento alarm s dálkou má tři výstupy na imobilizační relé(prostě přerušoval v autě tři obvody,myslím že žhavení,startér a ještě nevím co).Už jsem to takhle koupil a to klepání motoru mě děsně štvalo,protože jak jsem to chcípnul klíčkem,tak to zarachotilo celým autem.Na obrázku je zakroužkováno ty výstupy.Alarm byl přibližně v místech komfortní jednotky,za pojistkama u relátek pod nohama u řidiče.Já jsem to dělal metodou pokus omyl.Postupně jsem ty imobilizační výstupy proklemovával,až jsem na to přišel.nevím které to bylo,ale asi to do čerpadla.Problém byl,že originál pokud tam nebyl tento alarm,tak po otočení klíčku do nuly(auto chcíplo),docházelo ke spoždění a aktivovalo to tu klapku.Ale když tam byl tenhle alarm,tak to to relé rozpojilo hned a nedalo to čas aby to stáhlo tu klapku.Snad jsi mě pochopil.Můj tel.605 514190 Když tak zavolej...L

post-3761-1254380508_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Já jsem tam měl autoalarm Jablotron CA 320 Akcent.

Tento alarm s dálkou má tři výstupy na imobilizační relé(prostě přerušoval v autě tři obvody,myslím že žhavení,startér a ještě nevím co).Už jsem to takhle koupil a to klepání motoru mě děsně štvalo,protože jak jsem to chcípnul klíčkem,tak to zarachotilo celým autem.Na obrázku je zakroužkováno ty výstupy.Alarm byl přibližně v místech komfortní jednotky,za pojistkama u relátek pod nohama u řidiče.Já jsem to dělal metodou pokus omyl.Postupně jsem ty imobilizační výstupy proklemovával,až jsem na to přišel.nevím které to bylo,ale asi to do čerpadla.Problém byl,že originál pokud tam nebyl tento alarm,tak po otočení klíčku do nuly(auto chcíplo),docházelo ke spoždění a aktivovalo to tu klapku.Ale když tam byl tenhle alarm,tak to to relé rozpojilo hned a nedalo to čas aby to stáhlo tu klapku.Snad jsi mě pochopil.Můj tel.605 514190 Když tak zavolej...L

Tak je vyřešeno.... Je to opravdu tím dodělaným Jablotronem.... Napojili imobilizační vystup na réle 109 a po vypnutí klíčku ho to odstřihlo od proudu, ale to mělo ještě chvilku dávat proud do ventilu u chcípací klapky....

Díky za vyřešení....

Honza

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...